AndroidHealthClinic

Rug loopt achter

Bezoekers in dit topic

met deze ga je echt niet veel resultaat boeken,is een isolatioefening,TS kan best T-rows en/of bent over rows (arnoldstijl) gaan doen,vooral t-rows
Aaah nice ga k doen
 
met deze ga je echt niet veel resultaat boeken,is een isolatioefening,TS kan best T-rows en/of bent over rows (arnoldstijl) gaan doen,vooral t-rows

T-bar vind ik van alle rows 1 van de minste en je denk toch niet echt dat rows staande op een verhoging iets extra' s bijdraagt?
 
met deze ga je echt niet veel resultaat boeken,is een isolatioefening,TS kan best T-rows en/of bent over rows (arnoldstijl) gaan doen,vooral t-rows
wat is dat voor dikke bullshit? Tbars zijn een total body workout, en BORs bij de meeste mensen ook. Daarnaast, geloof je serieus dat je lichaam spierspecifiek registreert of je een isolatieoefening doet of een compound?
 
met deze ga je echt niet veel resultaat boeken,is een isolatioefening,TS kan best T-rows en/of bent over rows (arnoldstijl) gaan doen,vooral t-rows
Oja want met isolatie oefeningen kan je geen resultaat boeken right?

edit; godverdomme jw was me weer voor ;s
 
Oja want met isolatie oefeningen kan je geen resultaat boeken right?

edit; godverdomme jw was me weer voor ;s
isolatieoefeningen zijn voor definitie
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
T-bar vind ik van alle rows 1 van de minste en je denk toch niet echt dat rows staande op een verhoging iets extra' s bijdraagt?

uit persoonlijke ervaring heb ik gemerkt dat t rows mij het meeste extra massa op me rug geeft en de bent over row hoeft niet perse op een verhoging gedaan te worden,hoewel je dan dieper kan gaan en goed kan doorrekken .En heb meeste wijdte gekregen in me rug door de bent over row staand op bankje te doen.

En zeker en vast leveren die isolatie oefeningen nooit zoveel massa op als de goede oude zware compound oefeningen.
 
Zal eens kijken of ik iets kan regelen. Meer in voor een groepstraining / PT sessie?
giphy.gif
 
Rack pull
Cheat yates row
Pull over

Weet niet hoe je traint maar denk dat je het best kan focussen op meer gewicht op de baar pakken, dus sterker worden,dan verschillende oefeningen toe te voegen a la mmc
 
Back
Naar boven