AndroidHealthClinic

Rug :s (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Vandaag rugdag in de sportschool. Mwah, d8 ik...3 sets deadlifts, 3 sets bb rows, 3 sets seated cable rows, 3 sets pulldowns.
Ff met de trainer gepraat, maar die zei:"weet je hoe we rug doen?"
4 sets machine rows (ofzo),
4 sets T-bar rows,
4 sets front pulldowns,
4 sets behind pulldowns,
4 sets close grip front pulldowns,
4 sets pullovers.

Die heb ik dus ook allemaal maar gedaan. Ton d8 ik eraan om mijn onderrug ook maar ff te trainen met deadlifts. Iedereen zat echt raar naar mij te kijken. Een paar mensen vroegen ook wat dat voor oefening was.

Barbell rows doen ze alleen met onderhandse greep. Pulldowns zowel front als achter (achter vind ik echt niet prettig)

Wel een beetje belachelijk he???
 
Ik vind dat vrij veel. Zelf doe ik meestal 3 a 4 oefeningen voor de 'bovenkant' en deadlifts voor de 'onderkant'. Bij elkaar iets van 16 sets ofzo. En zeker geen 24 sets zoals je trainer adviseerd

En over het feit dat ze daar bepaalde oefeningen niet kennen, dat gebeurt overal. Heel veel mensen die weten eigenlijk niet precies wat ze aan het doen zijn en doen anderen gewoon na, zonder de variaties op de oefeningen te kennen. Dat doet iedereen in het begin. Pas als je je er wat verder in gaat verdiepen ga je zulke oefeningen doen als deadlifts enzo. En dan gaan mensen vragen stellen omdat ze die oefening nog niet eerder gezien hebben en dus niet kennen.
 
Borst 9-12 sets
rug 16 sets
benen 16 sets
triceps 6-9 sets
biceps 6-9 sets
schouders 9 sets
kuiten 6 sets

zo doe ik het..
 
Originally posted by f*cking ecto
Barbell rows doen ze alleen met onderhandse greep. Pulldowns zowel front als achter (achter vind ik echt niet prettig)

Wel een beetje belachelijk he??? [/B]

Ik doe de barbell row ook alleen onderhands. Voel ik hem gewoon lekkerder. Stabieler.
 
Doordat je de ellebogen dichter bij je kan houden en verder naar achter jab trekken belast je meer de onderste banen van de lats.
 
Back
Naar boven