MuscleMeat

Rug strakker trainen

Bezoekers in dit topic

Shakes is prima, als je maar op tijd switcht naar andere dingen als je tot de conclusie komt dat die periode voorbij is (ik gok dat die gaat komen). Veel staan op een gegeven moment 2 kilo kip te bakken en dan weer muscle meat en dan weer optie 395. Gewoon eten wat je op het moment lekker lijkt, absoluut niet al je motivatie verspillen aan eten wat je helemaal niet lekker vind.

Ben alleen niet eens dat het veel tijd hoeft te kosten, het bedenken en plannen is het moeilijkste. Weekboodschappen en tijdens het koken de lunch en ontbijt voor de volgende dag klaarmaken hielp mij bijv. enorm.
 
Uiteraard... ???

Dat je af en toe een shake neemt of als aanvulling begrijp ik, maar met jouw hoeveelheden ben je toch geen uren kwijt? wovano besteedt volgens mij ook niet zoveel tijd aan eten en klaarmaken en die eet behoorlijk wat kcals.

Hoe is de verhouding shakes vs echt eten?

Hebben we het over eiwittenshakes of "maaltijdvervangers"?

Enkel 1 eiwittenshake van ca 500calorieen, neem ik naast mijn ontbijt of na het trainen. De rest eet ik gewoon. Ik ben misschien niet veel tijd kwijt aan maaltijden maken en eten. Maar heb niet alleen mezelf te onderhouden thuis.. 2 kleine kinderen en werk daarnaast ook nog 4 dagen in de week. Slaap tekort helpt ook niet erg mee hahaa. Wil niet zeuren hoor. Ben absoluut tevreden met mijn levenstyle.
 
Shakes is prima, als je maar op tijd switcht naar andere dingen als je tot de conclusie komt dat die periode voorbij is (ik gok dat die gaat komen). Veel staan op een gegeven moment 2 kilo kip te bakken en dan weer muscle meat en dan weer optie 395. Gewoon eten wat je op het moment lekker lijkt, absoluut niet al je motivatie verspillen aan eten wat je helemaal niet lekker vind.

Ben alleen niet eens dat het veel tijd hoeft te kosten, het bedenken en plannen is het moeilijkste. Weekboodschappen en tijdens het koken de lunch en ontbijt voor de volgende dag klaarmaken hielp mij bijv. enorm.

Begrijp best dat het voor veel mensen helpt om het zo in te delen. Maar ik heb momenteel een veel te druk tijdschema. Misschien in de toekomst als ik het wat rustiger heb. Ik vind het nu ook minder belangrijk om hier tijd voor te maken. Sporten is lekker als hobby en uitlaat, gains zijn mooi meegenomen
 
Hoi ik vroeg me af of je je rug strakker kan trainen zonder vetverlies en/of af te vallen. Ik heb mijn rug nooit getraind en vindt het vet onder een behabandje niet zo mooi. Alvast bedankt voor de reacties!

Nee, je kan het vet wat onder je behabandje uitkomt niet wegkrijgen zonder vetverlies.
 
Back
Naar boven