AndroidHealthClinic

Rug/Triceps en Borst/Biceps

Vinny

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
hi, heb 2 vraagjes:

Stel je doet op woensdag Rug/Triceps, donderdag heb je een rust dag en vrijdag doe je Borst/Biceps, Maar zou je dan goed je borst kunnen trainen als je woensdag je triceps hebt getraint? ( en zelfs misschien nog spierpijn overhebt? )

Is het beter om de schouders op te splitsen of om ze op 1 dag alle 3 koppen te pakken om nadruk te leggen op de schouders? en als je over 2 dagen bv je borst moet trainen, want dan zou je anterior delt toch nog niet hersteld zijn? of wel? ( tis wel een kleine spiertje.. )

afwisseling doet groeien..

niet 1 bepaalde routine volgen.. kan wel.. 2 a 3 weken..en dan weer iets nieuws..

niemand weet of je het zo beter doet of zus etc.. van afwisseling groei je.. dus je weet wat je te doen staat :)

Bedoel jouw lijf reageert anders op training als die van mij, niet 1 lijf is het zelfde. Tenzij je kloont :P

Er zal altijd wisselwerking zijn. Als je 2 dgn voor borst uitgebreid je triceps getraind heb dan zal dat altijd invloed hebben op je borst training.

Wat schouders aangaat, je weet dat ik en voorstander van splitsing ben.

Eigenlijk is een schema maken een kwestie van prioriteiten stellen. Je kijkt naar de zaken waarvan jij va mening ben dat ze van belang zijn, en de rest moet dan iets wijken
Dit doe je voor een bepaalde periode, en dan stel je je prioriteiten bij en begin je weer opnieuw

• Topic Starter Topic Starter
3XL zei:
Er zal altijd wisselwerking zijn. Als je 2 dgn voor borst uitgebreid je triceps getraind heb dan zal dat altijd invloed hebben op je borst training.

Wat schouders aangaat, je weet dat ik en voorstander van splitsing ben.

Eigenlijk is een schema maken een kwestie van prioriteiten stellen. Je kijkt naar de zaken waarvan jij va mening ben dat ze van belang zijn, en de rest moet dan iets wijken
Dit doe je voor een bepaalde periode, en dan stel je je prioriteiten bij en begin je weer opnieuw

Ik zie nu pas dat je avatar een grote pik heeft LOL :D

Ik doe zelf altijd deze combinatie, vindt toch dat ik goed blijf groeien, voor mij blijven nu benen en schouders de prioriteiten, daarom doe ik ze na een rustdag.

Terug
Naar boven