Fitness Seller

Rug (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

julianB

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2008
Berichten
153
Waardering
2
Als ik me rug train dan voel ik alleen mijn biceps en onderarmen en nooit me rug ik ben er bijna 100% zeker van dat me uitvoering juist is. Zou iemand weten waardoor dit komt ?
 
armen lopen achter.
 
Als ik me rug train dan voel ik alleen mijn biceps en onderarmen en nooit me rug ik ben er bijna 100% zeker van dat me uitvoering juist is. Zou iemand weten waardoor dit komt ?

Waarschijnlijk is wat jij verstaat onder de juist uitvoering niet echt de juiste uitvoering.
 
Waarschijnlijk is wat jij verstaat onder de juist uitvoering niet echt de juiste uitvoering.

Bij bijvoorbeeld seated cable rows recht zitten je schouder bladen naar achtere als je trekt toch ? Mijn rug loopt serieus achter dus ik wil hem goed aanpakken maar als dit elke keer gebeurd schiet het niet echt op :(
 
Had ik ook altijd last van, de tip die ik toen kreeg was de volgende: begin met de oefeningen met brede greep (bijv. lat pulldown) en eindig met de oefening met de smalste greep (bijv seated row). Werkt bij mij echt perfect.
 
Had ik ook altijd last van, de tip die ik toen kreeg was de volgende: begin met de oefeningen met brede greep (bijv. lat pulldown) en eindig met de oefening met de smalste greep (bijv seated row). Werkt bij mij echt perfect.

Thanks ik ga het ook eens proberen!:D
 
gewoon laag genoeg gewicht nemen,
contractie goed voelen, hou de spanning voor 2-3seconden,
geloof me, na 3-4 setjes seated cable rows zal je een stevige pomp hebben in je lats hoe laag het gewicht ook is als je het goed doet
 
Ik had dat eerst ook maar mijn uitvoering bleek toch niet goed te zijn.
Goed oefenen met laag gewicht en echt je rugspieren aanspannen hielp bij mij.
 
En niet te hard knijpen met je handen.
 
Ik voel ook nooit spierpijn bij me rug. Maar ze gaan goed vooruit.
Zorg dat je je oefeningen goed uitvoert en dan komt het goed.
 
Bedankt voor jullie tips :d ik ga het volgende week allemaal even uitproberen :)
 
ga borst trainen
 
Back
Naar boven