AndroidHealthClinic

Rug

Bezoekers in dit topic

En moet je de stang nou breed of juist smal beetpakken?

Ik las net op een site smaller dan schouderbreedte, maar daarna kwam ik een site tegen waarop stond dat je hem juist heel breed moet pakken...
 
Ik vind barbell row en deadlift en dumbbell row de beste massa makers.
 
Worden jullie ook zo train-gijl als jullie dit lezen, mn hart begint te pompen, men testo gaat omhoog, mn drive gaat de lucht in... En hier zit ik, met mn blessure :(
 
Originally posted by TongPo
En moet je de stang nou breed of juist smal beetpakken?

Ik las net op een site smaller dan schouderbreedte, maar daarna kwam ik een site tegen waarop stond dat je hem juist heel breed moet pakken...

smaller pak ik m beter voor de rug, betre contractie.

en met de palmen naar me toe af voel ik m betr in de rug. ik kan zodoende mn ellebogen dichter bij mn lichaam houden. bij palme nvan me af kan ik als t ware mn ellebogen niet goed sturen, maar ik wissel t wel vaak af. t is volgens mij wel zo dat je met onderhandse greep je biceps meer werk verrcihetn
 
Originally posted by dandyman


smaller pak ik m beter voor de rug, betre contractie.

en met de palmen naar me toe af voel ik m betr in de rug. ik kan zodoende mn ellebogen dichter bij mn lichaam houden. bij palme nvan me af kan ik als t ware mn ellebogen niet goed sturen, maar ik wissel t wel vaak af. t is volgens mij wel zo dat je met onderhandse greep je biceps meer werk verrcihetn

En laat je de stang dan helemaal tot je borst komen of iets eronder?

Ik merk dat ik bij een smalle greep meer m'n biceps train dan bij een brede greep.
 
Back
Naar boven