MuscleMeat

Rugby Topic

Bezoekers in dit topic

IK erger me niet zo aan Boske als een leek. Moest alleen wel lachen gister toen hij met het uitleggen van rugby die gasten ging afzeiken.
Boske: Uuhhh, deze kerel is dus veel te klein, hij gaat het nooit halen in de internationale rugby en deze gasten die hier staan zijn meestal lelijk xD.
Stond me eigenlijk meer te ergeren aan die Sebastiaan Verschuren. Die vond zichzelf zo geweldig. Zwemmen is de belangrijkste sport van de wereld om
De 4 jaar? Volgens mij zijn er 5000x mensen die een 100m finale kijken dan het zwemmen.
 
Highlights van gisteravond: Nieuw Zealand - Namibië. Wat een offload van Sonny Bill Williams!
 
irriteer me ook niet echt aan jayjay.

vind het wel leuke sport. Zou het op zich wel willen doen maar ik denk dat het ietsje te veel ten koste gaat van het liften. En ik zat dus op te zoeken naar clubs, en de sport is echt veel veel kleiner dan ik had gedacht. Maar 8,000 leden in NL, en 1 club per grote stad + misschien studentenclub. Sowieso dat het pas sinds midden jaren 90 een professionele sport is geworden verbaasd me.
 
Ik snap niet wat amersfoort met rugby te maken heeft.
 
Vanmiddag toch maar even Ierland kijken.
 
Fuck yeah: Scotland 39 - 16 USA. Goeie comeback 2e helft :D
 
Iemand Wales - Engeland gezien!? Wat een einde was dat!

1443312739161.jpg

Mooie foto. :D

irriteer me ook niet echt aan jayjay.

vind het wel leuke sport. Zou het op zich wel willen doen maar ik denk dat het ietsje te veel ten koste gaat van het liften. En ik zat dus op te zoeken naar clubs, en de sport is echt veel veel kleiner dan ik had gedacht. Maar 8,000 leden in NL, en 1 club per grote stad + misschien studentenclub. Sowieso dat het pas sinds midden jaren 90 een professionele sport is geworden verbaasd me.

De sport is inderdaad niet zo groot in NL, hopelijk veranderd het wk daar wat aan dit jaar. Waar woon je in de buurt?
 
Die JayJay Boske is echt een pannenkoek!
 
Afgelopen weekend deze 2 haka's live gezien, van de All Blacks vs. Tonga. Kippenvel moment, zo gaaf!
 
Heel vet! Ik ga de haka oefenen in de woonkamer vanavond als m'n vriendin gtst kijkt.
 
Mooi om daar bij te kunnen zijn man, ziet er heel vet uit!
 
Krijg altijd kippenvel met de Haka :) hopelijk zo weer tegen Frankrijk!!!
 
Back
Naar boven