MuscleMeat

Rugfoto oordeel maar raak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ben 18 jaar, 1.78m, weeg 75kg ben behoorlijk droog. Train nu al 2,5 jaar ongeveer.

Max bankdrukken: 100kg
Max squatten: 140kg
Max deadliften: 170kg (met straps)

Oordeel maar raak over me rug:p



KLIK HIER VOOR ME FOTO
 
Laatst bewerkt door een moderator:
eh... misschien is het slim om even een account aan te maken op pbase.com, want op het moment werkt het niet helemaal... :)
 
Okay hij staat op Pbase, nu doet ie t wel

Thanx!!! En wel oordelen he:p
 
Dikke traps!

Is ook leuk om ff een lat spread te doen, dan kunnen we je rug iets beter beoordelen.

Maar ziet er goed uit. Ga zo door.
 
Ziet er goed uit :thumbs: Heb je niet meer foto's?
 
Mooie volle rug.. Je lijkt ook volle schouders te hebben.

Meer foto's??

;)
 
Originally posted by biceps-blitz
geen borst, helemaal geen vorm in armen

wat hij heeft kan iedereen krijgen zonder te trainen, gewoon chocola eten

CRAP

Dit was jou reply op de foto's van patser928. Ik snap dan ook niet waarom jij zo'n reactie achterliet op foto's van een ander als je zelf ook niet Huge bent.

Verder Massieve rug, ziet er netjes uit.
 
Netjes hoor , maar idd maak eens een foto van een lat spread
 
Originally posted by Juriaan


Dit was jou reply op de foto's van patser928. Ik snap dan ook niet waarom jij zo'n reactie achterliet op foto's van een ander als je zelf ook niet Huge bent.

Verder Massieve rug, ziet er netjes uit.

idd, wat een trieste reactie :(
 
Originally posted by Juriaan


Dit was jou reply op de foto's van patser928. Ik snap dan ook niet waarom jij zo'n reactie achterliet op foto's van een ander als je zelf ook niet Huge bent.

Verder Massieve rug, ziet er netjes uit.

ik heb dit ook gelezen, maar ik twijfel een beetje of dit mischien een grap was, zo niet: diep en diep triest .

en al was ie huge, dan geeft hem dat nog niet de reden om iemand zo erg af te kraken.
 
Klopt jongens, enne kale lekker atavaretje zeg, verdorie
 
zo damnnnnn iedereen blijft er maar over doorgaan......

was gewoon een lomp geintje, ik verveelde me gewoon
 
had je uit verveling ook een positieve opmerking kunnen maken ;)

maargoed ik stop er wel mee ;)
 
KaLe, wat mot jij met mn girlie onder je naam?!!!

hmmmmm...hmmmmm

lekkere avatartje man. je zoekt ze wel uit

maar on topic, ik ga ook niet verder uitwijden over je opmerking, waarvan ik eerijk moet zeggen dat ik denk dat t geen gein was, en ik hoop dat nu echt t laatste woord gezegd is over jouw opmerking. maar goed, nu echt back on topic.

Mooie volle rug, vooral die traps ziet er goed uit. ben ook beniuewd naar meer fotootjes :thumb:
 
dit figuur krijg je ook door op de bank te zitten en chocolade te eten :D .....zo dat lucht op haha
 
Originally posted by patser928
dit figuur krijg je ook door op de bank te zitten en chocolade te eten :D .....zo dat lucht op haha

Daar geniet ie van hoor :D
 
Originally posted by Bracke


Daar geniet ie van hoor :D

ja echt...............en dan krijg ik nu ook nog karma punten omdat ze het een stomme belediging vinden.........ja echt hij
 
Ik vindt het ook bullshit om zon k*t opmerking te plaatsen, een beetje respect is wel gewenst vindt ik.
Positieve kritiek kan, maar iemand lopen af zeiken doe je maar ergens anders,

Ps als je nog eens een foto gaat maken laat dan niet je broek op half elf hangen.
 
waarom is t bullshit om bijvoorbeeld van iemand te zeggen dat t gewoon niet goed is? nog een voorbeeld, 1 zo'n ventje zet foto's van zichzelf hierop terwijl ie net begonnen is met trainen...
Is ie groot? nee. Heeft ie mooie shape of detail? nee.
Dan zeg ik dat dus. Jullie zijn blijkbaar hier om elkaar in slaap te lullen door te zeggen wat ze willen horen.
"goed zo, ga zo door, ****ing groot ****ing droog hard en gedetailleerd."
Mijn foto ziet er wel aardig uit, ook al zeg ik t zelf. Kan veel beter, geef ik toe. Meer wijdte, dikkere onderkant, gedetailleerder. Maar voor NU ziet het er wel netjes uit na 2,5 jaar trainen...

Anyway, stop met die bullshitverhaaltjes aub
 
Back
Naar boven