AndroidHealthClinic

Rugfoto oordeel maar raak

  • Topic starter Guest
  • Startdatum
  • Reacties 27
  • Weergaven 2K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

we lullen elkaar niet in slaap.. we kraken de personen die niet zo huge/cut zijn gewoon niet af (staat in de sticky), en is ook helemaal niet motiverend als we allemaal posten waarin we de persoon afkraken. we adviezeren de persoon in kwestie ! en geven onze mening.

en je mag natuurlijk ook een "slechte" mening geven.. bv. dat je de persoon te dik/slap vindt, als je t dan wel onderbouwt en op de juiste manier brengt !

iig, dit begint beetje off topic te lopen.

ontopic: mooie rug, goede shape. post wat meer pics zodat we andere spiergroepen ook kunnen beoordelen. als je dat wilt.
 
Originally posted by biceps_blitz
nog een voorbeeld, 1 zo'n ventje zet foto's van zichzelf hierop terwijl ie net begonnen is met trainen...
Is ie groot? nee. Heeft ie mooie shape of detail? nee.
Dan zeg ik dat dus. Jullie zijn blijkbaar hier om elkaar in slaap te lullen door te zeggen wat ze willen horen.
"goed zo, ga zo door, ****ing groot ****ing droog hard en gedetailleerd."

Je kan al veel afleiden aan een persoon z'n lichaamsbouw voordat hij nog maar naar de ijzers heeft gekeken.

En die wilde gewoon weten wat voor lichaamstype hij had en zijn vetpercentage.

hou je ongepaste opmerkingen dus maar voor jezelf!
 
Originally posted by bart82


Je kan al veel afleiden aan een persoon z'n lichaamsbouw voordat hij nog maar naar de ijzers heeft gekeken.

En die wilde gewoon weten wat voor lichaamstype hij had en zijn vetpercentage.

hou je ongepaste opmerkingen dus maar voor jezelf!


jajaja blablabla, slaat weer nergens op wat je zegt. Ik geef dus MIJN MENING. Ik vind t crap, dus ik zeg dat. waarom plaatsen sommige mensen dat soort foto's op internet. Ongelooflijk...
 
Originally posted by biceps_blitz



jajaja blablabla, slaat weer nergens op wat je zegt. Ik geef dus MIJN MENING. Ik vind t crap, dus ik zeg dat. waarom plaatsen sommige mensen dat soort foto's op internet. Ongelooflijk...

:rolleyes:
 
Originally posted by rob12345
Ik vindt het ook bullshit om zon k*t opmerking te plaatsen, een beetje respect is wel gewenst vindt ik.
Positieve kritiek kan, maar iemand lopen af zeiken doe je maar ergens anders,

Ps als je nog eens een foto gaat maken laat dan niet je broek op half elf hangen.

volgens mij weet jij eerste plaats helemaal niet waar die opmerking overgaat dusss..........:yell: ...

en bovendien over mijn broek op half elf hangen ....ik kan hem natuurlijk ook tot mijn navel optrekken maarja dan zie je me buik niet meer echt he :p
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by patser928


volgens mij weet jij eerste plaats helemaal niet waar die opmerking overgaat dusss..........:yell: ...

en bovendien over mijn broek op half elf hangen ....ik kan hem natuurlijk ook tot mijn navel optrekken maarja dan zie je me buik niet meer echt he :p

Uuh, vokgens mij was dat niet tegen jouw patser, volgens mij was dat tegen biceps-blitz...
 
Originally posted by Bracke


Uuh, vokgens mij was dat niet tegen jouw patser, volgens mij was dat tegen biceps-blitz...

ja ik vond het al vreemd maarja dan heb ik niets gezegd, sorry rob :D
 
okay, k d8 al.....






Originally posted by patser928


ja ik vond het al vreemd maarja dan heb ik niets gezegd, sorry rob :D
 
Back
Naar boven