XXL Nutrition

Ruhl een pec tear gehad of niet?

Bezoekers in dit topic

Damn, dat lijkt me echt funest voor die gasten, blijf je altijd met een gat zitten. :S
 
Erg zonde, vond hem er erg goed uitzien.... die borst was me tijdens de uitzending niet opgevallen... Hoop dat het zal verbeteren.
 
Posted by rayrod:

hey markus. how did you tear your chest?


I have heard a lot of rumors about this theme.
But I like to make this clear. I never tore my chest!
Usually a chest does not tear in the middle.
Maybe my chest looks different, because I was harder than the last years.
Actually I have no idea.

Bron:Markus Rühl - IFBB Professional Bodybuilder
 
Ik las in een interview dat hij de grens bereikt heeft: off-seazon weegt hij nu 153 kg. Als hij nog zwaarder gaat, krijgt hij last van aders in de rug die gaan opzwellen, waardoor z'n rug er blauw gaat uitzien... Jammer... een echt beest, ik had hem nog wel een kilo of 10 groter willen zien worden...
 
wat is een peg tear eigenlijk ???
 
Ziet d'r idd wel erg raar uit.
 
gescheurd jaa... ronnie ontkende het ook net zo vrolijk by the way!
 
Ik las in een interview dat hij de grens bereikt heeft: off-seazon weegt hij nu 153 kg. Als hij nog zwaarder gaat, krijgt hij last van aders in de rug die gaan opzwellen, waardoor z'n rug er blauw gaat uitzien... Jammer... een echt beest, ik had hem nog wel een kilo of 10 groter willen zien worden...

Dat had dacht ik te maken met het feit dat hij daar vroeger ook ooit iets gescheurd had. Dat blauw worden had hij alleen maar bij Pullups stond in hetzelfde stuk. Heb dat ooit hier op het forum gelezen. Mss kan iemand de link voor je zoeken.
 
@JAMESS ; AUB ;)

"I can't do any more pullups because I'm too heavy when I weigh 340 [in the offseason]. My back turns blue, because I tore one of my veins in my right lat. That's why I have a scar there. Then, of course, people say that must be Synthol. It makes me sad. A lot of people on the Internet talk s--t that I shoot all this stuff in me. I swear I never ever took Synthol. I never would. It destroys your muscles. It'll rot you away. I want to last a long time."


The Ruhl deal: twenty-five things you didn't know about Markus Ruhl Flex - Find Articles
 
Het lijkt me inderdaad iets anders dan een spierscheuring. De rest van zijn rechter pec is nog even goed namelijk.

Wel ziet hij wat bleekjes. Hij is minder gebruind! Blijkbaar is zijn vermogen tot pigmentvorming aangetast.
 
Zijn er meerdere foto's, want dit is een moment opname. Hier lijkt wel net of ie daar minder in de kleur, zit waardoor het lijkt of hij een pec tear heeft gehad. Als ik goed kijk loopt de borst vrij netjes door.
 
Back
Naar boven