AndroidHealthClinic

Ruhl een pec tear gehad of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Splendid

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2004
Berichten
2.295
Waardering
2
TOEN:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
NU:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je ziet duidelijk de borstpartij met een deuk op de tweede foto. De ader op de borst loopt hetzelfde, maar de binnenkant is weg. Op de eerste foto knijpt ie zijn pecs iets meer naar elkaar, maar dan is er nog steeds een duidelijk verschil. Iemand iets gehoord of gelezen?
 
EDIT: ok ik zat scheef te kijken, die deuk heb ik dus niet, maar is wel vreemd.
 
Laatst bewerkt:
****Yeah .. zie je duidelijk... moet wel een pec tear zijn kan niet anders!
 
Is nogal duidelijk ja :D
 
Dit krijg je dus als je de binnekant borst verwaarloost!
 
Dit krijg je dus als je de binnekant borst verwaarloost!

Ziet het eruit op foto 1 dat Ruhl zijn binnenkant borst verwaarloost? Beetje makkelijke conclusie, coleman heeft ook zijn tricep en lat gescheurt. Heeft meer te maken zo zwaar als de mannen trainen.
 
Ziet het eruit op foto 1 dat Ruhl zijn binnenkant borst verwaarloost? Beetje makkelijke conclusie, coleman heeft ook zijn tricep en lat gescheurt. Heeft meer te maken zo zwaar als de mannen trainen.
haphaphap :lol:
 
Ziet het eruit op foto 1 dat Ruhl zijn binnenkant borst verwaarloost? Beetje makkelijke conclusie, coleman heeft ook zijn tricep en lat gescheurt. Heeft meer te maken zo zwaar als de mannen trainen.

:roflol:
 
Vrij verdoet ja, maar verders een hele goede Ruhl:)
 
daar gaat onze train-je-binnekant van de borst discussie weeral
 
Ziet er niet uit! (rest ook niet echt trouwens)
 
Wat heeft die fijne gozer toch ook een pretbek trouwens he? De beste entertainer in de sport en als de grootste eens mocht winnen kan hij met terugwerkende kracht een flinke prijzenkast ophalen. Hoop dat ie vrolijk verder gaat, het gaat hem toch meer om het meedoen geloof ik :D
 
Komt een dergelijke tear trouwens nog goed, of blijft dat er nu altijd zo uitzien?
 
Wat heeft die fijne gozer toch ook een pretbek trouwens he? De beste entertainer in de sport en als de grootste eens mocht winnen kan hij met terugwerkende kracht een flinke prijzenkast ophalen. Hoop dat ie vrolijk verder gaat, het gaat hem toch meer om het meedoen geloof ik :D

prcies!!!!
 
Ik heb ergens gelezen dat het om schade ging aan een zenuw, net zoals Scott Steiner dat heeft.
 
Back
Naar boven