Fitness Seller

Ruhl + trainingspartner (vriendin) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bijna? Ik zou willen dat ik zulke armen had.
 
hij is echt wel een enorm beest !!!!
 
kon de site al.. moet je es bij private kijken, pfff check die gezichten in de supermarkt! :eek: :p :D
 
Whehehe, wat een beesten!!! :thumbs:
 
wtf..tyfus :eek: wat een lelijk wijf zeg ik vind dit echt hellemaal niks!
 
Maxwell zei:
kon de site al.. moet je es bij private kijken, pfff check die gezichten in de supermarkt! :eek: :p :D

hahaha :D
 
heheh echt geweldig ! MIG is een gave film imo!
 
sanniejj zei:
http://www.ruhl-movie.com/galerie/rueckenen.htm


Arghh kijk die vriendin van hem, die heeft gewoon bijna grotere armen dan mij :D (heeft ook een echte mannenkop)


niet om je af te kraken ofzow, maar volgens mij zijn haar armen toch echt veeeel groter als de jouwe! (heb ff naar je galerie gekeken)
btw. ze heeft waarschijnlijk grotere armen als de meesten hier :p
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Wat een monster zeg!!!
 
Ik denk dat Markhus ondertussen zijn vrouw moet ppen i.p.v. bffen.
 
Maxwell zei:
niet om je af te kraken ofzow, maar volgens mij zijn haar armen toch echt veeeel groter als de jouwe! (heb ff naar je galerie gekeken)
btw. ze heeft waarschijnlijk grotere armen als de meesten hier :p

idd, ze heeft echt geen kleine armen.. ;)
 
Wie voor mij Made in Germany kan regelen is een coole gast ;) en krijgt karma :cool: (jeej!)... Ik zoek die film al heel lang op internet en ik heb 'm wel gevonden op DC++, maar dan gaat het echt veel te sloom (1 kb/s). En nee; ik heb geen zin om 'm online te bestellen, sorry :D


Aan de plaatjes te zien lijkt het me een coole film, vooral als die mensen in de supermarkt "geschokt" zijn vanwege zijn size :D , lijkt me echt cool om te zien.
 
Laatst bewerkt:
haha dat wijf is zo lelijk heb er de hele film met afschuw naar gekeken.
ondertussen wel schuin bankdrukken met 120 kg geloof ik:P.
Die vrouw/freak is sterker als de meeste van ons :'(
 
Echt geweldige film! en geen zin om hem online te bestellen ??? tsss...slaat ook nergens op he
 
Mugje zei:
Echt geweldige film! en geen zin om hem online te bestellen ??? tsss...slaat ook nergens op he

Ja, sorry. Ik zit nogal krap bij kas de aankomende tijd en ik kijk zo'n DVD ook niet elke dag (... nog erger: wij hebben niet eens een DVD speler).
 
dvd is ook geen 35 euro waard dus bespaar je de moeite ( vind geen enkele dvd 35 euro waard)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven