AndroidHealthClinic

Ruhllllllllll (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

340 lb is 150 kilo ongeveer. Weet niet of hij zichzelf hierbij zou kunnen optrekken, lijkt me ook wel een beetje raar als hij dit niet haalt. Maarja, 150 kilo is ook wel een beetje zwaar :D

Volgens mij had ik net iets van een afknellende ader gelezen..
 
Optrekken is gewoon een kwestie van oefenen. Je moet balans kunnen houden en ook juist omhoog kunnen komen.
 
Mijn absolute outsider-favoriet!
 
340 lb is 150 kilo ongeveer. Weet niet of hij zichzelf hierbij zou kunnen optrekken, lijkt me ook wel een beetje raar als hij dit niet haalt. Maarja, 150 kilo is ook wel een beetje zwaar :D

bullshit. Toen ikzelf 95 kg woog heb ik me 2x opgetrokken met 40 kg extra. Dat is 135 kg in totaal aan gewicht. En dat zou deze kolos van een vent met een gewicht van 150 kg zich niet kunnen optrekken? :rolleyes:

Maargoed, als het idd met z'n kapotte ader in z'n lat te maken heeft, heb ik niks gezegd.
 
Top 3 moet er wel in zitten. Hopelijk gaat de jury dit jaar weer voor de heerlijke massa!
 
bullshit. Toen ikzelf 95 kg woog heb ik me 2x opgetrokken met 40 kg extra. Dat is 135 kg in totaal aan gewicht. En dat zou deze kolos van een vent met een gewicht van 150 kg zich niet kunnen optrekken? :rolleyes:

Maargoed, als het idd met z'n kapotte ader in z'n lat te maken heeft, heb ik niks gezegd.

Je kan het blauw van de ader trouwens vrij goed zien op de foto... Kan ook belichting zijn.

135/95= 1,4 maal je gewicht. Damn, iemand die mijn ratio evenaart. Geen chin-king meer :( :p (65kg + 26kg)
 
dies van vorig jaar die pic...als ik me goed herinner..edit oww is al gemeld...
wel vette pic btw
 
Wel gave pics vind alleen vind hem een beetje te blokkig.
 
dit is een nieuwe marcus pic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Yes yes yes
Monsterlijk!
 
hij ziet er inderdaad ****ing bruut uit..... denk dat hij nagenoeg gelijkwaardig is aan cutler

pro cutler benen
pro ruhl romp :D....
 
340 lb is 150 kilo ongeveer. Weet niet of hij zichzelf hierbij zou kunnen optrekken, lijkt me ook wel een beetje raar als hij dit niet haalt. Maarja, 150 kilo is ook wel een beetje zwaar :D

Ik ben eindeloos veel zwaarder dan toen ik begon met trainen.

En ik kan me eindeloos vaker optrekken dan toen.

Kijk naar zijn rug, er zijn genoeg kleinere ruggen die wel 150+ trekken.
 
Back
Naar boven