XXL Nutrition

Ruim honderd burgerdoden in Afganistan, dankzij de kruisvaarders die wij steunen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mein Kampf deel 2 door Melkisgoed.

Bij de arbeiderspers hoef je in iedergeval niet aan te kloppen.

Hitler was links. Ik ben een weldenkend rechtsmensch.

Maar je bewijst mijn punt, elk argument van rechtsmenschen wordt benadrukt als nazi-uitspraken.
 
De Taliban is door het westen zelf opgezet en werd toegejuich toen ze rusland versloegen.
Om vervolgens door de wapen en oorlogslobby omver te worden geworpen door propaganda en de claim dat niet westerlingen, maar zij dorpen uitbranden met clusterbommen...

welk weldenkend mens trapt in deze propaganda? Enkel links tuig dat claimt dat babymoordenaars daar zitten voor vrede, net als in Vietnam...

Gelukkig heb jij de waarheid in pacht.

Een geweldige wereld verbeteraar die enkel op een internetforum zijn mening durft te ventileren. De held van het volk!! Hoezee!!

Hitler was links. Ik ben een weldenkend rechtsmensch.

Maar je bewijst mijn punt, elk argument van rechtsmenschen wordt benadrukt als nazi-uitspraken.

Haha, Hitler was links...:roflol: Nu draaf je een beetje door, vriend.
 
Laatst bewerkt:
Hitler was links. Ik ben een weldenkend rechtsmensch.

Maar je bewijst mijn punt, elk argument van rechtsmenschen wordt benadrukt als nazi-uitspraken.

Volgens mij was Hitler rechts...
 
Mensen met zoveel woede in zich zijn juist de personen die uiteindelijk een keer met een Suzuki Swift door een paar afzettingen gaan rijden.

Dude take a chill pill. :rolleyes:
Je hebt echt geen idee waar je allemaal over lult, verdiep je eens in een onderwerp voor je je rechtse vriendjes napraat. Het slaat allemaal echt als een tang op een varken.
 
Chapeau, goed gezegd Melkisgoed :thumbup:
 
Wil iemand zo vriendelijk zijn om mij te vertellen waar de ignore optie zit?
 
Trouwens, ik zie het nut niet van mijn belastinggeld als ze niet eens goed kunnen werken daar:

26 juli 2006: Overste Jan van Twist (47 jaar, Hoofd Sectie Operationeel Recht bij de Stafgroep Juridische Zaken van de Luchtmacht). Sergeant Bart van Boxtel (29 jaar, commandant van het Force Protection Team van het Contingentscommando in Kabul. Samen met andere passagiers en bemanningsleden omgekomen bij een helikoptercrash in de provincie Paktika.

31 augustus 2006: de F-16 van kapitein-vlieger Michael Donkervoort stort van grote hoogte neer, terwijl hij onderweg is van Kabul Airfield om luchtsteun te verlenen aan Britse troepen in de provincie Helmand. Om onbekende redenen werkt de schietstoel niet en de jachtvlieger komt om het leven.

11 oktober 2006: een sergeant pleegt met zijn dienstwapen zelfmoord op Kamp Holland in Tarin Kowt.

6 april 2007: Sergeant der eerste klasse Robert Donkers komt om het leven bij een ongeluk met een Patria-pantserwagen. De Patria kantelde als gevolg van een wegverzakking en het slachtoffer kwam bekneld te zitten.

18 juni 2007: de 44-jarige sergeant-majoor Jos Leunissen om het leven gekomen bij gevechten rondom Chora. Drie van zijn collega's van het 13e Infanteriebataljon van 11 Luchtmobiele Brigade raakten gewond. Er zou zich een ongeluk bij het afschieten van een mortiergranaat hebben voorgedaan.

12 januari 2008: Soldaat Wesley Schol (20) en korporaal Aldert Poortema (22) worden gedood door eigen vuur. Tijdens een vuurgevecht was het donker en slecht weer, waardoor de militairen niet doorhadden dat ze op elkaar schoten. Ze zaten bij het 44ste pantserinfanterie-bataljon in Havelte.



Ze knallen elkaar neer...
 
Wij horen daar niet. Laat ze het zelf uitzoeken en wie het daar niet bevalt om te wonen rot maar op en zoekt zijn heil in een ander land. De 2 miljard bloedgeld had hier geinvesteerd kunnen worden in de zorg en onderwijs, maar als schoothondje van andere landen zal dit land altijd hol-land, de lage landen worden genoemd.

Hiermee spreek je jezelf aardig tegen. In andere topics moet iedereen oprotten inclusief de partner van Geert Wilders, maar nu zeg je dat mensen eventueel naar een ander land moeten gaan als het ze daar niet bevalt. Als dit land nu Nederland is waar men naar vlucht, wat dan?
 
Hiermee spreek je jezelf aardig tegen. In andere topics moet iedereen oprotten inclusief de partner van Geert Wilders, maar nu zeg je dat mensen eventueel naar een ander land moeten gaan als het ze daar niet bevalt. Als dit land nu Nederland is waar men naar vlucht, wat dan?

Aanpassen in Nederland en anders oprotten naar een oord waar je gebruiken wel normaal worden geacht :thumbup:
 
Aanpassen in Nederland en anders oprotten naar een oord waar je gebruiken wel normaal worden geacht :thumbup:

Ik vind jouw gebruiken ook niet echt 'normaal', wat nu?
 
Laatst bewerkt:
Als er bijna elke dag honderd man worden vermoord, dan is het idd genocide.

Elke dag? Waar staat dat dan?
En bij een genocide is er sprake van dat er moedwillig een heel volk wordt uitgemoord. Dat zie ik de Nederlandse militairen nog niet echt doen eigenlijk.
 
Elke dag? Waar staat dat dan?
En bij een genocide is er sprake van dat er moedwillig een heel volk wordt uitgemoord. Dat zie ik de Nederlandse militairen nog niet echt doen eigenlijk.

Het blijven alsnog babymoordenaars. Ze doen niets anders de afgelopen 8 jaar.
De linkse media wil natuurlijk de wandaden niet presenteren.
 
Het blijven alsnog babymoordenaars. Ze doen niets anders de afgelopen 8 jaar.
De linkse media wil natuurlijk de wandaden niet presenteren.

Geef eens een definitie van links/rechts? En geef eens aan wat linkse media zijn? En welke media de wandaden dan wel presenteren, want dat zijn dan overduidelijk rechtse media.
Ik ben benieuwd.
 
Geef eens een definitie van links/rechts? En geef eens aan wat linkse media zijn? En welke media de wandaden dan wel presenteren, want dat zijn dan overduidelijk rechtse media.
Ik ben benieuwd.

elk daad van afkeuring van oorlog in uruzgan is rechts.
En andersom. Basta.
 
Elke dag? Waar staat dat dan?.
Elke dag 100 doden is idd wat overdreven, maar je kan niet ontkennen dat er elke dag onschuldige burgers om komen in Afganistan

En bij een genocide is er sprake van dat er moedwillig een heel volk wordt uitgemoord. Dat zie ik de Nederlandse militairen nog niet echt doen eigenlijk.
....oke:cool:
 
Geef eens een definitie van links/rechts? En geef eens aan wat linkse media zijn? En welke media de wandaden dan wel presenteren, want dat zijn dan overduidelijk rechtse media.
Ik ben benieuwd.
Volgens mij houdt m.i.g. link en rechts door elkaar.
 
Elke dag 100 doden is idd wat overdreven, maar je kan niet ontkennen dat er elke dag onschuldige burgers om komen in Afganistan

Volgens mij moet de eerste oorlog zonder burgerdoden nog uitbreken. Onmogelijk dus.

Overigens wil ik niet zeggen dat ik het eens ben met de oorlog.
 
Back
Naar boven