XXL Nutrition

Ruimtetopic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Echt kutweer de laatste weken.
 
Heb tegenwoordig de zaterdagkrant (Volkskrant) en in de wetenschapsrubriek staan echt de mooiste plaatjes en ontdekkingen.
1590165308090.png

1590165369373.png

1590165524225.png

1590165536312.png

1590165552423.png
 
  • Like
Waarderingen: mat
SpaceX plans to launch two NASA astronauts to the International Space Station on Saturday, May 30, in a mission called Demo-2.

It will mark the first time in history that a commercial aerospace company has carried humans into Earth's orbit.

The launch was originally scheduled for May 27 but was postponed due to bad weather.

NASA and space fans have waited nearly a decade for this milestone. The United States hasn't launched its own astronauts into space since the shuttle program ended in 2011.


Morgen za 30 mei om 21:15 gmt+1.
 
SpaceX Starship SN4 explodes after rocket engine test.

 
  • Wow
Waarderingen: BB_
Kzou me dan toch niet zo heel erg op m'n gemak voelen als astronaut, voor hoever je dat al kan zijn zittend op een gecontroleerde explosie van tientallen tonnen aan rocket fuel.
 
Kzou me dan toch niet zo heel erg op m'n gemak voelen als astronaut, voor hoever je dat al kan zijn zittend op een gecontroleerde explosie van tientallen tonnen aan rocket fuel.
Is niet de raket waar ze zaterdag mee vliegen, maar ik snap je :D.

Als reactie op je vorige post: helaas vliegen ze nu eerder waardoor wij hem waarschijnlijk niet kunnen zien. Erg jammer.
 
Is niet de raket waar ze zaterdag mee vliegen, maar ik snap je :D.

Als reactie op je vorige post: helaas vliegen ze nu eerder waardoor wij hem waarschijnlijk niet kunnen zien. Erg jammer.
Klopt, het is de sn4 voor de Marsraket die ze testen in Boca Chica, Texas.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Stond woensdag als een debiel te wachten om m te zien. Had nog niet gehoord dat de lancering afgelast werd :roflol:

Kans op afgelasting is vanavond ook groot btw.
 
Live Streaming Options

Skip the traffic and crowds by streaming the launch of the Crew Dragon Capsule.

  • Download the Launch Console App on Google Play or Apple App Store for accurate and up-to-date push notifications, a real-time up-to-the-second countdown clock, a live video feed, and a compass to point where to view in the sky.
  • Check out Space Coast Launches for a live feed from NASA and SpaceX the day of the launch.
  • Watch the NASA Live for direct live streaming from NASA the day of the launch.
 
NOG EEN KWARTIERTJE!!!!!!
 
Hier een livestream
T minus 5 minutes!
 
Ik volg ook, ben benieuwd of hij straks ook in het zuiden te zien is?
 
Is in principe nog te helder, maar ga zo meteen checken met een verrekijker.

:fapn:
 
Nu en dan een sterretje likken kijken. Niets mis mee.
 
  • Haha
Waarderingen: mat
Sterren en roosjes.

In de tuin vallen vaak de termen groeizaam en sapstromen bij Mat in het koertje. :hahaha:
 
Back
Naar boven