AndroidHealthClinic

rund gehakt tijdens cut?

Bezoekers in dit topic

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
1.575
Waardering
96
Lengte
1m80
Kan dit?
Vraag het omdat er redelijk veel vet in gehakt zitten.
 
Ligt aan de rest van je schema he ;)
Kan gewoon.

Edit: als je al snel aan je vetten zit kan je eventueel mager of extra mager rundergehakt nemen. Ikzelf eet mager rundergehakt :)
 
Magere rund of normale rund in een vergiet doen en de vet uitpersen.
 
Op CKD diet gaan... alle vetten dat je maar wenst (in beperkte mate offcourse).

;)
 
alle vetten dat je maar wenst (in beperkte mate offcourse).

;)

Dus niet wat je maar wenst...

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Kan dit?
Vraag het omdat er redelijk veel vet in gehakt zitten.


If it fits your macros; zolang je in deficit blijft kan je elke dag een BigMac eten (dit is overigens niet aan te raden)
 
Dus niet wat je maar wenst...

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------




If it fits your macros; zolang je in deficit blijft kan je elke dag een BigMac eten (dit is overigens niet aan te raden)

Waarom niet?
 
een magere steak blenden... niks vet.
 
In gehakt van lidl/aldi zit iets van 12% vet. Dus aan het begin van de het cutten kan het prima.
 
Omdat teveel bewerkte pleuris bende :mad:

Maar zo lekker :(

Ik snap het, maar, waarom dan niet elke dag? Word je dan ziek? Of val je dan niet meer af oid?
Klinkt bijdehand, weet ik, maar als iemand gelijk stelt dat elke dag een Big Mac eten niet aan te raden is (zonder kennis van de rest van de voeding), weet ik nooit zo goed waarom niet.
 
Ik snap het, maar, waarom dan niet elke dag? Word je dan ziek? Of val je dan niet meer af oid?
Klinkt bijdehand, weet ik, maar als iemand gelijk stelt dat elke dag een Big Mac eten niet aan te raden is (zonder kennis van de rest van de voeding), weet ik nooit zo goed waarom niet.

Gaat meer om je gezondheid ;) tuurlijk kan je best afvallen ook al eet je iedere dag een bigmac, maar gezond is het niet.
 
Gaat meer om je gezondheid ;) tuurlijk kan je best afvallen ook al eet je iedere dag een bigmac, maar gezond is het niet.

Ik zocht het op en zag een waslijst met ingrediënten alleen staat er niet bij hoe veel ervan in zit en vanaf wanneer het schadelijk is. Misschien wel leuk (voor mij althans) om me er meer in te verdiepen, thanks! :thumbs:
 
Je kunt ook tartaartjes gebruiken ipv rundergehakt. Hak zelf bijvoorbeeld altijd rundertartaartjes fijn om in de pastasaus te doen.
 
In gehakt van lidl/aldi zit iets van 12% vet. Dus aan het begin van de het cutten kan het prima.

en bij musclemeat.nl 4% en ook die kan je na ff bakken in vergiet doen en nog ff verder bakken.
 
biefstuk in de blender hoi
 
Ik zocht het op en zag een waslijst met ingrediënten alleen staat er niet bij hoe veel ervan in zit en vanaf wanneer het schadelijk is. Misschien wel leuk (voor mij althans) om me er meer in te verdiepen, thanks! :thumbs:

D'r is ook zo'n documentaire over, Supersize me, staat op netflix volgens mij. Een gast die iedere dag naar de mac gaat en iets besteld bij de mac iedere dag.
 
D'r is ook zo'n documentaire over, Supersize me, staat op netflix volgens mij. Een gast die iedere dag naar de mac gaat en iets besteld bij de mac iedere dag.

Deze ken ik, maar elke dag, elke maaltijd, elk product Mac Donalds is heel wat anders dan 1 big mac per dag ;)
 
Kan dit?
Vraag het omdat er redelijk veel vet in gehakt zitten.

en bij musclemeat.nl 4% en ook die kan je na ff bakken in vergiet doen en nog ff verder bakken.

Je zou idd eens bij ons Low Fat Gehakt kunnen kijken: http://musclemeat.nl/low-fat-rundergehakt-5-5-x-200gr-1kg . We hebben het laagste vet % dat verkrijgbaar is, 5% (lab tested).

Als je echt voor lean rood vlees wilt gaan kan je zoals hierboven gezegd is voor gemalen biefstuk gaan. Kijk dan eens bij onze paardenbiefstuk tartaar met slechts 1% vet of onze runderkogelbiefstuk tartaar 2% vet.

Paard: http://musclemeat.nl/paardenbiefstuk-1kg-5-x-200gr
Rund: http://musclemeat.nl/runderkogelbiefstuk-tartaar-naturel-1050gr-7-x-150gr
 
Back
Naar boven