XXL Nutrition

Rundergehakt in CUT fase

  • Topic starter Brab0
  • Startdatum
  • Reacties 29
  • Weergaven 2K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor de waardevolle reacties :thumbs:
 
Het is juist wel exacte wetenschap en juist daardoor is het simpel uit te rekenen dat hij gewoon gehakt kan eten en oom hoeveel gehakt.
Met exacte wetenschap bedoel ik meer dat het niet zo zwart-wit is, en uiteindelijk inderdaad de calorie-balans bepalend is voor gewichtsverlies.
Het enige waarvoor ik zou waken is om niet in een IIFYM junkfood patroon verzeild te raken aangezien dat waarschijnlijk resulteert in teveel verzadigd vet, teveel zout, te weinig vezels, vitaminen, mineralen en dergelijke. Maar als ik het zo lees gaat dat niet gebeuren, en gaat het echter om wat gehakt.
Helemaal geen probleem natuurlijk!
 
Ik eet momenteel standaard door de middag rundergehakt aangezien het goed past en de macro's prima zijn. Geen nadeel imo
 
Hey BB'ers,

Ik zit in de CUT fase en wil vanavond rundergehakt (köfte) eten i.p.v. kipfilet.

Zit momenteel op 1950 Kcals per dag (CUT).

Ik wil dat niet verpesten gezien ik in een cut zit.

Ik probeer eerlijk gezegd me wel strikt aan K/E/V te houden omdat ik in een cut fase zit.

Herhaling werkt. Kijk maar: Herhaling werkt.

Maar serieus; primair caloriebalans, secundair macro's. Gewoon lekker gehakt in je gezicht duwen als je het hebt afgewogen en het binnen je calorie- en optioneel macrobudget past.
 
Herhaling werkt. Kijk maar: Herhaling werkt.
:laugh:

Maar serieus; primair caloriebalans, secundair macro's. Gewoon lekker gehakt in je gezicht duwen als je het hebt afgewogen en het binnen je calorie- en optioneel macrobudget past.

Dat is me nu wel duidelijk, thanks :thumbs:
 
Slotje please.
 
Back
Naar boven