XXL Nutrition

RuneScape 2007!

Bezoekers in dit topic

StickySteeez

Monstrous Giant
Lid geworden
20 mrt 2012
Berichten
10.015
Waardering
971
Lengte
1m90
Massa
93kg
Broers,

Toen ik vanmiddag rustig wat aan het grasduinen was in de wondere wereld van het wereldwijde web kwam ik zomaar RuneScape weer tegen. Toen ik al die plaatjes van RS2007 weer zag dacht ik: "Dat ga ik ook weer doen".

Wie joint me? Of heeft doekoe voor me?

Peace!
 
Jij zat op RSNL, nietwaar?
 
In for RS!

Ben al 700+ total op 07scape, maar speel vaker main-game. Heb al Completionist cape enzo...
 
Heb een zeer toffe account, full saradomin. Maar heb er al jaren niet op gespeeld. Geen tijd voor games.
 
Selling lobster 250 ea

Ik ben m'n inloggegevens kwijt, ik was rond de lvl 85 combat.. :o
 
haha oude goeie lobsters...
2007 moet je weer helemaaaaal opnieuw, heb het op het begin nog een paar weekjes geprobeerd maar toch maar niet mee verder gegaan, er gaat ook wel heeel veel tijd in zitten...
 
Toentertijd member en alles geweest, fakking rijk op runescape en bij t stoppen nog echt geld verdiend met millions verkopen. Dacht drie jaar terug nog even te kijken, maar gauw uitgezet. Nostalgie kan beter nostalgie blijven
 
RS2007 bij het begin gespeeld, quest en cooking cape gehaald, cb 95... Account verkocht voor 350 euro ;)
 
was een woodcutter lvl 90 en member. Hele dag magic logs hakken 1K each ;)
 
Nostalgie kan beter nostalgie blijven
+1

k heb het enkele maanden geleden nog eens aangezet toen ik een week ziekteverlof had en ik heb er gewoon non-stop op gespeeld en ik was zo weer verslaafd. :o
 
138 combat checkin in

srs
 
haha runescape, Altijd mensen oplichten door te zeggen dat je je wachtwoord niet kon typen. :roflol:
 
Nostalgie kan beter nostalgie blijven

Altijd in de clan ''mayhem makers'' gezeten, vast wel bekend bij sommigen, elke zaterdag avond naar die ''verplichte trips'' gaan ipv uitgaan met vrienden, damn..
 
Barafranca, dat was pas een spel

:trollface:
 
Altijd in de clan ''mayhem makers'' gezeten, vast wel bekend bij sommigen, elke zaterdag avond naar die ''verplichte trips'' gaan ipv uitgaan met vrienden, damn..

Komt me bekend voor in de oren... Damn, dat was dus echt levenloos. :roflol:
 
Jij zat op RSNL, nietwaar?

Ma nigga, geen idee hoe je dat weet, maar inderdaad :). Vanmiddag nog even op gekoekeloerd. Volgens mij zit ene mafiabaas hier ook.

In for RS!

Ben al 700+ total op 07scape, maar speel vaker main-game. Heb al Completionist cape enzo...

Ziep me wat doekoe vriend :(. M'n main ben ik al een tijdje kwijt, k*t zooi. Had daar wel een paar 100m op, maar ben daar pas op gaan spelen toen ik die kreeg van een vriend @ lvl 24 ofzo, kan 'em dus niet recoveren.

Heb een zeer toffe account, full saradomin. Maar heb er al jaren niet op gespeeld. Geen tijd voor games.

Share plx.

Ik wel, kan jou naam nog wel herinneren :o

Ik log soms nog wel eens in op rs3, bijna max :rolleyes:

Ah man, wat een game he.

Altijd in de clan ''mayhem makers'' gezeten, vast wel bekend bij sommigen, elke zaterdag avond naar die ''verplichte trips'' gaan ipv uitgaan met vrienden, damn..

Harde clan was/is dat.

Heb zelf nog in The BlacKnights, Junior Raiders, Rune Raiders, The British Elite en nog wat clans gezeten.

Maar ik moet nu godver dus gelijk member worden om in 2007 te kunnen spelen?
 
Mafiabaas was altijd mijn bro op RS, good old times.

Sticky paas je nickname bro, of add mij; Dennis Pro. Heb zat geld over..
 
Ma nigga, geen idee hoe je dat weet, maar inderdaad :). Vanmiddag nog even op gekoekeloerd. Volgens mij zit ene mafiabaas hier ook.

Gebruikte je niet exact dezelfde username daar of in-game? Ik vroeg het me al ruim 2 jaar af :o

Zullen inderdaad wel meer mensen van daar hier zitten of andersom, liften en Runescape is uitstekend te combineren
 
Back
Naar boven