XXL Nutrition

Breaking News Rusland gaat het wk van 2018 organiseren!

Bezoekers in dit topic

Willy079

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2010
Berichten
266
Waardering
8
Lengte
1m71
Massa
82kg
Rusland gaat het wk van 2018 organiseren!!

Qatar gaat zal het wk van 2022 organiseren!

Fraude?


Bron:
Nederland en België grijpen naast WK 2018

Uitgegeven:2 december 2010 16:37Laatst gewijzigd:2 december 2010 16:39
AMSTERDAM - Nederland en België zijn er niet in geslaagd de organisatie van het WK 2018 binnen te halen.

m1czo71acrdi.jpg
© ANP

Het landentoernooi heeft over acht jaar plaats in Rusland, zo deelde FIFA-voorzitter Sepp Blatter donderdag mee.
Het is de eerste keer dat de mondiale eindronde wordt afgewerkt in Oost-Europa. Rusland organiseerde in 1980 wel de Olympische Zomerspelen (Moskou).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Naast Nederland/België waren ook Engeland en de tandem Spanje/Portugal kandidaat voor ‘2018’.
 
Uiteraard, naja het is gekocht.
 
HAHA wel grappig om te horen dat precies het land heeft gewonnen waarvan ze de stemfraude van verdachten....
 
Haha , ze kiezen natuurlijk voor de slechte optie.
 
Vergeet een kaartje dan maar, lijkt me echt een gezellig land voor een WK ook. Moskou is ook zo lekker goedkoop natuurlijk, top.
 
In plaats van dat de FIFA alle verdenkingen over fraude e.d. wegwuift en het toernooi laat plaatsvinden in een betrouwbaar land, gaan ze het toernooi in Rusland houden. Ze zijn daar echt van het lotje getikt.. :roflol:

Rusland garandeert FIFA miljoenen

Rusland heeft de FIFA een miljoenenwinst in het vooruitzicht gesteld als de leden van het uitvoerend comité van de wereldvoetbalbond donderdagmiddag het WK van 2018 niet aan Engeland, Spanje/Portugal of Nederland en België toewijzen.

"Met een WK in Rusland boort de FIFA nieuwe markten aan", beloofde Alex Sorokin tijdens de Russische presentatie aan de 22 stemgerechtigde leden van de wereldvoetbalbond. De secretaris van het Russische bid kreeg bijval van sportminister Vitali Moetko. "We investeren al een miljard dollar in de Olympische Spelen van Sotsji", zei hij. "Bij een WK pakken we nog veel groter uit."

Bron: Fok!

Mooi was ook hoe Blatter vanmorgen voor lul stond door Johan Cruijf te feliciteren met zijn verjaardag, terwijl het om zijn trouwdag ging! :D
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er overigens niet rouwig om. Heeft alleen bergen geld gekost en we staan met lege handen.
 
Zojuist ook bekend dat Qatar het WK van 2022 gaat organiseren!
 
laatst nog op tv en gister ook over die ex mafia russen die nu legaal in de zakenwereld zitten maar nog steeds bijvoorbeeld wedstrijden om kopen met voetbal...fraude is dit ja,
 
Rusland........:roflol:
 
:roflol: hier ga ik dus niet heen :D
 
Russia Uber Alles.
 
Quatar, tevens een rijke staat dus logisch.
Blatter is het om de poen te doen en terecht. Fifa is een commerciële organisatie en geen vereniging.
 
Wel jammer dat Nederland het niet is geworden , mijn 2de keus zou Engeland zijn.
 
jammer voor de vrouwen , verboden toegang in stadions voor de vrouwen in quatar feels bad voor my girly
 
Dus 2026 op z'n vroegst?

Man, dan ben ik over de 30 :eek:
 
Dus 2026 op z'n vroegst?

Man, dan ben ik over de 30 :eek:

Achja, zijn genoeg jonge jongens die daar van houden, rustig maar.

OT:
fijn ook, anders krijg ik weer van die vervelende voetbal supporters rond rennen in mijn buurt
 
Back
Naar boven