MuscleMeat

Russian Bear/Strength??

Bezoekers in dit topic

Idd, sets van 5 reps tot je niet meer kan. In het begin is dat misschien 6-7 sets per oefeningen, maar dat zou na verloop van tijd toch wel heel wat meer mogen worden.
18 sets zou wel veel kunnen zijn ja, ik zei dan ook "in de richting van 18 sets"


Dat je A1 en A2 moet alterneren

Ik vind er niks aan. Dag één doe je 2 keer een zware press oefening en om één of andere reden een smith squat ipv een gewone squat. Op dag 3 doe je het met barbell curls, ook niet echt de bedoeling. Ik veronderstel dat die andere isolatie oefeningen gewoon met een paar setjes worden gedaan?


Dus jij vraagt of je inderdaad beter met hogere reps traint als je beter groeit met hogere reps? Dat lijkt me een beetje vanzelfsprekend.

Dat je A1 en A2 moet alterneren

Betekent?

Gewoon 3x10 reps barbell curl aan het einde erbij, dus 3 compounds en aan het einde 1 iso erbij.

Nieuw Schematje weer:

Russian Bear Training

Training 1:
Bench Press
bent over Barbell Rows
Squat

Co: Barbell Curl

Training 2:
Chins
Deadlift
Military Press

Co: Bench Dips

Week 1:

Monday 1
Wednesday 2
Friday 1

Week 2:

Monday 2
Wednesday 1
Friday 2
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het vandaag eens geprobeert, en om het gewicht in te schatten. Eerste instantie dacht ik, ah 24KG dumbbell bench press moet ik el niet meer dan 10 setjes van 5 reps kunnen doen. Uiteindelijk ging ik door totdat ik niet meer kon en kwam op 45+ sets ofzo uit:P 45/50 min zitten bankdrukken. Tel ook een beetje kwijt geraakt eerlijk gezegd. 30Kg dumbbells moet mij wel 10 setjes lukken lijkt mij zo, alleen 30KG is het zwaarste wat ik kan gaan, dan moet ik helaas over gaan naar de smith bench press.

Bent over row ging wat beter, maar nog steeds ziekelijk veel setjes gedaan. Ik pak daar voor de 80% 85KG dus ben ik erachter gekomen ongeveer.

Full Squats ga ik op 70KG doen, is zielig dat mijn bent over row mijn squat hard pwned met de 80%:P

Chinnen blijf ik 5 keer BW doen met de 80%

militairy press ga ik op 50-55Kg doen met de 80%

Deadlifts ga ik op 110-120KG doen mij 80%

Bench dips ga ik vervangen door gewone BW dips

Barbell curl ga ik doen met 35KG op 80%

Vandaag dus effe een test dagje gedaan.
 

A-1: Military Press
A-2: Pull-up
B-1: Deadlift

Alternate between the two workouts each time. Each workout is a full body workout that hits all of the major muscle groups. Do A-1 and A-2 in antagonistic fashion. Take two-minute breaks between the first two sets of each exercise and thirty second breaks between the working sets with 80% of the first set. On B-1 follow the program as stated previously.

Kan iemand dit uitleggen in minuten bv

a1
5 min
a2
2min
a1
1 min
a2
 
A-1: Military Press
A-2: Pull-up
B-1: Deadlift

Alternate between the two workouts each time. Each workout is a full body workout that hits all of the major muscle groups. Do A-1 and A-2 in antagonistic fashion. Take two-minute breaks between the first two sets of each exercise and thirty second breaks between the working sets with 80% of the first set. On B-1 follow the program as stated previously.

Kan iemand dit uitleggen in minuten bv

a1
5 min
a2
2min
a1
1 min
a2
1 set A1
2 min rust
1 set A2
2 min rust
1 set A1
2 min rust
1 set A2
30 sec rust
1 set A1
30 sec rust
1 set A2
30 sec rust
....
 
En hoelang wordt russain bear aangeraden om te volgen?
 
Zolang als je het kan volgen.

oke
En is dit voor beginners,want ik zou ook graag bill star 5x5 doen

Dus eerst bill star en daarna russian bear.
Eerst russian bear daarna bill star
Of iets anders?
 
Misschien beter eerst Bill Starr, en dan RB; BS is volgens mij veel beter gericht op beginners dan RB, en zo kan je gelijk wennen aan het maken van sets met 5 reps.
 
Misschien beter eerst Bill Starr, en dan RB; BS is volgens mij veel beter gericht op beginners dan RB, en zo kan je gelijk wennen aan het maken van sets met 5 reps.

Kun jij mij eens zeggen waar ik dat computerprogrammatje kan downlaoden om te berekenen hoeveel gewicht ik welke dag moet liften.
 
Back
Naar boven