Fitness Seller

Russian Bear Training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

UltraX

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 aug 2006
Berichten
2.985
Waardering
10
Russian Bear Training

Eerste set 5 reps op je max 6-7 rep, 2 min rustijd gevolgd door 5 reps van 90% van het
vorige gewicht. 1 min rustijd weer en met 80% van het eerst gebruikte gewicht 5 reps.
De laaste set word herhaal totdat je naar faillure traint of je set oefening niet meer
correct kan uitvoeren. A1 en A2 omwisselen, eerst A1, A2, A1, A2. Dit doe je ook met B1 en B2.

Training 1:
A1 Smith Bench Press 90KG
A2 Bent over Barbell Rows 90KG
B1 Squat 80KG

B2 Co: Barbell Curl 40KG

Training 2:
A1 Chins BW
A2 Deadlift 130KG
B1 Military Press 50KG

B2 Co: Weigted Dips
C1 Co: Calf Raise 160KG

Week 1:

Monday 1
Wednesday 2
Friday 1

Week 2:

Monday 2
Wednesday 1
Friday 2
 
Laatst bewerkt:
Begrijp ik nu goed dat je 15 reps kan DB pressen met 30kg?
 
Dan is het toch veel te weinig voor russian bear met 5 reps?

Smith zuigd, daarom. Maarja ik zal is kijken hoelang ik het volhoud, lukt het meer dan 10 sets stap ik wel over in de smith. Baal nog steeds dat ze de Bench/ Squat rek weg halen omdat te weinig mensen hem gebruikte. Dumbbells hebben ze maar tot 30KG. Terwijl ze wel genoeg ruimte hebben voor een of ander retarded cardio apparaat op waterweerstand.
 
Alleen een smith bench en DB's tot 30 kg, misschien zit je gewoon in een verkeerde sportschool.

Het feit blijft dat je met setjes van 5 reps niet veel gaat bereiken als je 15 reps zou kunnen.
 
Alleen een smith bench en DB's tot 30 kg, misschien zit je gewoon in een verkeerde sportschool.

Het feit blijft dat je met setjes van 5 reps niet veel gaat bereiken als je 15 reps zou kunnen.

Dat is waar, ik heb al gekeken, maar enigste 'goede' sportschool is simpelweg in Eindhoven. Om elke dag 1 uur te reizen om te kunnen trainen vindt ik nogal veel wanneer het ook in 10 minuten lopen kan.
 
En heb je thuis geen plaats?

Alle kamers zijn bezet, enigste wat ik zou doen is mijn slaapkamer, maar die is nu zo lekker ruim, en het is zolder, dus ik zweet al als ik gewoon zit. Het is wel echter een mooie kamer om te kunnen trainen, maar dan zou ik echter alles om moeten gooien om een squat rek neer moeten zetten.
 
db press 15x30 en bench maar 1x80?

Ik heb al een heletijd niet meer gebenched. Toen ik 80KG kon benchen deed ik 26KG dumbbell Presses 10 reps ofzo. Ik kan momenteel 80KG 8 keer op de smith pressen dacht ik, maarja, dat kun je niet vegelijken met de echte bench.

Maar effe niet naar de gewichten kijken, maar naar het schema, wat vinden jullie ervan?
 
Back
Naar boven