Fitness Seller

russian bungee jump 2

Bezoekers in dit topic

:roflol: hun zijn echt gek
 
waarom kan je zulke dingen niet in nederland doen vraag ik me af? als je dat doet krijg je heel het me team voor je
 
waarom kan je zulke dingen niet in nederland doen vraag ik me af? als je dat doet krijg je heel het me team voor je

Omdat wij in Nederland wonen en hun in Rusland. :o
 
omdat wij in Nederland allemaal mietjes zijn, wij bedenken alleen maar wat er niet fout kan gaan ( en terecht ). Russen zijn gewoon compleet gestoord, gaan er volgens mij ook wel een handjevol per dag dood aan dat soort shit
 
Ik kan het filmpje niet vinden maar er is nog een part 3. Daar springt ze tussen de spijlen van een ****ing hoge brug. Was op Pownews te zien maar ik kan het niet terug vinden op teh internetz :(
 
Bende gekken :D
 
lol n reactie ; i wonder if they tested it out on dummys first
dat zijn gewoon dummys
groeten rodney
 
:roflol: hun zijn echt gek

Het is: "ZIJ zijn echt gek". "hun" is genitief/bezittelijk, en kan niet op die manier gebruikt worden.

Voorbeelden:

"zij hebben een auto" niet: "hun hebben een auto"
Maar wel: "dit is hun auto"

Thought I'd just clear that up.
 
hopelijk brengt dit de mensen niet op gekke ideeën , zou wel een mooie aflevering voor south park zijn , de helft van de bevolking die van gebouwen afspring enzo

the epidemic is spreading ......
 
Het is: "ZIJ zijn echt gek". "hun" is genitief/bezittelijk, en kan niet op die manier gebruikt worden.

Voorbeelden:

"zij hebben een auto" niet: "hun hebben een auto"
Maar wel: "dit is hun auto"

Thought I'd just clear that up.

Bedankt voor een lesje Nederlands, 'luke1984'
 
Het is: "ZIJ zijn echt gek". "hun" is genitief/bezittelijk, en kan niet op die manier gebruikt worden.

Voorbeelden:

"zij hebben een auto" niet: "hun hebben een auto"
Maar wel: "dit is hun auto"

Thought I'd just clear that up.

oke stoer man, dankjewel.
 
hopelijk brengt dit de mensen niet op gekke ideeën , zou wel een mooie aflevering voor south park zijn , de helft van de bevolking die van gebouwen afspring enzo

the epidemic is spreading ......

haha lijkt me wel een leuke ep
 
Back
Naar boven