Fitness Seller

Russian extended peak cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

koef

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2007
Berichten
6.201
Waardering
184
Lengte
1m78
Massa
86kg
Wel ik wil deze doen:

[Link niet meer beschikbaar]


2 vraagjes:

-vind nix ivm assistance op het internet, is er assistance ?

-is dit te doen met pushpress als main press ex
 
Ik heb het ook een tijdje gevolgd.

Je kan gewoon assistance erbij doen waarvan jij denkt dat goed is. Niet te zwaar.
 
Ik heb bench ook vervangen door pushpress en het gaat me goed af (heb ondertussen wel al 6 weken niet meer gebencht) qua assistance zou ik niet te gek doen, volgens mij is het schema zonder ook al lekker om progressie te boeken
 
goed schema, je zult beloond worden met goede gains.
 
je kan hier en daar wat assistance doen, maar zou het beperkt houden. op de lichte squat dagen (6x2) de squat sessies supersetten met pullups = de shit.

gains garanteed inderdaad
 
deze zou ik vorig jaar toen gaan doen, maar kwam r niet van vanwege rugblessure. het ziet r wel goed uit deze routine. alleen niet te combineren met oly lifts lijkt me (cleans, snatches,front & oh squats etc etc)
 
Je gaf in een ander topic aan dat push presses bij jou c*t voelen aan polsen etc. Zou ervoor zorgen dat je zeker bent dat je kan push pressen zonder last te hebben, voordat je hem gaat gebruiken in een 9 weken programma.
 
deze zou ik vorig jaar toen gaan doen, maar kwam r niet van vanwege rugblessure. het ziet r wel goed uit deze routine. alleen niet te combineren met oly lifts lijkt me (cleans, snatches,front & oh squats etc etc)

Idd, zeker niet van plan

Assistance bedoel ik alleen wat light db rows, dips, chins oid

Je gaf in een ander topic aan dat push presses bij jou c*t voelen aan polsen etc. Zou ervoor zorgen dat je zeker bent dat je kan push pressen zonder last te hebben, voordat je hem gaat gebruiken in een 9 weken programma.

Mja je kan het ook andersom checken: een beetje gewoon worden. Well see, ga het zeker proberen, ben geen persoon die dom balls to the walls zich gaat blesseren hoor ;)

Eerste trainingen is het ook gewoon wat volume opbouwen rond de 85kg, lijkt me goed voor gewenning
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een beetje raar dat je op woensdag zwaar en veel doet deadliften, en dan vrijdag hetzelfde met de squat. Mijn herstel zou dat niet trekken :P
 
Back
Naar boven