MuscleMeat

Russische koeien grazen dit najaar marihuana (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Santoz

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2004
Berichten
5.259
Waardering
0
Een kudde koeien in Rusland krijgt dit najaar marihuana in plaats van gras te eten. De politie zegt dat ze geen andere keuze heeft. De agenten hebben een marrihuanaplantage ontdekt in de streek rond Sverdlosk in de Oeral. De drugs staat er geplant tussen de zonnebloemen en de maïs.

"Als onze diensten de marihuanaplanten weghalen, hebben de koeien deze winter niets te eten. Dus we moeten ze wel marihuana laten grazen. We weten niet of het invloed gaat hebben op hun melkproductie", vertelde een woordvoerster van de politie aan de krant Novye Izvestia. Inbeslaggenomen marihuanaplanten worden normaal gezien meteen verbrand.
(Bron: HLN)



Het moet niet gekker worden :D
 
haha ja en ge kunt da moeilijk allemaal verbranden of tzou een hele vrolijke boel worden :p
 
Kunnen ze het niet combineren met die wietbomen uit de USA?? :D
 
hahahahahahah echt lachen!!!!
 
Daar komt die gekke koeieziekte dus vandaan!
 
Haha wat een mooi verhaal. Ben benieuwd wat voor invloed dat heeft o phet eindproduct wat richting de consumenten gaat.
 
Ik ben benieuwd... :D
 
Hehe die koeien hebben wel een mooi leven.....de hele dag Stoned :D... kom mar hier met die melk van die koeien :D
 
pff, ben net afgekickt, ik ga dus geen melk drinken :P

wist je trouwens dat in sesamzaad ook THC zit ? moet je wel een paar kilo eten om kort te worden dat wel :P
 
Leuk, ik ga m'n melk uit Rusland laten overkomen. Benieuwd wat het geeft met 2l/dag. :thumbup:
 
Ik denk dat er weinig THC zit in de hennepplanten in Rusland. Dus stoned zullen de koeien wel niet worden.
 
Santoz zei:
We weten niet of het invloed gaat hebben op hun melkproductie", vertelde een woordvoerster van de politie aan de krant Novye Izvestia.
ben je dan achterlijk of ben je dan achterlijk....tjeez...
 
ik kan niet wachten om te zien wat er gebeurt als ik Russiche melk ga drinken:):lick:
 
bericht aan Dries:

LET GOED OP JE MELK! :D
 
straks krijg je allemaal van die paranoide of skitzofrene koeien

we hebben er al eentje op het board :D
 
Er staat een paard in de gang, ja ja een paard in de gang
O o een paard in gang bij buurvrouw Jansen
Er staat een paard in de gang, ja ja een paard in de gang
O o een paard in de gang, een paard en staart

Er werd gewoon gebeld dus zij deed open heel bedaard
Nog geen seconde later was haar gang gevuld met paard

Het staat zo leuk te grazen, ach het eet van alles wat
Er zit totaal geen haar meer op m'n buurvrouws keukenmat

Hebt u misschien de ruimte voor een paard, twee meter lang
Je kan 'm komen halen bij m'n buurvrouw uit de gang
 
Back
Naar boven