AndroidHealthClinic

Russische politie zag Lady GaGa aan voor prostituee (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fantastisch, wat blijft die pokerface toch een fantastiche hit, en lady gaga wordt ongetwijfeld de vrouwelijke opvolger van Prince!!
 
Fantastisch, wat blijft die pokerface toch een fantastiche hit, en lady gaga wordt ongetwijfeld de vrouwelijke opvolger van Prince!!

liever van 2pac...want dan gaat ze over 2 jaar dood.:cool:
 
Fantastisch, wat blijft die pokerface toch een fantastiche hit, en lady gaga wordt ongetwijfeld de vrouwelijke opvolger van Prince!!
Kansloos
 
Als ze hier op straat zou poseren zou ik ook direct geloven dat ze een hoer is hoor...


Geld (alleen) maakt niet gelukkig ;)

Jahwel!
Je moet alleen weten hoe je het gebruikt!
 
Jahwel!
Je moet alleen weten hoe je het gebruikt!

Geld maakt wel gelukkig.

Maar geen privicy hebben en niet doen wat je zelf maar wil niet...
Dan heb ik liever een normaal loon hoor.
 
Als geld zo gelukkig maakt, waarom worden antidepressiva dan het vaakst verkocht in welvarende landen?
 
Als geld zo gelukkig maakt, waarom worden antidepressiva dan het vaakst verkocht in welvarende landen?

omdat ze in niet welvarende landen dat niet kunnen betalen
 
Ze heeft ook een groot deel van haar succes te danken aan het feit dat ze zich als een hoer kleedt en gedraagt. Dat is namelijk een vereiste om succesvol te zijn als vrouwelijke artieste.
 
Ze heeft ook een groot deel van haar succes te danken aan het feit dat ze zich als een hoer kleedt en gedraagt. Dat is namelijk een vereiste om succesvol te zijn als vrouwelijke artieste.
Idd, sletterige schoolmeisjes doen het ook goed.
 
Als geld zo gelukkig maakt, waarom worden antidepressiva dan het vaakst verkocht in welvarende landen?

Dat komt door omdat ze niet weten wat ze met hun geld moeten doen en dan gaan ze denken ik ben eenzaam, ik word gek, ik heb veeel stress wat moet ik doen! en dan grijpen ze naar zulke middeltjes!
 
wat was haar nieuwe single ook alweer, i wanna take a ride on your disco stick? Hoe goedkope slet kun je zijn, ze is vies vies
 
Zij heeft geld en jullie hebben geen shit

Nogal logisch als ze een hoer is.
De russische politie heeft geen verwijt, lady HoHo werkte voor haar k*tmuziek in stripbars :)
 
ze komt honderd keer per dag langs op de radio.wordt je echt gek van.
 
elke keer als ze op de radio komt krijgt ze weer 1000 euro erbij!
 
Back
Naar boven