XXL Nutrition

russische vrouw kopen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je haalt me de woorden uit de mond.
brengen ze nog iets op:D een paar voor eigen gebruik is ook niet mis
ga maar eens een cheap ass wijfje bestellen om mee te beginnen:D
 
Voor de hoogste bieder:

SVETLANA

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

:hornyna:
 
Wel een uitkomst voor de extreem lelijke gasten hier die wel poen hebben ;)

Een oostblok sletje is nog altijd beter dan die cheap-ass Filipijnse importhoertjes!!
 
Heb een keer zo'n docu gezien over die Oostblok sletjes die haar naar toe waren gehaald. De meesten plukten hun verse echtgenoot helemaal kaal. Wehkamp werd totaal leeg gekocht en op een kwade dag kwam zo'n kerel dan thuis en zijn vrouw was pleite. Pleite gegaan met een verhuiswagen uit het Oosten die kwam voor rijden en die het hele huis leeg haalde binnen enkele uren.
 
Wel een uitkomst voor de extreem lelijke gasten hier die wel poen hebben ;)

Een oostblok sletje is nog altijd beter dan die cheap-ass Filipijnse importhoertjes!!

WORD!!:cool:
Als je geluk hebt is het een tranny:D:eek:
 
:p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als die greppeldel in zo'n dikke audi kan zitten snap ik niet zo goed waarom ze zichzelf te koop zet.
 
Gewoon naar ginder, eens :hornyna: en weg
 
Is de auto van haar pooier.
 
Gewoon ruitje ingeslagen, daarom staat die deur ook nog open.
 
Als die greppeldel in zo'n dikke audi kan zitten snap ik niet zo goed waarom ze zichzelf te koop zet.

Volgens mij is ze naar de plaatselijke Audi dealer gegaan, heeft daar de eerste verkoper die ze tegenkwam leeggezogen om in deze Audi te mogen zitten en toen heeft ze er een foto van laten maken :P :D

lekkkaaaa wijfie trouwens :P :P :D
 
tering wat een lekkere meiden niet normaal, maar ook veel plorken!!! (Prachtig Lichaam Ontiegelijke Rot Kop)
 
Je kunt ook turkse vrouwen kopen, die nemen em ook in hun ass.
 
Je moet is naar Praag op vakantie gaan :heart: :hornyna:
 
Heb een keer zo'n docu gezien over die Oostblok sletjes die haar naar toe waren gehaald. De meesten plukten hun verse echtgenoot helemaal kaal. Wehkamp werd totaal leeg gekocht en op een kwade dag kwam zo'n kerel dan thuis en zijn vrouw was pleite. Pleite gegaan met een verhuiswagen uit het Oosten die kwam voor rijden en die het hele huis leeg haalde binnen enkele uren.
dus moraal vh verhaal: maak ze blind in hun slaap en injecteer een cyanidecapsule in haar hersenen :yes:
 
Back
Naar boven