XXL Nutrition

Rust periode en toch klachten. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Negan

Cool Novice
Lid geworden
25 feb 2018
Berichten
54
Waardering
10
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
Hallo beste forum leden.

ik had een vraag en hopelijk dat jullie er een antwoord op hebben.

ik ben na een aantal jaren flink trainen. Tot de conclusie gekomen. nu bijna 2 weken terug dat ik toch wat pijntjes had. En wat spier samentrekkingen. Dus kwam ik tot de conclusie ik ben vast overtraind.

maar nu heb ik bijna 2 weken rust gehad en heb ik de zelfde klachten nog steeds en mss zelfs wat erger. Wat zou dit kunnen zijn?

ik heb in het verleden wat kuurtjes gebruikt en nu had ik een overbruggings periode met Sarms rad-140 met ligandrol. Zou dit bv de spier samentrekkingen kunnen veroorzaken? Moet ik me zorgen maken of niet. Op dit moment gebruik ik nog steeds de sarms omdat het eigenlijk niet de bedoeling was rust weken in te moeten zetten. Maar ik mezelf toch best zorgen maak.
 
ik ben na een aantal jaren flink trainen. Tot de conclusie gekomen. nu bijna 2 weken terug dat ik toch wat pijntjes had. En wat spier samentrekkingen. Dus kwam ik tot de conclusie ik ben vast overtraind.

maar nu heb ik bijna 2 weken rust gehad en heb ik de zelfde klachten nog steeds en mss zelfs wat erger. Wat zou dit kunnen zijn?
Ik ondervind dezelfde probleempjes. Pijntjes, raar gevoel in de handen, soms krampen. Niet trainen lijkt het erger te maken, dan krijg ik na enkele weken ook nog eens felle rugpijn erbij.
Mss slaap tekort of veel stress?
 
Ik ondervind dezelfde probleempjes. Pijntjes, raar gevoel in de handen, soms krampen. Niet trainen lijkt het erger te maken, dan krijg ik na enkele weken ook nog eens felle rugpijn erbij.
Mss slaap tekort of veel stress?
Als ik het zou weten dan zou ik het u zeker vertellen maar ik weet het ook niet wat het is. Ook sarms gebruikt? Ik heb zelf geen krampen. Wel spier samentrekkingen en als je dan gaat googlen dan schrik je toch wel.
 
Als ik het zou weten dan zou ik het u zeker vertellen maar ik weet het ook niet wat het is. Ook sarms gebruikt? Ik heb zelf geen krampen. Wel spier samentrekkingen en als je dan gaat googlen dan schrik je toch wel.
het laatst wel eens geprobeerd maar deed niet zo veel bij mij.
Ik gebruik wel steroiden maar de laatste tijd geen hoge dosisen
 
het laatst wel eens geprobeerd maar deed niet zo veel bij mij.
Ik gebruik wel steroiden maar de laatste tijd geen hoge dosisen
Heb je dit probleem al eens aangekaart hier?. En hoe lang zijn uw rust periodes?
 
Heb je dit probleem al eens aangekaart hier?. En hoe lang zijn uw rust periodes?
Nee, daarom volg ik hier even, ik verwacht dat er nog wel nuttige tips komen want er zijn hier verschillende met een best uitgebreide kennis over revalidatie/blessures/trainingen.
langer dan 2 weken heb ik al jaren niet meer gerust want dan krijg ik te veel last van mijn rug.
 
Nee, daarom volg ik hier even, ik verwacht dat er nog wel nuttige tips komen want er zijn hier verschillende met een best uitgebreide kennis over revalidatie/blessures/trainingen.
langer dan 2 weken heb ik al jaren niet meer gerust want dan krijg ik te veel last van mijn rug.
Super vaag je zou denken dat rust goed moet doen. Maar het lijkt nu net of dat bij ons dus averechts werkt. Ja klopt ik ging er ook al van uit dat de kennis vooral hier te vinden is.
 
Back
Naar boven