Fitness Seller

Rust zacht, nonkel Eddy

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.329
Waardering
65.461
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Ik kreeg daarnet het bericht dat een icoon in de Belgische strongmanwereld ons heeft verlaten.

Nonkel Eddy stond elke wedstrijd weer klaar om te helpen, te motiveren en om fratsen uit te halen, de wedstrijden zullen nooit meer hetzelfde zijn zonder jou, rust zacht makker :(

42.jpg


43.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Die kerel ziet er anders nog helemaal niet oud uit? Jaartje of 50?
 
Hij speelde in die Bicky Royal reclame meen ik me te herinneren?

Idd veel te jong :(

Sterkte voor de nabestaanden!
 
Jeetje, hij ziet er nog heel jong uit! Wat verschrikkelijk.

Sterkte voor de nabestaanden!
 
Sterkte voor de nabestaanden
 
Wat, veel te jong. Vreselijk.
RIP
 
Rip. Echt een oprechte man vol humor. Ook iemand die altijd wou helpen en er niets voor terug wou. Erg jammer dat we hem nooit meer zullen zien!:(
 
Die kerel ziet er anders nog helemaal niet oud uit? Jaartje of 50?
Volgens mij was hij maar een paar jaartjes ouder dan ons, not sure.

Hij speelde in die Bicky Royal reclame meen ik me te herinneren?

Idd veel te jong :(

Sterkte voor de nabestaanden!
Yep, dat was hij. Ik blijf het nog altijd onwerkelijk vinden dat hij er niet meer is :(
 
46 als k t goed heb... rip nonkel, zag u graag
 
Sterkte voor dierbaren. RIP
 
Ik las vandaag een artikel over de dood van Eddy: Eddy redde vorige zomer zelf nog wanhopige man, maar stapt nu uit het leven. Familie wijst naar pesters op zijn werk: "Steeds dezelfde drie collega's"

Persoonlijk kende ik hem niet maar ik lees dat hij een positief ingestelde kerel was. Heel jammer om te lezen dat in de schaduw van dit positivisme deze problemen konden ontstaan. Schandalig ook dat volwassen mensen elkaar zo de duvel aandoen.

Ik wil ook graag dit artikel delen om mee te geven dat Eddy blijkbaar echt wel het hart op de juiste plaats had Eddy Gillis verijdelt wanhoopsdaad: "Voel me geen held"

RIP
 
Onvoorstelbaar en gewoonweg schrijnend :(
 
Veel sterkte allen die hem kende!
 
Ik las vandaag een artikel over de dood van Eddy: Eddy redde vorige zomer zelf nog wanhopige man, maar stapt nu uit het leven. Familie wijst naar pesters op zijn werk: "Steeds dezelfde drie collega's"

Persoonlijk kende ik hem niet maar ik lees dat hij een positief ingestelde kerel was. Heel jammer om te lezen dat in de schaduw van dit positivisme deze problemen konden ontstaan. Schandalig ook dat volwassen mensen elkaar zo de duvel aandoen.

Ik wil ook graag dit artikel delen om mee te geven dat Eddy blijkbaar echt wel het hart op de juiste plaats had Eddy Gillis verijdelt wanhoopsdaad: "Voel me geen held"

RIP

Nonkel eddy was bij mijn weten (toch naar de buitenwereld) positief ingesteld. Hij hielp regelmatig mee bij onze wedstrijden als materiaal man. En hij maakte de hele tijd grappen, en ik kan hem mij niet herinneren zonder zijn legendarische grote brede glimlach op zijn gezicht. Hij had ook elke mooie dame in een straal van 2km gezien. Ik had hem ooit is gevraagd of hij de fameuze acteur van de bicky reclame was en de anekdote's waren fantastisch om te horen. Grof gebekt, iedereen moest hem gehoord hebben als hij ergens was. Maar uiteindelijk een oprecht goede kerel, hij was ook helemaal hoe hij zich voordeed.
 
Verschrikkelijk jammer dat zo'n man tot zulke daad gedreven werd.
Na wat ik hier gelezen heb kan ik enkel besluiten dat de wereld er een stukje droeviger op geworden is.
Veel sterkte gewenst aan iedereen die hem gekend heeft.
 
Back
Naar boven