Fitness Seller

rust (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

martok

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
184
Waardering
0
Damn dat weekje rust met pasen heeft me echt goed gedaan.Ik ging vandaag weer naar de sportschool en het was knallen geblazen,bankdrukken ging als een trein en m'n ticeps staan op ontploffen.Echt lekker getraind,maar het mooiste is dat er nog 4 dagen te gaan zijn.Ik barst van de energie.echt een lekker gevoel.moet ik vaker doen zo'n weekje rust.was ik misschien toch een beetje overtraind in combinatie met drukte op het werk.:lifter:
 
yep, een weekje rust doet echt wonderen. De pomp en energie die ik dan krijg, echt niet normaal.
 
Ik ga over 3 weekjes een weekje rust nemen. En zelfs na 2 dagen deed t mij ook goed, mentaal als fysiek, dus t zal zekers niet verkeerd uitpakken.
Ga wel 3x in de week dan cardioen of is dat dan niet verstandig en kan je beter een hele week niets doen?
 
rust is toch belangrijker dan sommige denken....
 
Dacht dat 80 % van de mensen overtraind is, komt door al die bladen met belachlijk hoge schema's van de pro's, die year-round roids gebruiken.

Grtz
 
ik was er 1 van.... :sad:

maar hopelijk komt alles goed nu
 
Originally posted by dandyman
Ik ga over 3 weekjes een weekje rust nemen. En zelfs na 2 dagen deed t mij ook goed, mentaal als fysiek, dus t zal zekers niet verkeerd uitpakken.
Ga wel 3x in de week dan cardioen of is dat dan niet verstandig en kan je beter een hele week niets doen?


Ik denk dat een hele week niets doen wel goed is voor je lichaam,maar het is ook wel frustrerend als je compleet stopt met je sportieve activiteiten. Dus kan cardio geen kwaad denk ik.
 
Originally posted by Riki
Dacht dat 80 % van de mensen overtraind is, komt door al die bladen met belachlijk hoge schema's van de pro's, die year-round roids gebruiken.

Grtz

Denk je nog steeds dat dat de schema's van die pro's zijn???
 
goddomme... ik wil ook rust nemen, maar het lukt me niet :(
 
Originally posted by KaLe
goddomme... ik wil ook rust nemen, maar het lukt me niet :(
Heb er zelf ook last van, altijd geneigd om toch te gaan trainen.. maar ik denk altijd je wordt er zelf beter van.
 
Ik ben verslaafd aan trainen en helemaal aan de pomp.... heb ik een week geen pomp, wor ik depri....
 
heb ik ook kale .... kep nu al vanaf vrijdag niet meer getrained... voel me klote ;(

maar komt ook deels door andere zaken :'(
 
Back
Naar boven