AndroidHealthClinic

Rustdag nodig?

Bezoekers in dit topic

Ginovh

Cool Novice
Lid geworden
13 okt 2015
Berichten
30
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
70kg
Hallo,

onlangs ben ik i.v.m school een x niet wezen sporten.
Mijn split is:
  1. Rug, bicep
  2. Borst, tricep,
  3. Benen, buik
  4. Schouders, armen
  5. Rust
Ik ben nu dus na dag 2 niet gegaan nu heb ik vandaag Schouders&armen gedaan en nu is mijn vraag dus of ik morgen dan alsnog mijn rustdag moet nemen of dat ik gewoon weer bij dag1 moet beginnen.

Alvast bedankt:)
 
shit man! beter stop je gewoon nu alles voor niks gedaan
 
Huh, benen skippen? Morgen dus geen rustdag maar benen trainen!

Haha staat er een beetje vaag, maar heb benen niet overgeslagen hoor zat alleen een dagje tussen;)
 
Haha staat er een beetje vaag, maar heb benen niet overgeslagen hoor zat alleen een dagje tussen;)

Mooi zo...if you don't train your legs you're just a dude, not a buff dude ;)

En om je vraag verder te beantwoorden of je een rustdag moet nemen of dat je huiswerk moet maken, zeg ik school gaat voor en maak je huiswerk :p
Ghehehe sorry, heb zelf 2 dochters van 16 weet je :o
 
Als je een training mist doordeweeks kan je gewoon borst/rug of Benen/schouders samen trainen:fire:
 
Tja, gewoon die rustdag nemen op gevoel.

Voelt je rug/bicep genoeg hersteld, trainen, zoniet , rustdag nemen.

Dat vind ik juist het mooie aan een split schema, rustdagen nemen wanneer het je uit komt.
Het is echt geen ramp als 2 spiergroepen een keer 6/7 dagen rust krijgen, of 4/5 dagen.
 
3x armen en 1x benen gaat sowieso nergens om :o
 
3x armen en 1x benen gaat sowieso nergens om :o

Deed eerst twee keer armen maar deze liepen achter op de rest van mn lichaam vandaar de extra dag. Benen lopen juist voor, deadliften doe ik wel bij rug en pak ook nog 1x kuiten naast legday d.m.v incline lopen
 
Deed eerst twee keer armen maar deze liepen achter op de rest van mn lichaam vandaar de extra dag. Benen lopen juist voor, deadliften doe ik wel bij rug en pak ook nog 1x kuiten naast legday d.m.v incline lopen

En op welke manier lopen je benen dan voor? Heb ik nl al heel vaak horen zeggen. Tot je de benen ziet en blijkt dat het niet zo is.
 
En op welke manier lopen je benen dan voor? Heb ik nl al heel vaak horen zeggen. Tot je de benen ziet en blijkt dat het niet zo is.

Hmm gewoon het idee dat mn benen groter zijn dan mn bovenlichaam.

Echter vind ik het wel leuk om benen te trainen dus zou wel een extra dag benen willen doen, misschien een legday waar ik squat en deadlift op 1dag of een dag waar ik bench squat en deadlift. Zal alleen wel een manier moeten vinden waarop het mn deadlifts bij rug en squats bij benen niet zal belemmeren.
 
Pics van voorlopende benen graag
 
Heb er nog even aan gesleuteld,

Dag1: Rug(inc. deadlift), biceps, voorarmen
Dag2: Chest, OHP, triceps
Dag3: Legs, buik
Dag4: Schouders, armen
Dag5: Deadlift, squat, bench +buik en wat assistance, bv. kuiten & quads

Op deze manier pak ik de compounds 2x per week binnen 5dagen.
 
En op welke manier lopen je benen dan voor? Heb ik nl al heel vaak horen zeggen. Tot je de benen ziet en blijkt dat het niet zo is.

Waarom zo paranoïde, misschien zit ie wel op voetbal :(
 
Back
Naar boven