AndroidHealthClinic

rustweek..

Bezoekers in dit topic

Sjonnies

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
1
Ik ben vandaag weer begonnen na een rustweek. Ik heb vooruitgang geboekt niet normaal nooit verwacht!! Ik dacht dat ik aan spierkracht verloren zou hebben. NIET DUS! deadlift voor de rustweek een krappe 90kg nu 110 :) :)
Dit wilde ik even met jullie delen :) :) gisteren nog slap en dik voelend nu voel ik me weer op en top ;)

:thumb:

moet zelf ook maar weer eens gaan rusten maar ga net zo lekker:)

Ken het ja, is echt goed op z'n tijd, maar zo moeilijk om in te plannen, trainen is zo lekkeeeeeeeerrrrrrrrrr

betekent dit dat ik volgende week met een gerust hart op La Palma kan vertoeven, zonder dat ik me zorgen moet maken over gemiste trainingen? (Het is wel een bergwandel-vakantie)

mien zei:
betekent dit dat ik volgende week met een gerust hart op La Palma kan vertoeven, zonder dat ik me zorgen moet maken over gemiste trainingen? (Het is wel een bergwandel-vakantie)

Ja weet het wel zeker !! ik rust zelf om de 2 2 1/2 maand en gooi dan ook me schema helemaal om spiertjes lekker verrassen :)

mien zei:

uiteraard. vakantie is en goede gelegenheid om je lichaam lekker te late rusten

en eenmaal terug is t weer feest:lifter:

juist als je veel wandelt zal ik niet teveel gaan trainen. geniet ervan:)

Ben benieuwd.. vandaag aan mijn rustweek begonnen.

Betekent evt. dat wat ik vorige keer kon bij 15hh, ik nu bij 20hh aan zal kunnen. Heb nl. besloten aantal hh op te hogen.

Espi

meer gericht op condtitie op vet verbranding dan ?

Ja , idd.. ook daarom aan spinning weer begonnen. Ben te veel aangekomen afgelopen maand. Ook wel spiermassa gelukkig.. maar helaas vrij veel vet.

kreeg giga-honger van HST training.
Dat was schema van 15-15-12-9-7-5-3 hh per week. Laatste week ook forced reps. Tot mijn ontzetting is mijn bovenarm nu bovenmatig gegroeid tov de rest.
Ik mat altijd links en heb nu ontdekt rechts aangespannen 31 cm te hebben :hair: !
Dus.. als je massa wilt kweken, dan is dit DE methode.

Met 20-20-15-12-9-7-5 hoop ik wat meer op KUH te gaan zitten.. bovendien zijn zulke lage hh voor mij niet zo gunstig, slecht voor mijn gewrichten.. waar ik toch al veel glucosamine voor neem.

Espi

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven