MuscleMeat

rustweek? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DannyM

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
2 jun 2012
Berichten
259
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
76kg
Vetpercentage
13%
Beste bb'ers,

Mijn trainingen van de afgelopen week waren allemaal crap, al doodop voordat ik er aan begon en halverwege haakte ik af. Het is al een behoorlijke tijd geleden dat ik voor het laatst een rustweek gehad heb, ik denk zo'n 16 weken. Was er ondertussen wel al een keer aan begonnen, maar na 3 dagen gaf ik het al weer op. Ik weet dat een rustweek op zijn tijd goed is, maar ik zal vast niet de enige zijn die het moeilijk vindt om helemaal niets te doen. Maar zwemmen blijkt goed te zijn heb ik gelezen. Dus nu ben ik van plan om volgende week een rustweek te nemen en gewoon een paar keer te zwemmen ter ontspanning, is dit verstandig of is het aan te raden echt helemaal niets te doen.

DannyM
 
persoonlijk vind ik altijd wel fijn om in ieder geval iets te doen anders kak je helemaal in....

zolang je niet overdrijft en 2 uur/dag zwemt maar gewoon 2-3x max zit je prima denk ik
 
Ik ben vandaag na een week niets te hebben gedaan weer een keer naar de gym geweest, omdat ik last had van m'n borst en rug. Ik heb een keer hardgelopen en twee maal gezwommen. Ik zou het je aanraden, want als je gewend bent aan een intensief trainingsschema is het frustrerend om een hele week lang op je luie reet te zitten. Daarnaast ben ik van mening dat het ook gewoon gezond is om minimaal twee keer in de week even lekker te zweten.
 
Als je crap trainingen hebt of doodop bent zou ik inderdaad gewoon even een paar dagen/weekje rustig aan doen, je kan evt zwemmen/hardlopen maar niet al te intensief en in iedergeval geen KT.

Zorg gewoon dat je lichamelijk en geestelijke een beetje hersteld zodat je de week daarop er weer hard tegenaan kan!
 
Gewoon even een weekje helemaal niks. Rustig zwemmen rustig lopen allemaal prima.

Zie het niet als achteruitgang, een week je lichaam de tijd geven om te herstellen is alleen maar goed.
 
Ik ga hopelijk volgende week weer trainen, dan gewoon 2 weken niet geweest pff, veel te druk man, en het ging ook even niet zo soepel waar ik me echt aan irriteerde. Kijken of ik nog weet hoe het moet haha
 
Zwemmen in een rustig tempo kan prima. Gewoon niet de ontzettende haai uithangen en toch als een malle tekeer gaan. Rust nemen betekent rust nemen. Bepaalde cardio activiteiten kunnen wel zo lang het niet teveel van je spieren verlangt of zelf je spier kracht kan verminderen... zoals hardlopen: http://www.t-nation.com/training/jogging-delusion ;)
 
volgens mij heeft ie al 3wkn rust genomen :D
 
overtraind?
 
rust week is wel lekker maar na die week word je wel depresief omdat je dan niet bent geweest
 
Back
Naar boven