MuscleMeat

Rutger pakt links tuig aan

Bezoekers in dit topic

:haha:

Dat is nou WEL weer grappig :D Die gasten hebben tenminste een iets hoger IQ dan Rukger en weten hun sarcasme perfect te timen :D
 
typisch dbb, moest een linkse journalist iets vergelijkbaars doen zou hij verdienen te sterven zeker? ^^

dan is dit toch geslaagder vind ik
http://nl.youtube.com/watch?v=94ILTzLuuCE
dit zijn gewoon goede journalisten, die houden een gesprek gaande en lopen niet zo overduidelijk te provoceren enzo.

bovendien is het ****ING GRAPPIG :roflol:
 
Dat einde ook, "dan zet ik de foto op het internet" "Ja? en dan, dit komt ook op tv" :roflol:
 
dat einde is ZO EEN HARD PWN! hij gaat opeens vogeltjes fotograferen :roflol:
 
Als er links uitschot belachelijk word gemaakt dan sta ik daar altijd achter, wie de reportage ook maakt.
 
Rutger....*zucht*
 
Mooie video die van mtn.

On topic: Tja Rutger, hij is geen goed journalist. Maar dat is zijn bedoeling ook niet. Hij wilt gewoon provoceren en zijn fanbasis houd ervan.
Kan er soms wel eens me lachen. De geensTrellen waren dan ook van voor mij tijd.
 
Als er links uitschot belachelijk word gemaakt dan sta ik daar altijd achter, wie de reportage ook maakt.

the enemy of my enemy is my friend mentaliteit, slim hoor ;)
 
Dat einde ook, "dan zet ik de foto op het internet" "Ja? en dan, dit komt ook op tv" :roflol:

Dat was echt top idd. Wat een kansloze joh. Staat ie een beetje met zijn camera te vogelen.:D
 
Haha, die vent: "ik ben een jeuuud" :roflol:
 
:roflol:

rechten van de witte mens zeker
Whatever kerel. Je denkt dat je (centrum)rechts kent maar je snapt er niet zoveel van vrees ik. Nu stem ik zelf geen VB maar de partij is de laatste jaren veel beschaafder geworden. Kan niet gezegd worden van rechts in Nederland helaas.
 
waar hangt Jan Maat dezer dagen eigenlijk uit?
 
wat is dat nu weer voor een idioot
 
:roflol: Waar houden die mensen zich nou mee bezig.

heb vandaag ook veel van die vlaggen gezien.Te triest gewoon !
 
Back
Naar boven