Fitness Seller

Rutger pakt links tuig aan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
[Link niet meer beschikbaar]

:bow:
 
Het grappige is dat opkomen voor die mensenrechten totaal niets met links te maken heeft, Vlaams Belang (extreem-rechts) steunt ook de acties tegen het schenden van de mensenrechten. Gek genoeg is het net links wat in België eerder de Olympische spelen verdedigd en een oogje toeknijpt wat China betreft. En die Rutger is echt de slechtste/meest brutale journalist die er rondloopt. Een wonder dat die nog niet het ziekenhuis is ingeklopt.
 
jezus, die gast veranderd ook niks he, dat je hier naar kijkt gewoon sneu vind ik het.

hij gaat overal heen waar ze hem uitkotsen, blijft maar lullen tegen mensen die hem vrij weinig te zeggen hebben en hoopt dan dat ze uit hun slof schieten om het vervolgens op die mongolensite te plaatsen zodat die lowlifes daar erom kunnen lachen. diep triest.

zowieso, wat maakt deze mensen tuig? het feit dat ze een andere mening dan jou hebben? :rolleyes:
 
Rutger is een echte held, vroeger had ik ook een gruwelijke hekel aan hem, maar ben hem gaan waarderen.

Constant provoceren, blijft leuk.
 
Links geniet nooit van resultaat, maar enkel van de te nemen stappen die resultaat zouden moeten opleveren. Hoe moelijker het pad, hoe heldhaftiger zij ten samen symboliek heffen. Zonder leed en ongelijkheid raakt links z'n bodem kwijt waar het op staat en zichzelf op projecteerd naar anderen toe.

Een van die wezenlijke bewegingen waar ik toeschouwer van ben. Earth, where ego's meet, and minds compete.
 
Mooi mannetje die Rutger,
 
kvindet niej zo'n toffe gozer maarja
 
hijs lachen!
 
denken ze gasten nu ook echt wat et bereiken met die mini-demo of zijn ze gewoon aandachtsgeil.
 
hahaah

deze gast HAPT zo lekker ook he :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat een kotsballetje is het toch. Ik bid nog elke dag dat hij mij een keer komt interviewen. Daar zit ik graag een paar uur voor vast.
 
Rutger is een nono.:cool:
 
Rutger is een 15 jarige kiddo
 
wa heb ik een hekel aan die rutger, ik had em allang ihet ziekenhuis ingeslagen als ie bij mij zo kwam lullen
 
Back
Naar boven