XXL Nutrition

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Moeten moderators van onze topics afblijven?


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Heb die ellende altijd, op beide armen, bij cable flys... ‘t Is ook gewoon een soort allergische reactie lijkt ‘t, de plekjes worden altijd jeukerig en wat opgezet. Heb er verder geen last van, maar misschien doe ik wel gewoon iets verkeerd en kan ik het voorkomen.
weet niet wat het is, allergisch is altijd een soort chemische reactie op iets. dus tenzij het door contact met chroom/nikkel/staal is, lijkt het me wat anders
 
Gek, nog nooit gezien. Gooi er anders even een crème op? :D

Lekkere bro training! Die pubers waren gewoon allemaal op hun telefoon bezig omdat ze weten dat ze jouw killer training niet konden evenaren. :eyebrow:

Crème :gek:

Haha die pubers moeten gewoon lekker rond dat tijdstip met hun piemeltje spelen en geen bankje bezet houden, zonder er iets mee te doen...

en... hielp het?

Bij een aantal wel...anderen waren te dom om te poepen, dus begrepen de hint niet :duh:

weet niet wat het is, allergisch is altijd een soort chemische reactie op iets. dus tenzij het door contact met chroom/nikkel/staal is, lijkt het me wat anders

Die kabel gaat tijdens de beweging wel langs m’n arm, dus het zijn gewoon schuurplekken. Maar ik reageer er dus wel op, vandaar de link naar allergie. Misschien is mn grip verkeerd?
 
Zo dan! Dat bedoel ik dus..dit is een goede training!

Als ik die strepen zo zie betekent dat, dat je de kabels op 1 of andere manier over je armen laat gaan? Dan kan ik maar 1 ding zeggen: HOE IN GODSNAAM??
 
Zo dan! Dat bedoel ik dus..dit is een goede training!

Als ik die strepen zo zie betekent dat, dat je de kabels op 1 of andere manier over je armen laat gaan? Dan kan ik maar 1 ding zeggen: HOE IN GODSNAAM??

Training was inderdaad wel nice. Borst was op een gegeven moment echt gewoon leeg. Kreeg niets meer uitgedrukt :roflol:

Heb geen idee wat ik verkeerd doe. Die kabels gaan, wat voor grip ik ook gebruik, altijd langs mijn armen... :treuren:
 
Training was inderdaad wel nice. Borst was op een gegeven moment echt gewoon leeg. Kreeg niets meer uitgedrukt :roflol:

Heb geen idee wat ik verkeerd doe. Die kabels gaan, wat voor grip ik ook gebruik, altijd langs mijn armen... :treuren:
Is zo een smal station dan zeker?

Kun je misschien een filmpje zoeken van ongeveer jouw uitvoering?
 
Is zo een smal station dan zeker?

Kun je misschien een filmpje zoeken van ongeveer jouw uitvoering?

Tsja...wat is smal? Dit is het apparaat...Zal eens kijken of ik een filmpje met dit apparaat kan vinden. Anders laat ik het gewoon een keer maken ;)

upload_2019-1-15_8-40-46.png
 
Flinke peut sets weer bij elkaar. Pubers moet je aanspreken in hun eigen taal dus even een appje sturen of ze op willen schieten... :D
 
Tsja...wat is smal? Dit is het apparaat...Zal eens kijken of ik een filmpje met dit apparaat kan vinden. Anders laat ik het gewoon een keer maken ;)

Bekijk bijlage 439394
Ik was er al bang voor. Klote station om cable fly's of iets in te doen.

Is er geen breder station?

 
Heb een boze vaderblik geprobeerd
Soms werkt dat. Soms niet.

Gisterenochtend ging er voor de tweede keer dezelfde jonge kerel met hondje voor mijn motor staan toen ik een klein stukje fietspad pakte om achterlangs te gaan (metertje of 100, ik rijd daar altijd heel langzaam rond de 10km p/uur en er fietst eigenlijk nooit iemand). De eerste keer zei hij niets en ging weer aan de kant toen ik langzaam dichterbij kwam, maar nu ging hij pontificaal breeduit voor me staan. Ik stopte en vroeg hem wat er aan de hand was. "Weet jij (niet eens aangesproken met "u") wel dat dit een fietspad is?" Ik zeg "Ja natuurlijk weet ik dat en ik weet ook dat het eigenlijk niet mag maar ik ga geen 2,5km omrijden via de stoplichten terwijl niemand last heeft van wat ik doe... ...Maar mag ik even een vraag stellen?.... Bent u van de politie? Nee? Krijg ik een boete? Nee? Gewoon even aan de kant gaan en niet doen alsof jezelf nooit iets doet wat niet mag en nooit te hard rijdt wat veel gevaarlijker is dan wat ik nu doe." *boze vaderblik* :mad: Aansteller...
Hielp niets, hij bleef gewoon staan. Pas toen ik zei dat hij nu echt aan de kant moest gaan want ik had al een slecht begin van de dag en ik had geen zin in nog een handgemeen en al helemaal niet met iemand die zijn hond hier laat poepen zonder het op te ruimen zoals ik hem al vaker heb zien doen als ik gewoon op de fiets ben en ook nog even gewezen had op het feit dat hij ook nu geen plastic zakje bij zich had om het op te ruimen ;);) maakte hij aanstalten om opzij te stappen. Nog even een "Nu opflikkeren" in combi met nog een bozere vaderblik was eindelijk genoeg om hem te overtuigen toch maar aan de kant te gaan.
Zo'n hekel aan dit soort zeurzakken om niets. Pieperd!
 
Laatst bewerkt:
Ik was er al bang voor. Klote station om cable fly's of iets in te doen.

Is er geen breder station?


Ja, er zijn ook 2 brede stations...maar die zijn 9 vd 10 keer bezet. En aangezien ik die flys vaak combineer met triceps en chest raises, pak ik meestal dit station. Zal die bredere eens proberen en kijken of dat verschil maakt. Thanks!

Soms werkt dat. Soms niet.

Gisterenochtend ging er voor de tweede keer dezelfde jonge kerel met hondje voor mijn motor staan toen ik een klein stukje fietspad pakte om achterlangs te gaan (metertje of 100, ik rijd daar altijd heel langzaam rond de 10km p/uur en er fietst eigenlijk nooit iemand). De eerste keer zei hij niets en ging weer aan de kant toen ik langzaam dichterbij kwam, maar nu ging hij pontificaal breeduit voor me staan. Ik stopte en vroeg hem wat er aan de hand was. "Weet jij (niet eens aangesproken met "u") wel dat dit een fietspad is?" Ik zeg "Ja natuurlijk weet ik dat en ik weet ook dat het eigenlijk niet mag maar ik ga geen 2,5km omrijden via de stoplichten terwijl niemand last heeft van wat ik doe... ...Maar mag ik even een vraag stellen?.... Bent u van de politie? Nee? Krijg ik een boete? Nee? Gewoon even aan de kant gaan en niet doen alsof jezelf nooit iets doet wat niet mag en nooit te hard rijdt wat veel gevaarlijker is dan wat ik nu doe." *boze vaderblik* :mad: Aansteller...
Hielp niets, hij bleef gewoon staan. Pas toen ik zei dat hij nu echt aan de kant moest gaan want ik had al een slecht begin van de dag en ik had geen zin in nog een handgemeen en al helemaal niet met iemand die zijn hond hier laat poepen zonder het op te ruimen zoals ik hem al vaker heb zien doen als ik gewoon op de fiets ben en ook nog even gewezen had op het feit dat hij ook nu geen plastic zakje bij zich had om het op te ruimen ;);) maakte hij aanstalten om opzij te stappen. Nog even een "Nu opflikkeren" in combi met nog een bozere vaderblik was eindelijk genoeg om hem te overtuigen toch maar aan de kant te gaan.
Zo'n hekel aan dit soort zeurzakken om niets. Pieperd!

Hinderlijk...dat het dan ook gewoon zover moet komen hè? En je wilt zo'n ventje inderdaad niet op z'n smoel tikken, voor zoiets kleins... :D
 
Ha ha, dat soort predikanten :p Wedden dat hij thuis ook een mooi verhaal had over een asociale vent op een motor die perse over het fietspad wilde .... :roflol:
 
Ha ha, dat soort predikanten :p Wedden dat hij thuis ook een mooi verhaal had over een asociale vent op een motor die perse over het fietspad wilde .... :roflol:

En dat 'ie die mooi heeft tegengehouden...en om heeft laten rijden :D
 
Zeer hinderlijk...
En je wilt zo'n ventje inderdaad niet op z'n smoel tikken, voor zoiets kleins
Dat zal ik ook niet doen, tenminste niet als eerste. Het wordt natuurlijk anders als een ander begint met fysiek geweld.
Ha ha, dat soort predikanten :p
Vervelende "holier than thou" typetjes.
Wedden dat hij thuis ook een mooi verhaal had over een asociale vent op een motor die perse over het fietspad wilde .... :roflol:
Ach ja, prima. Als hij mij er gewoon langs laat. Ik zit daar niemand dwars verder.
En dat 'ie die mooi heeft tegengehouden...en om heeft laten rijden :D
Ook goed. Ik denk dat hij me de volgende keer wel met rust laat, laat ik hem ook met rust.
 
Laat traininkje vandaag...pas rond 21:30 uur in de gym. Buik een uur lang kapot gemaakt. Kon aan het eind m’n benen niet eens meer intrekken :roflol:

10 minuten loopband WU✔️
14% helling, snelheid 5,5km/u (handjes los hè? :fluit:)

Ab crunch bench +10kg✔️
25 x
25 x gestrekte benen
15 x
15 x gestrekte benen
10 x
10 x gestrekte benen

Technogym rotary torso✔️
3 x 15 x 30kg (per kant)

Decline ab bank✔️ SS
3 x 15 +10kg schijf

Russian twists✔️
3 x 15 +10kg schijf:fire:

Side bends✔️
3 x 15 +20kg schijf

Woodchoppers✔️
15 x 15kg
15 x 17,5kg (genoeg obliques)

Ab cable crunches✔️
15 x 27,5kg
15 x 35kg
15 x 50kg

Hanging leg raises
x10 (laat maar....leeg :hahaha:)

Douchen en slapen! :zzz:

Truste, Darude0306 out! :wave2:
 
Stevige buik training Ruud :thumb:
 
Of dat allemaal zo nuttig is betwijfel ik, maar je voelt je wel lekker moe daarna :)
 
Stevige buik training Ruud :thumb:

Thanks Pieter! ;)

Of dat allemaal zo nuttig is betwijfel ik, maar je voelt je wel lekker moe daarna :)

Core training is altijd nuttig toch? Ook voor rugklachten, die er in min of meerdere mate nog steeds zit...En ik vond het te laat om nog een hele pull workout te doen. Die pak ik vrijdag weer. Mag je weer 2 pagina's scrollen ;)

En ja, was wel redelijk vermoeid achteraf :cool:
 
Back
Naar boven