AndroidHealthClinic

Ruzie bij het uitgaan.

Bezoekers in dit topic

ken ook zo'n idioten
tijdje geleden stond ik aan te schuiven om ergens binnen te mogen, begon zo'n kerel tegen mij te zeveren dat ik zo'n vriendin van hem wou (die in mn klas zit) zeg dat het ni waar is op zo'n toon van dat hij moet stoppen met zeveren
begint hij tege mij bezig "wa zit gij graaf te doen" een paar keer al tegengekomen in andere discotheken staan ze me 3 rond mij, is die weer bezig "wa zit gij graaf te doen" ik ga gewoon weg, die zo "wacht maar" niets meer van gezien:rolleyes:
 
liquidfire ben jij de Liquidfire?
 
Tsja, er lopen een hoop gestoorde ****ers rond. Sowiezo laf om met zoveel mensen een klein groepje aan te vallen en buiten nog door te gaan. Als je ze in hun eentje tegenkomt zijn ze doorgaans peslief. Lafaards.
En verder niet lullig bedoeld hoor, maar je hebt het vaak ook zelf een beetje in de hand, waar twee vechten hebben er twee schuld.

Ik hoop dat ze die gasten pakken en dat ze zwaar gestraft worden.
 
Dat is een groot deel van het probleem; er zijn nauwelijks consequenties voor dit soort losers en zo kunnen ze dus week in, week uit het uitgaan voor veel mensen vergallen.

@ Liquidfire- Athletic Center Venlo

Nou dat wil ik niet meteen zeggen.. ik heb een vriend van mij die is nogal "licht gebrand" zeg maar en er hoefd maar weinig te gebeuren en hij gaat op de vuist en dat wint ie ook meestal maar geloof me maar dat ie aardig wat schadenvergoedingen heeft moeten betalen.. wel is het een feit dat ie een goedlopend bedrijfje heeft en dus een makkelijke prooi is.. ofterwel hij betaald toch wel omdat ie natuurlijk geen zin heeft in nog meer gezeik.. het verhaal word naturrlijk anders las het om minderjarigen of mensen die geen cent te makken hebben.
 
Dat is een groot deel van het probleem; er zijn nauwelijks consequenties voor dit soort losers en zo kunnen ze dus week in, week uit het uitgaan voor veel mensen vergallen.

@ Liquidfire- Athletic Center Venlo
Inderdaad, heb je groot gelijk in, want ik hoorde dat juist die personen daar vaker kwamen en dit al vaker was voorgekomen maar snap niet dat ze die dan gewoon binnen laten.

Mijn vrienden zijn ****ing pissed, vooral omdat ze weten dat ik nooit ruzie zoek en bijna altijd normaal/aardig toe tegen iedereen. Ze willen nu met complete groep hun lesje gaan leren, maar vind dat beetje nutteloos. Maar ze gaan het toch doen, dus zie wel wat er gebeurt.

@sportfood.nl heh ik train bij body movement in Tegelen. Die zullen maandag ook wel vragen wat er gebeurt is.
 
normaal sla je idd geen wijven maar als je ziet hoe kapot ze je kunnen krijgen
zul je er niet meer naar kijken...
vanaf nu sla ik wijven ook knock out
 
ik had vroeger ook altijd zever als ik uitging(heb een uitdagend kopke of zo...)
maar nu dat ik een kilo of 25-30 zwaarder ben heb ik daar geen/weinig last meer van :D

en ja als een vrouw je slaagt dan moet je die niet terug slagen maar duwt die maar eens een metertje of 10 naar achter;) en als ze dan nog terugkomt dan zal er wel een vriendje bij zijn en kan je je daar op uitleven:D
 
Nou dat wil ik niet meteen zeggen.. ik heb een vriend van mij die is nogal "licht gebrand" zeg maar en er hoefd maar weinig te gebeuren en hij gaat op de vuist en dat wint ie ook meestal maar geloof me maar dat ie aardig wat schadenvergoedingen heeft moeten betalen.. wel is het een feit dat ie een goedlopend bedrijfje heeft en dus een makkelijke prooi is.. ofterwel hij betaald toch wel omdat ie natuurlijk geen zin heeft in nog meer gezeik.. het verhaal word naturrlijk anders las het om minderjarigen of mensen die geen cent te makken hebben.

Dat bedoel ik dus eigenlijk. Hij ramt iemand neer, betaalt een paar honderd euro wat toch geen pijn doet want hij heeft een goed lopend bedrijfje.
Zou hij het nog doen als ie een jaartje achter de tralies moest?

(ik ken ook iemand met TE veel geld en een TE opvliegerig karakter en weet dat die schadevergoedingen hem geen centje pijn doen. Ook al is ie een kennis van mij, het zou gewoon goed voor hem zijn als ie een keer echt moest gaan zitten)
 
Dat bedoel ik dus eigenlijk. Hij ramt iemand neer, betaalt een paar honderd euro wat toch geen pijn doet want hij heeft een goed lopend bedrijfje.
Zou hij het nog doen als ie een jaartje achter de tralies moest?

(ik ken ook iemand met TE veel geld en een TE opvliegerig karakter en weet dat die schadevergoedingen hem geen centje pijn doen. Ook al is ie een kennis van mij, het zou gewoon goed voor hem zijn als ie een keer echt moest gaan zitten)

Inderdaad.
 
Ken deze situaties maar al te goed, als je terug mept kun je 3 maanden niet meer over straat lopen zonder trammelant, doe je niets dan is naast je gezicht je ego ook flink gekreukeld..
 
Dat bedoel ik dus eigenlijk. Hij ramt iemand neer, betaalt een paar honderd euro wat toch geen pijn doet want hij heeft een goed lopend bedrijfje.
Zou hij het nog doen als ie een jaartje achter de tralies moest?

(ik ken ook iemand met TE veel geld en een TE opvliegerig karakter en weet dat die schadevergoedingen hem geen centje pijn doen. Ook al is ie een kennis van mij, het zou gewoon goed voor hem zijn als ie een keer echt moest gaan zitten)

Hij ramt niet zomaar mensen neer hoor.. het is meestal dat ie gewoon heel weinig kan hebben.. hij zal zelf niet beginnen maar kan gewoon weinig hebben.. ik heb hem al gezegd dat ie gewoon niet zo snel zich moet laten opfokken en dat ie gewoon dingen moet laten gaan.. maargoed.. mensen veranderen niet zomaar.. maar idd.. als ie een keer achter de tralies zou moeten zou ie wel twee keer nadenken volgende keer.. daar moet ik je wel gelijk ingeven.
 
Ik ga zelden uit, en de keren dat ik uitga is het bijna altijd raak..
Ken de meeste uitsmijters wel hiero, puur omdat ik meestal verhaal mag gaan doen :S.
Voorderest probeer ik altijd agressie te vermijden, maar toen 1x een turk lukraak op straat een maat van mij begon te slaan, heb ik hem van achteren op volle kracht in zn nek geslagen en die stond hierna dus niet meer op en werd vervolgens afgevoerd met 'n ziekenwagen... moraal van het verhaal, uitgaan is k*t :D
 
Ik ga zelden uit, en de keren dat ik uitga is het bijna altijd raak..
Ken de meeste uitsmijters wel hiero, puur omdat ik meestal verhaal mag gaan doen :S.
Voorderest probeer ik altijd agressie te vermijden, maar toen 1x een turk lukraak op straat een maat van mij begon te slaan, heb ik hem van achteren op volle kracht in zn nek geslagen en die stond hierna dus niet meer op en werd vervolgens afgevoerd met 'n ziekenwagen... moraal van het verhaal, uitgaan is k*t :D

:yawn:
 
lekker iemand van achteren aanvallen
 
Klote is dat die ruziezoekers...

Maar ik heb ooit wel een wijf knockout geslagen die op me in begon te timmeren filpte helemaal die heks was leek wel the Exorsist.. Hop knal op de kin en Good Night!
 
Wat is dat nou voor iets doms, vrouwen niet slaan omdat dat laf is?

Waarom zou dat laf zijn?
 
ben er zelf ook wel een beetje bekend mee, hier gebeurt het vooral in bepaalde tenten, dat weet iedereen en iedereen kan dus ook kiezen om erheen te gaan of niet.

maar jammer is het zeker want het zijn altijd van die gasten die gewoon uitgaan omdat ze willen vechten, waarom? frustraties denk ik.

feit is dat je er niks aan kunt doen, als jij ze in elkaar slaat heb je kans dat je je mag melden bij de politie en als zij jouw in elkaar slaan heb je pijn.
 
Back
Naar boven