MuscleMeat

Ruzie bij het uitgaan.

Bezoekers in dit topic

Oke oke. Ik heb het idee dat iedereen in stratum gaat stappen en ik heb er nog nooit van gehoord.Kan iemand deze hagenees eens vertellen waarom het daar zo leuk is???:cool:
 
Oke oke. Ik heb het idee dat iedereen in stratum gaat stappen en ik heb er nog nooit van gehoord.Kan iemand deze hagenees eens vertellen waarom het daar zo leuk is???:cool:

haha wist ik eigelijk ook niet eens dat er zoveel van dbb naar stratum gingen maar ik zie ook wel paar breje gaste lope.. ik let er niet zo op want ik sta op stratum altijd met mn zatte bakkes maja.

wat stratum zo leuk maakt denk ik dat het voor iedereen wel wat heeft te bieden.. allerlei soorten mensen, muziek en leeftijden.
sfeer is over het algemeen in de meeste tenten toch heel positief!

het is de langste cafe straat van europa dacht ik.
en de liquid(dommelstraat) heeft de beste dansvloer van europa.
liquid is ook wel vet, is min. leeftijd 23. ik kom daar heel af en toe ff binnen omdat mn broer er werkt maar vooral omdat ik 1 van die uitsmijters daarvan ken. dennis, relexte vent!

beetje een beeld van stratum gekrege?:D
 
Dat kermis gepeupel kan me ook ferm op de heupen werken, het beste is nog altijd dat je vuil terugvecht.
ik geloof dan ook niet in dat geidealiseerde afschermen en verdedigen, ooit ben ik in een gevecht verzeild geraakt waarbij ik gewoon een uitdagende gozer z'n kop vastgreep en met m'n duim zijn linkeroog probeerde in te persen.
In combinatie met een psychotische, emotieloze kop ben je automatisch vrij van verdere rottigheid.
 
haha wist ik eigelijk ook niet eens dat er zoveel van dbb naar stratum gingen maar ik zie ook wel paar breje gaste lope.. ik let er niet zo op want ik sta op stratum altijd met mn zatte bakkes maja.

wat stratum zo leuk maakt denk ik dat het voor iedereen wel wat heeft te bieden.. allerlei soorten mensen, muziek en leeftijden.
sfeer is over het algemeen in de meeste tenten toch heel positief!

het is de langste cafe straat van europa dacht ik.
en de liquid(dommelstraat) heeft de beste dansvloer van europa.
liquid is ook wel vet, is min. leeftijd 23. ik kom daar heel af en toe ff binnen omdat mn broer er werkt maar vooral omdat ik 1 van die uitsmijters daarvan ken. dennis, relexte vent!

beetje een beeld van stratum gekrege?:D


Hey Thanks bro.Denk dat ik daar eens een weekend door ga brengen.Hoteletje en hopla.
Zeg maar tegen Dennis dat er een kale neger (half ned,half Amerikaan) een biertje komt drinken en niet zo zuinig ook.Misschien dat er nog meer ,gasten op deze site daar zin in hebben.Dan hoeven we niet bang te zijn voor 10 wijven:D
 
Ge moet ze nie slaon, ge moet ze schuppe!

Hier Kunde noar ut matten gwoon nog een Pientje drienken!

- Brabant!! -

Wijven slaan ik weet het niet, ik heb sowieso niet zo vaak ruzie. Uit mijzelf zou ik nooit gaan slaan behalve, als ze aan mijn vriendin komen. Op het moment heb ik dus al helemaal geen aanleiding om te slaan ;).

Owjah heb 1 keer wel gevochten in Roosendaal op de toiletten werd toen door 3 man belaagd was nogal zat. Ze hadden me tegen de toiletdeur geduwt. En heb er toen 2 vol kunnen raken. Reactie was op dat moment nog vrij goed. 3 uur later niet meer, ben toen vol op men bakkes gegaan hehe. van tafeltje gevallen snee heb ik nog steeds op mijn voorhoofd en trouwe Ari70 trainingslog bezoeker weten dit nog wel denk ik :P
 
Ik ben tegen geweld en zal ook pas geweld gebruiken om mezelf te verdedigen en alléén als ik me bedreigd voel. Sla geen vrouwen maar één ding kan ik je verzekeren... als een meisje mij slaat kan ze gewoon verwachten dat ik terugsla.. zou mooi worden zeg...

En betreft je verhaal.. tsja.. helaas gebeuren dit soort dingen omdat er genoeg randmongolen (lees lafaards) zijn die hieruit een kick krijgen omdat ze alléén of nuchter te schijterig zijn en al bang zijn voor hun eigen schaduw.. maargoed.. ik zou idd zeker aangifte doen.

precies. die wijven gewoon een knal teruggeven. vol op hun oog :D

maar dan loop je wel het risico dat die 15 gasten helemaal gaan flippen en je echt finaal afgetuigd wordt. :)
 
haha misschien moeten we een forum open (Wat doe je als je ziet dat er tijdens het stappen een man een vrouw terug slaat) en dan vergelijken met wat er hier gezegt is.Zou kunen zijn als je ze combineerd dat je je zelf voor je bek slaat:D
 
Wat doen jullie jongens als een wijf je vriendin slaat? Dat vraag ik me nou af :p Sla je dr dan ook? (als je vriendin het niet doet of niet in staat is om het te doen) of blijf je rustig.. zou niet weten wat ik zou doen.. als ik een jongen was..
 
Ik weet dat mijn vriendin dan vol terugmept, die kan aardig hard uithalen. Ja ik heb ervaring, maar gaf wel een mep terug :D Was trouwens niet uit woede, maar ze haalde wel aardig uit.
 
Nou gewelidig,, hier ook weer raak vorige week...

ben je aan het uitgaan..

kijk je alleen iemand aan... en gelijk gaa nze tekeer, WAT KIJK JE..
je kent hte vast wel..

dus die persoon zegt,, niks joh.. en die gast bleef maar doorgaan, wat kijk je enzo...

is het op ruzie uitgelopen....en ja hoor,
die gozer pakt een flesje en slaat he mkapot, en snijd die gozer zijn arm open..

Raad eens..


overleden...



Teringlijers tegenwoordig...
 
Echt ziek..

Maar EricR.. die reactie had ik al verwacht.. vandaar dat erbij staat: "..of niet in staat is om terug te slaan (als ze bijvoorbeeld KO op de grond ligt..) ;)
 
Ik denk niet dat een vrouw mijn vriendin KO zou slaan, maar je kan natuurlijk nooit weten. Als dat het geval zou zijn zal ik wel tussen beiden komen, maar dat zou ik ook doen als iemand een weerloos iemand probeert aan te vallen.

Wel inschatten van te voren of het wijs is, ga niet mijn leven op het spel zetten natuurlijk. Voor mijn vriendin dan wel.
 
Ik denk niet dat een vrouw mijn vriendin KO zou slaan, maar je kan natuurlijk nooit weten. Als dat het geval zou zijn zal ik wel tussen beiden komen, maar dat zou ik ook doen als iemand een weerloos iemand probeert aan te vallen.

Wel inschatten van te voren of het wijs is, ga niet mijn leven op het spel zetten natuurlijk. Voor mijn vriendin dan wel.

Maar stel je vriendin ligt op de grond.. en dat wijf wil haar trappen ofzo.. zou je dat wijf dan niet op haar bek slaan? Als je vriendin haar zeg maar niet kon terugpakken?
 
Denk niet dat ik hoef te slaan, of het moet een redelijk kolossaal wijf zijn. Een goede bodyslam en zo'n chick vliegt de hele tent door.
 
Ok.. dat wilde ik even weten :rolleyes: :D
 
Mocht ze mij echter slaan dan hoek ik haar wel gewoon neer, maar goed dat had ik al duidelijk gemaakt in deze thread. Heb nooit ruzie, maar ik laat me zeker niet slaan.
 
Klote is dat die ruziezoekers...

Maar ik heb ooit wel een wijf knockout geslagen die op me in begon te timmeren filpte helemaal die heks was leek wel the Exorsist.. Hop knal op de kin en Good Night!

:roflol:
 
Pfff....gaat echt hélemaal nergens over met die kansloze jochies tegenwoordig. Gelukkig heb ik zelf nog nooit echt last gehad tijdens het uitgaan.

@ TS: veel sterkte kerel!
 
En waar zaten de portiers? Prima doe aangifte en laat ze dokken.
 
Trek gewoon iedereen ze godvergeten kop van ze romp, hop spring op de rug en net zolang trekken en wrikken aan die kin tot dat die loskomt.

En wijven slaan ik weet het niet hoor, als er eentje mij slaat flip ik wel de pan uit maar ik denk dat haar niet in haar gezicht durf terug te meppen met hun toch wat traditioneel zwakkere botstructuur zou je misschien haar kop verbrijzelen, met een beetje pech ken je de rest van je leven betalen. Misschien toch de bitchslap hanteren niet voor niks uitgevonden lijkt mij zo:D
Mijn vriendin kennende sloopt zij dat mokkel wat mij slaat wel, trek ik van eventuele vriendjes wel de kop van hun romp:D

God het is weer maandag...;)
 
Back
Naar boven