Fitness Seller

Ruzie bij het uitgaan. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hijs zekers baws
 
haha jah ok,, dat laatste slaat nergens op :D.. karmaplijster erop :D
 
bullshit, een vrouw sla je niet, in wat voor omstandigheden dan ook.

Het is maar hoe je het bekijkt. Waarom zou je niet terugslaan als een vrouw je mept ?

[ik weet wel een reden waarom. Dat filmpje wat hier wel eens gepost is met die neger...]
 
precies.. my thoughts exactly.

zowiezo.. of het nu een man of vrouw is.. je laat je toch geen pijn doen ?
eigenlijk vind ik het heel simpel, actie -> reactie mij slaan, knal terug krijgen.
had ze vantevoren maar moeten bedenken, net als dat ik dan vantevoren bedenk dat ik dan een paar flinke timmers terugkrijg van die " vrienden "

Het is wel een logische reactie. Maar wanneer jij duidelijk in de minderheid bent, kun je beter eieren voor je geld kiezen. In dit geval is het dus blijkbaar misgegaan. Maar stel dat hij haar genegeerd had en het was met een sisser afgelopen ? Dat is toch beter dan zelf als eerste slaan en dan zeker door een groep worden aangevallen ?

(beter bel je de volgende keer vrienden/familie :P)
 
Het is wel een logische reactie. Maar wanneer jij duidelijk in de minderheid bent, kun je beter eieren voor je geld kiezen. In dit geval is het dus blijkbaar misgegaan. Maar stel dat hij haar genegeerd had en het was met een sisser afgelopen ? Dat is toch beter dan zelf als eerste slaan en dan zeker door een groep worden aangevallen ?

(beter bel je de volgende keer vrienden/familie :P)
Ik negeerde haar, maar ze was zo erg doorgeflipt dat ze gewoon achter me aankwam. Daarna wou ik weg gaan dus, en kwam ik die groep buiten weer tegen dus ging het weer door.
 
Ik negeerde haar, maar ze was zo erg doorgeflipt dat ze gewoon achter me aankwam. Daarna wou ik weg gaan dus, en kwam ik die groep buiten weer tegen dus ging het weer door.

Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het ook had kunnen werken. Als je de dame in kwestie meteen een knal had gegeven, had je zeker ruzie gehad.
 
Klote dat het is overkomen , zou zelf eigenlijk ook niet weten wat ik zou doen.
Ik heb ook bijna nooit ruzie en als iemand me uitdaagt of iets tegen me zegt dan kijk ik eerst tegen wie ik het heb en tegen hoeveel man voordat ik iets terug zeg.

Tegenwoordig moet je trouwens ook voorzichtig zijn voor je het weet ben je er niet meer en kom je op het nieuws.
 
idd, hoeveel reclame voor zinloos geweld ze ook maken, dit blijf je voor eeuwig en altijd houden.
 
Als het kan gewoon negeren, daar pak je ze veel meer mee. Als dit niet lukt, tja dan ligt diegene of ik de volgende dag in het ziekenhuis ;) . Ben tot nu toe nog geen klootviool tegen gekomen die ruzie met me zocht :) , mag ook zo blijven, maar zit niet een vriendin van me te ****en want dan kan het gebeuren dat de stoppen doorslaan :D .
 
Klote bro.

Ik merk wel dat sommige idioten je proberen uit te dagen als je wat breder bent dan de rest. Laatst ook in een kroeg van een gozer. Ik heb hem gewoon genegeerd.
 
jah en deed ik express, ze waren met ze vieren... kliep express ff om om hem vol van achter neer te slaan, zodat die andere 3 dan voor me stonden... wat kan mij dat nou schelen dat ik m van achtere sla, hij was nog ecto ook en bleef lettelijk 5min nock liggen... ik kreeg zelfs complimenten van de uitsmijters want hij was heel de avond al bezig bleek... dat jij je kaak in 3stukken laat staan mot jij weten!

Ff je grote waffel houden k*ttekop. Door zo iemand als jij lag mijn kaak dus in drieen. Doordat ik van achteren ben aangevallen. Toppunt van lafheid dus.
Ja, je hebt een gevoelige snaar geraakt.
 
Iemand van achter aanvallen is echt so not done.. echt diep triest.. voor dat soort mensen heb ik dus echt geen respect.. wees dan een man, ga voor hem staan en klap hem dan..
 
Idd, wees dan een echte vent. Dat wat iemand zei over 'de leider' neermeppen helpt meestal wel,maar goddamn, vechten blijft raar. Je hart gaat als een razende tekeer, alles lijkt in slowmotion te gaan, echt heel vreemd.
 
bullshit, een vrouw sla je niet, in wat voor omstandigheden dan ook.

Zelfverdediging, ik laat me niet door niemand slaan ook niet door een vrouw.
 
@yff.. dat jij nog nooit in een situatie terecht bent gekomen dat je er alleen voor staat dan jank je wel anders meisje! Je gaat niet bij eentje voor zn neus staan en slaan, zodat er vervolgens 3 achter je open spel hebben he..

en dat over vrouwen slaan is natuurlijk ook maar zielig, je slaat gewoon geen vrouw.. douw haar dan kaaihard om ofzo!
 
ik ga elke zaterdag op stratum opstap maar ik heb eigelijk nooit ruzie..
alleen als ik de royce(kakker tent) binnen stap dan heb ik op de een of andere manier binnen 1 minuut ruzie:rolleyes:

ik ben er gister ff geweest sinds een paar maanden omdat paar dames er heen wouden maja dan sta ik daar en kan gewoon geen lol beleven tussen die kakkers en helemaal niet als er 1 tege mn vriendin aanloopt.

maja succes ermee kerel.. !
 
Iemand van achter aanvallen is echt so not done.. echt diep triest.. voor dat soort mensen heb ik dus echt geen respect.. wees dan een man, ga voor hem staan en klap hem dan..

ligt eigenlijk ook maar geheel aan de situatie he.
Als een maat van jou word aangevallen en je moet van achteren aan komen lopen ga je er toch ook niet eerst omheen lopen?
ik bedoel aangevallen worden door meerdere personen want als een maat van me 1 tegen 1 vecht zou ik me er niet mee bemoeien of ze uit elkaar halen.
maar ik en inclusief mijn maten hebben nog nooit gevochten(of ik was er toen niet bij)
 
ik ga elke zaterdag op stratum opstap maar ik heb eigelijk nooit ruzie..
alleen als ik de royce(kakker tent) binnen stap dan heb ik op de een of andere manier binnen 1 minuut ruzie:rolleyes:

ik ben er gister ff geweest sinds een paar maanden omdat paar dames er heen wouden maja dan sta ik daar en kan gewoon geen lol beleven tussen die kakkers en helemaal niet als er 1 tege mn vriendin aanloopt.

maja succes ermee kerel.. !

Ja, ik kan z'n beetje met elke groep omgaan, kakkers, goths etc. Maar dit soort mensen ga ik meestal uit de weg alleen dit keer is het mis gegaan. :eek: :rolleyes:

Offtopic: Mischien kom ik je binnekort wel keertje tegen, ben van plan om daar ook heen te gaan ;)
 
als ik ooit tegenover een groep kom te staan en ze wille me stampe dan geef ik er niks om of ik diegene van achter neer sla ofzo? als het 1 tegen 1 is dan is het een ander verhaal maar ik denk dat je in sommige situaties best iemand van achter kan neer klappen omdat je het anders nooit kan winnen van bijv. 6 man of iemand die 20x groter is als jou.
 
Back
Naar boven