AndroidHealthClinic

Ruzie bij het uitgaan.

Bezoekers in dit topic

Klote bro.

Ik merk wel dat sommige idioten je proberen uit te dagen als je wat breder bent dan de rest. Laatst ook in een kroeg van een gozer. Ik heb hem gewoon genegeerd.

True. Maakte ik ook altijd mee hier in de locale discotheek. Altijd van die ecto's die je in een hoekje ziet staan smoezen en dan gaan ze express voor je staan of zo achteloos mogelijk proberen in de weg te staan. En als je er dan langs probeert te gaan en ze per ongeluk aanraakt beginnen ze gelijk te zeiken en willen ze ruzie.

Meestal negeer ik ze... maar heb er ook eentje met een flinke schouderduw finaal tegen de vloer gelopen. De rest van de avond had ik gezelschap van 3 uitsmijters en was me avond verziekt. Dus in het vervolg negeer ik ze maar weer.
 
als ik ooit tegenover een groep kom te staan en ze wille me stampe dan geef ik er niks om of ik diegene van achter neer sla ofzo? als het 1 tegen 1 is dan is het een ander verhaal maar ik denk dat je in sommige situaties best iemand van achter kan neer klappen omdat je het anders nooit kan winnen van bijv. 6 man of iemand die 20x groter is als jou.

Ja ok, ik reageer misschien een beetje heftig op truebreaktrue (was meer op die opmerking op het einde). Maar als je door 4 man achterna gelopen word en 1 daarvan is 3x zo zwaar en 2x zo hoog en die tikt je op de schouder, geeft je een ram op je kaak en je lazert met je kop op de stoeprand, waarbij je dus knock out ligt. En die knakker begint vervolgens nog vol op je in te trappen.... tja, dan reageer ik wat hevig op iemand die vol trots verteld deze iemand een knal van achteren heeft gegeven.
Dit is idd een andere situatie.
 
Hey wel dapper dat je niets terug deed.Ik ben met je eens je moet niet slaan.Maar je laten toetakelen . Vind ik ook overdreven.JE WAS BIJNA EEN OOG KWIJT SUL.:mad: Wat je zou kunnen doen is duwen en flink hard. zodat ze geen pijn hebben van de duw ,maar van de val.Waar ik een liefhebben van ben is het klemmen,ff een arm verdraaien schakeld gelijk uit met weinig schade.(niet zo danig dat het breekt natuurlijk)Dan ff een duwtje na.
 
Hey wel dapper dat je niets terug deed.Ik ben met je eens je moet niet slaan.Maar je laten toetakelen . Vind ik ook overdreven.JE WAS BIJNA EEN OOG KWIJT SUL.:mad: Wat je zou kunnen doen is duwen en flink hard. zodat ze geen pijn hebben van de duw ,maar van de val.Waar ik een liefhebben van ben is het klemmen,ff een arm verdraaien schakeld gelijk uit met weinig schade.(niet zo danig dat het breekt natuurlijk)Dan ff een duwtje na.

en dat als je tegen een groep van 10 man staat?
Het is eerder maken dat je weg komt
 
Ja ok, ik reageer misschien een beetje heftig op truebreaktrue (was meer op die opmerking op het einde). Maar als je door 4 man achterna gelopen word en 1 daarvan is 3x zo zwaar en 2x zo hoog en die tikt je op de schouder, geeft je een ram op je kaak en je lazert met je kop op de stoeprand, waarbij je dus knock out ligt. En die knakker begint vervolgens nog vol op je in te trappen.... tja, dan reageer ik wat hevig op iemand die vol trots verteld deze iemand een knal van achteren heeft gegeven.
Dit is idd een andere situatie.

kerel ik snap heel goed dat je zo reageert want ik zou zelf ook zo reageren op iemand die zegt:

"...dat jij je kaak in 3stukken laat staan mot jij weten!"

dat is gewoon belachelijk als iemand zo iets zegt.
 
en dat als je tegen een groep van 10 man staat?
Het is eerder maken dat je weg komt

Ja kan je doen ,geloof me maar van 10 man ren je niet weg, zeker niet in een situatie als dit.Er hoeft er maar 1 te zijn die sneller is en dan hebben ze je en je bent nog buiten adem ook.Als je blijft krijg je zeker wel klappen. Maar je bent niet alleen. De politie weet dan ook waar ze moeten helpen.Als je weg rent niet.
 
@sander jah hep ik toch al op gereageerd ofnie.. ga t dan nie weer quote zodat iemand anders direct weer in herhaling valt.. OT maar weer
 
Ja kan je doen ,geloof me maar van 10 man ren je niet weg, zeker niet in een situatie als dit.Er hoeft er maar 1 te zijn die sneller is en dan hebben ze je en je bent nog buiten adem ook.Als je blijft krijg je zeker wel klappen. Maar je bent niet alleen. De politie weet dan ook waar ze moeten helpen.Als je weg rent niet.

da klopt ook wel weer, als jij tege een groep van 10 man gaat knokke zul je geheit verliezen maar op stratum vliegen er 5 uitsmijters boven op als ze ook maar iets zien wat op vechten lijkt en ze gooien altijd diegene eruit die een gevaar vormen dus als jij tege een groep van 10 man staat gooien ze die groep eruit en kan jij lekker door gaan :D gewoon slaan dus ;)
nee dat geld natuurlijk niet voor alle situaties want ze kunnen ook opeens een mes trekken voordat de uitsmijters erbij zijn maja 't is maar dat je het weet!
 
@sander jah hep ik toch al op gereageerd ofnie.. ga t dan nie weer quote zodat iemand anders direct weer in herhaling valt.. OT maar weer

oke sorry maar ik wou niet op jouw reactie reageren ik reageerde op wat kale zei en ik snapte daar hij daarom(jouw reactie) zo reageerde.

no hard feelings dus ;)
 
Buiten alles om en als we het toch over groepen hebben heb ik ook wel een leuk anekdote.. een paar jaar geleden (gerust een jaar of 6/7) was ik met een vriend van mij naar Luxenburg gereden en aangezien we daar niks kenden hebben we een discotheek opgezocht dicht bij het hotel waar we verbleven...

Die discotheek was op een plaatsje dat Wurtz of Wiltz of iets dergelijks heette en het was in een soort dorp. Wij daar met z'n tween gewend aan het drukke nachtleven van Amsterdam (en zeker toendertijd) ons een beetje vervelen in dat gehucht in een discotheek wat drie keer niks was. Enfin twee zeldzame dames (waren bijna alléénmaar gasten) gevonden en een beetje mee praten en doen (niks bijzonders).. Maar binnen vond ik het al een raar sfeertje en had al een beetje het gevoel dat we "in de gaten" werden gehouden..

Eenmaal buiten stonden er een hele groep bij de uitgang (ik weet niet of ze ons daadwerkelijk hebben opgewacht of dat ze daar gewoon toevallig stonden) en wij voorbij lopen en je hebt eigenlijk meteen een gevoel dat er iets niet klopt en je voorziet eigenlijk problemen.. maargoed wij doorlopen naar de auto die was geparkeerd op een donkere parkeerplaats en best nog ver van de disco af... die vriend van mij liep voor en ik nog een stuk achter...

Toen ik het groepje voorbij was gelopen (een man of 25) begonnen ze wat uit te dagen.. (verbaal).. toen der tijd en op dat moment denk je niet goed na en heb wat teruggezegd en heb eventjes staan bekvechten met die groep (dom natuurlijk) op een afstandje...

OP een gegeven moment lopen twee mijn kant op en daarachter eigenlijk de hele meute.. ik liep zelf naar de auto in een normale pass (rennen had geen zin meer omdat ik het niet op tijd zou redden.. ze zouden me makkelijk inhalen voordat ik in de auto was gestapt)..

Dus ik liep en ik voelde gewoon die hele meute steeds dichterbij komen.. en net voordat ik bij de auto was haalde ze me in en omcircelden ze me (die vriend van mij lieten ze met rust) Ik denk dat ik niet hoef te vertellen hoe je je voelt als je omringd bent door een mannetje of 25 op een donker parkeerplaats in een land dat je niet kent... laten we zeggen dat het op z'n minst niet echt fijn voelt... maarja.. op dat moment heb ik het geluk gehad om kalm te blijven... Eentje ging voor me staan en begon een beetje te praten (verstond amper wat ie zei maargoed) waarop ik aan hun vroeg wat ze eigenlijk van plan waren.. of ze van plan waren om met z'n allen mij in elkaar te slaan? Een paar waren het wel van plan volgens mij maar mijn geluk was dat er ook een aantal waren die toch inzagen da het eerder laf was als ze dat zouden doen dan een heldhaftige actie en begonnen eigenlijk de boel een beetje te calmeren en wonder boven wonder lieten ze me gewoon gaan zonder me zelfs aan te raken (niet eens een duwtje)...

Heb veel geluk gehad.. had ook anders kunnen aflopen wanneer er mischien alcohol of drugs in het spel was geweest (had niet het gevoel dat ze gedronken hadden)....
 
Buiten alles om en als we het toch over groepen hebben heb ik ook wel een leuk anekdote.. een paar jaar geleden (gerust een jaar of 6/7) was ik met een vriend van mij naar Luxenburg gereden en aangezien we daar niks kenden hebben we een discotheek opgezocht dicht bij het hotel waar we verbleven...

Die discotheek was op een plaatsje dat Wurtz of Wiltz of iets dergelijks heette en het was in een soort dorp. Wij daar met z'n tween gewend aan het drukke nachtleven van Amsterdam (en zeker toendertijd) ons een beetje vervelen in dat gehucht in een discotheek wat drie keer niks was. Enfin twee zeldzame dames (waren bijna alléénmaar gasten) gevonden en een beetje mee praten en doen (niks bijzonders).. Maar binnen vond ik het al een raar sfeertje en had al een beetje het gevoel dat we "in de gaten" werden gehouden..

Eenmaal buiten stonden er een hele groep bij de uitgang (ik weet niet of ze ons daadwerkelijk hebben opgewacht of dat ze daar gewoon toevallig stonden) en wij voorbij lopen en je hebt eigenlijk meteen een gevoel dat er iets niet klopt en je voorziet eigenlijk problemen.. maargoed wij doorlopen naar de auto die was geparkeerd op een donkere parkeerplaats en best nog ver van de disco af... die vriend van mij liep voor en ik nog een stuk achter...

Toen ik het groepje voorbij was gelopen (een man of 25) begonnen ze wat uit te dagen.. (verbaal).. toen der tijd en op dat moment denk je niet goed na en heb wat teruggezegd en heb eventjes staan bekvechten met die groep (dom natuurlijk) op een afstandje...

OP een gegeven moment lopen twee mijn kant op en daarachter eigenlijk de hele meute.. ik liep zelf naar de auto in een normale pass (rennen had geen zin meer omdat ik het niet op tijd zou redden.. ze zouden me makkelijk inhalen voordat ik in de auto was gestapt)..

Dus ik liep en ik voelde gewoon die hele meute steeds dichterbij komen.. en net voordat ik bij de auto was haalde ze me in en omcircelden ze me (die vriend van mij lieten ze met rust) Ik denk dat ik niet hoef te vertellen hoe je je voelt als je omringd bent door een mannetje of 25 op een donker parkeerplaats in een land dat je niet kent... laten we zeggen dat het op z'n minst niet echt fijn voelt... maarja.. op dat moment heb ik het geluk gehad om kalm te blijven... Eentje ging voor me staan en begon een beetje te praten (verstond amper wat ie zei maargoed) waarop ik aan hun vroeg wat ze eigenlijk van plan waren.. of ze van plan waren om met z'n allen mij in elkaar te slaan? Een paar waren het wel van plan volgens mij maar mijn geluk was dat er ook een aantal waren die toch inzagen da het eerder laf was als ze dat zouden doen dan een heldhaftige actie en begonnen eigenlijk de boel een beetje te calmeren en wonder boven wonder lieten ze me gewoon gaan zonder me zelfs aan te raken (niet eens een duwtje)...

Heb veel geluk gehad.. had ook anders kunnen aflopen wanneer er mischien alcohol of drugs in het spel was geweest (had niet het gevoel dat ze gedronken hadden)....

zeker geluk kerel !
 
Misschien kunnen we een enquete erover houden of je een vrouw nou wel of niet mag slaan? Ben eigenlijk best benieuwd naar de uitkomst!

In een lokale tent hier gebeurt ook wel eens het een en ander. Het betreft een klein cafeetje waar eigenlijk twee verschillende soorten mensen komen. Een beetje de vaste kern (jullie zouden ze denk ik kakkers noemen, maar tzijn niet echt van die breezer-wannabe-kakkers) en de paupers cq. buitenlanders en tuig. Nou had een maat van mij het aan de stok met iemand en weet je wat die kerel doet?

Zelf was hij een meter of 1.70 en die gast was denk toch wel 1.90 en flink wat zwaarder. Voordat ik het weet had die maat van mij hem in een hoofdklem en liet gewoon niet los. Lichten aan in de tent, muziek uit, iedereen kijken natuurlijk, uitsmijters zeer laat erbij. Ik kan je vertellen, die grotere gast kon gewoon geen kant meer op in die klem, en het deed hem ook redelijk pijn. Maar de situatie was onder controle, mensen schreeuwden weliswaar dat die hem los moest maken maar niemand durfde echter die vriend van mij aan te pakken. Ze waren natuurlijk veel te bang dat die zn nek zou omdraaien van woede.

Ik vond dit eigenlijk niet eens zo een slecht idee. Ik bedoel, die grotere gast stond echt hard voor lul. Toen die eenmaal vrij was stonden er al uitsmijters en was het verhaal al voorbij. Prima afloop dus maar wel wat duidelijk gemaakt tegen die gast (en zijn vrienden)! :thumb:
 
Ik heb eigenlijk nooit zoveel problemen bij het uitgaan. Denk dat het ook met je eigen uitstraling/houding te maken hebt.
 
Ik heb eigenlijk nooit zoveel problemen bij het uitgaan. Denk dat het ook met je eigen uitstraling/houding te maken hebt.

goed punt, hoewel het helaas niet opgaat als er drank of drugs in het spel zijn.
 
Mijn mening is:

Slaat een meid als een man. Dan mag je als man zijnde ook als een kerel terug slaan.
 
Ik heb eigenlijk nooit zoveel problemen bij het uitgaan. Denk dat het ook met je eigen uitstraling/houding te maken hebt.

Klopt! Als ik 1 ding wel geleerd heb van alle ruzies is dat je over het algemeen gewoon niet al teveel oogcontact met die lui moet maken. Dan gebeurd er 9 van de 10 keer niets.
 
In 7 jaar tijd nog nooit last van gehad, daar waar ik verschijn neem ik de positie van de spotlight in, al het andere is dan enkel nog decor.
 
Zulk soort kerels zijn zo VERSCHRIKKELIJK zielig gewoon. Het liefst schop ik die gewoon helemaal lens maarjah dan heb je er meteen 10 tegenover je staan zo gaat dat altijd met die trieste lui. In hun eentje durven ze niets de laffe klootzakken. Bah, ik zou zo een flinke duit willen inwerpen om dat soort lui is een uurtje te kunnen martelen.
 
maar op stratum vliegen er 5 uitsmijters boven op als ze ook maar iets zien wat op vechten lijkt en ze gooien altijd diegene eruit die een gevaar vormen

Ik kom zelf ook bijna wekelijks op stratum en nog wat members hier ook.
Maar op stratum is het echt iedere keer raak en je hoeft niet altijd wat van de uitsmijters te verwachten.

Zelf nog nooit gevochten tijdens het stappen. Ik zoek het niet op, maar ontwijk het ook niet. Heb het geluk gehad dat zich er nooit problemen hebben voorgedaan. Wel af en toe een maatje weggesleept wat onredelijk aan het doen was.
 
Back
Naar boven