MuscleMeat

ruzie in supplementen winkel

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivengt

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 okt 2010
Berichten
101
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
nu loop ik daar straks een supplementen winkel binnen ,om een kilo whey te kopen, omdat ik maandag pas kan bestellen bij xxl nutrition .
ik heb altijd geweten dat hoogwaardige whey isolaat niet meer dan 5 gr koolhydraten per 100 gr mag hebben .
die van mij heeft maar 2 gr koolhydraten per 100gr en 1 gr vet .
om verder te gaan ik vondt dit daar niet en de prijzen waren om van te duizelen toen ik dit ter sprake bracht .
zij hij dat het rommel was dat ze verkochten(xxl nutrition),zo ontstont er een discussie ,die uitdraaide op een hevige discussie.
ik heb gezegd dat ik tevreden was van xxl ,en zijn spullen te duur vondt,hij zij als jij rommel wil nemen wat een eikel.
nu mijn vraag wie heeft er nog ervaring met xxl nutrition of een andere supplementen groothandel via internet want volgens hem verkopen ze allemaal rommel.
 
welke shop was dat?
 
Volgens mij is die kerel lul.
 
welke shop was dat?

is in belgie zul je niet kennen denk ik ,zijn uitleg was dat ze alles maken met sojabonen.
ja en zijn spullen zitten diamanten bij zeker zo duur ,ik begrijp niet dat mensen daar zelfs kopen.
 
is in belgie zul je niet kennen denk ik ,zijn uitleg was dat ze alles maken met sojabonen.
ja en zijn spullen zitten diamanten bij zeker zo duur ,ik begrijp niet dat mensen daar zelfs kopen.

oke ken ik idd niet had je beter paar dagen kunnen wachten had je een hoop gezeur bespaard
 
nu loop ik daar straks een supplementen winkel binnen ,om een kilo whey te kopen, omdat ik maandag pas kan bestellen bij xxl nutrition .
ik heb altijd geweten dat hoogwaardige whey isolaat niet meer dan 5 gr koolhydraten per 100 gr mag hebben .
die van mij heeft maar 2 gr koolhydraten per 100gr en 1 gr vet .
om verder te gaan ik vondt dit daar niet en de prijzen waren om van te duizelen toen ik dit ter sprake bracht .
zij hij dat het rommel was dat ze verkochten(xxl nutrition),zo ontstont er een discussie ,die uitdraaide op een hevige discussie.
ik heb gezegd dat ik tevreden was van xxl ,en zijn spullen te duur vondt,hij zij als jij rommel wil nemen wat een eikel.
nu mijn vraag wie heeft er nog ervaring met xxl nutrition of een andere supplementen groothandel via internet want volgens hem verkopen ze allemaal rommel.

Ze lijden natuurlijk door die groothandels via internet logisch dat hij ze brol noemt maar ik denk dat ze even goed zijn tenslotte verkopen ze soms hetzelfde merk als in de winkel die 2 keer goedkoper is , Maar xxl nutrition vind ik iets aan de dure kant qua alles eigenlijk bodylab is mijn leverancier goedkoop en je kan ook gewoon cash betalen als ze komen leveren, wat niet mogelijk is bij xxl dus ja .
 
Ze lijden natuurlijk door die groothandels via internet logisch dat hij ze brol noemt maar ik denk dat ze even goed zijn tenslotte verkopen ze soms hetzelfde merk als in de winkel die 2 keer goedkoper is , Maar xxl nutrition vind ik iets aan de dure kant qua alles eigenlijk bodylab is mijn leverancier goedkoop en je kan ook gewoon cash betalen als ze komen leveren, wat niet mogelijk is bij xxl dus ja .

ja man dat is waar maar daarom moeten ze de mensen die al wat verder staan niet liggen afkraken
 
Het is altijd moeilijk om de kwaliteit van een product, in dit geval eiwitten te beoordelen.
Kwaliteit is afhankelijk van grondstoffen, productieproces en mengverhouding.
Wij gaan uit van de informatie op het etiket.
 
Voor mij ben jij hier de kneus, van die winkelier kan ik nog begrijpen dat 'ie de concurrentie afzeikt maar wat was jouw belang in deze dan?
Als het je niet bevalt koop je niks en loop je de winkel uit.:dunno:
 
Je had hem gewoon moeten confronteren met de feiten.
XXL is de grootste shop van Nederland en Belgie met de hoogste klanttevredenheid. Waren ze dat geworden als ze slechte kwaliteit producten aanboden voor een te hoge prijs? precies ja..
 
kwaad spreken over concurrenten is gewoon hartstikke kinderachtig en zegt meer over de spreker, dan over de besprokene.

Tenzij meneer-supplementen-winkel met een berg bewijsmateriaal aankomt zetten natuurlijk.
 
Uberhaupt een discussie aangaan met die man is toch zot?Nogmaals, als het produkt je niet bevalt loop je de winkel uit en haal je het ergens anders, zo moeilijk is dat niet.
 
Uberhaupt een discussie aangaan met die man is toch zot?Nogmaals, als het produkt je niet bevalt loop je de winkel uit en haal je het ergens anders, zo moeilijk is dat niet.

Idd hoe ****ing hopeloos ben je
 
Je had hem gewoon moeten confronteren met de feiten.
XXL is de grootste shop van Nederland en Belgie met de hoogste klanttevredenheid. Waren ze dat geworden als ze slechte kwaliteit producten aanboden voor een te hoge prijs? precies ja..
Ik denk dat steeds meer mensen die eerst in een winkeltje supps kochten nu supps bij XXL kopen. Dat voelt zo'n man natuurlijk ook wel. Dan kan hij inderdaad beter z'n prijzen verlagen ipv XXL af te zeiken. Die hebben toch genoeg tevreden klanten.
 
Dat is makkelijk praten. Die man moet zijn pandje/personeel gewoon betalen he. Bij hem komt er af en toe een flapdrol voorbij die wat supps kopen. Dus hij moet gewoon wat marge draaien.

Dat hij anderen afzeikt snap ik weer niet.
Internetbedrijven hoeven niet een winkelpand in een centrum te hebben. Die hebben meestal een loods, klein kantoor gedeelte erin. Iemand die de bestelling administratief verwerken en iemand die de spullen klaar zetten.
Vele lagere kosten.
Goed voor ons, minder voor de middenstand.
 
Dat was toch niet in beerse hé??
 
Wat een k*twinkel, ik ga ook af en toe naar een suplementenwinkel en als ik dan vermeld dat ik normaal op het internet bestel en daar alles goedkoper is krijg ik 9/10 korting :o
 
ramen in gooie van die winkel denk
 
Hij kan moeilijk zeggen: ''XXL heeft inderdaad betere prijzen en kwaliteit''. Uit je post maak ik op dat hij uberhaupt geen argumenten heeft gebruikt, alleen negatieve waardeoordelen, dan weet je eigenlijk al genoeg.
 
Ja, ALLE internet shops verkopen enkel ROMMEL, terwijl lokale winkels ENKEL kwaliteitsspul verkopen voor SCAHPPELIJKE prijzen........ :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven