AndroidHealthClinic

Ruzie met buitenlanders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zeg maar waar ze verblijven, kom ik wel ff langs en geef ze een goede ouderwetse ottomaanse pak slaag :D
 
DBB knokploeg!

[Link niet meer beschikbaar]
 
heb het mischien wel 100x gezegd als je een probleem hebt huur je gewoon de crew van KukiShu. Problem solved.
 
Haha chill, iedereen bij mij op de BBQ dan ? :P

Maar even tegen de rest die zegt dat ik erop moet gaan klappen enzo. Tja, kan ik wel doen, maar heeft niet veel zin als er mensen zijn met messen en zelfs een paar met een geweer. Ik bedoel, ik wil gewoon het probleem oplossen en voor die jongen opkomen maar als het zo moet..

zielig volk..
 
Als jij met een mes komt, bollen ze het wel af, maar de kans dat er daarna een van die mocro's een mes/ whatever bijheeft daalt er niet echt mee :rolleyes:
 
Zelf ook meegemaakt op middelbare school.
Kreeg ruzie met een joegoslaaf van mijn school in de pauze.
Hij hoorde een stukje van een discussie die we voerden en vond mij rascistisch nadat ik iets had gezegd over extremistische moslims.
Hij kwam gelijk naar me toe en zei jij komt nog wel.
Ik had zoiets van ja dat zal wel kende heel die gozer verder niet.

Ze stonden na school te wachten bij de ingang, in het begin 20 maar werder er elke keer meer.
Heel de school was op de hoogte, ben gewoon naar buiten gegaan.
Na een anderhalf uur discussie zeiden ze je hebt wel lef dat je hier zo in je eentje komt dus je mag gaan.
Het stomme was dat ik dat geloofde, ik stapte op de fiets reed 3 meter en werd er al vanaf getrokken.
Uitgelopen op een knokpartij en aardig wat klappen ontvangen maar er ook een paar
uitgedeeld. Ging zelf met bloedneus en al weer naar binnen de school in.

Omdat ik me verzet had vonden ze het niet genoeg dus later die week stonden ze er weer maar was eerder uit die dag dus ben naar huis gegaan.
De week daarop stonden ze er weer want ze moesten en zouden me nog pakken.
Zelf ook paar maten gebeld maar zij dus ook dus was weer uit de hand gelopen.
Zo is het nog een paar keer doorgegaan en heb de nodige klappen gevangen en uitgedeeld in die tijd.

Uiteindelijk werd ik benaderd door een paar skinheads uit de buurt die ervan hadden gehoord en die waren het dus meer dan zat.
Toen zijn zij zich er ook mee gaan bemoeien en is het helemaal uit de klauwen gelopen.
Die gasten kwamen met knuppels en stalen kettingen met stukken tuinslang aanzetten voor de school.
Politie erbij, uiteindelijk was het 1 grote slachtpartij.
Politie stond er alleen maar naar te kijken er zorgde ervoor dat er niet meer mensen bij betrokken zouden raken.
Daarna heb ik nooit meer last van ze gehad.

Die joegoslaaf ben ik nog een keer tegengekomen bij de metro toen die alleen was, die heeft de nodige klappen ook nog wel gehad:D

Overigens sommige van die gasten die me op stonden te wachten ben ik later nog mee bevriend geraakt. (true story)

Je kunt de nieuwe regisseur worden van American History X 2.


Maar leuk dit soort verhalen, of het nou negers, marokanen, turken weet ik veel wat zijn. Ruzie maakt iedereen wel mee.
Het is algemeen bekend dat ze een kort lontje hebben en de laatste tijd zie ik ook veel Nederlanders, die zich als 'macho mannen' gedragen en de P.I.M.P uithangen. Er zijn genoeg sociale en natuurlijk de asociale, maar niet iedereen is zo.


Die Skinnheads mogen van mij ook doodvallen. Hier een paar km verderop kwamen ze aankakken met kettingzagen en nog meer meuk tegen een andere groepering.
Blote handen, dan ben je een man.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt de nieuwe regisseur worden van American History X 2.


Maar leuk dit soort verhalen, of het nou negers, marokanen, turken weet ik veel wat zijn. Ruzie maakt iedereen wel mee.
Het is algemeen bekend dat ze een kort lontje hebben en de laatste tijd zie ik ook veel Nederlanders, die zich als 'macho mannen' gedragen en de P.I.M.P uithangen. Er zijn genoeg sociale en natuurlijk de asociale, maar niet iedereen is zo.


Die Skinnheads mogen van mij ook doodvallen. Hier een paar km verderop kwamen ze aankakken met kettingzagen en nog meer meuk tegen een andere groepering.
Blote handen, dan ben je een man.

Daar heb je gelijk in. Aantal NLse paupers groeit volgens mij ook behoorlijk maar dat komt ook omdat achtelijke mensen zich maar blijven vermenigvuldigen :o.

Als ik minister president was dan mochten mensen fokken op basis van hun IQ (gem. genomen over 2 ouders).

IQ gem. < 85 = max 1 kind
IQ gem. < 110 = max 2 kinderen
IQ gem. > 110 = eigen verantwoordelijkheid

YOGI 4 PRESIDENT :cool:
 
  • Like
Waarderingen: 515
Haha chill, iedereen bij mij op de BBQ dan ? :P

Maar even tegen de rest die zegt dat ik erop moet gaan klappen enzo. Tja, kan ik wel doen, maar heeft niet veel zin als er mensen zijn met messen en zelfs een paar met een geweer. Ik bedoel, ik wil gewoon het probleem oplossen en voor die jongen opkomen maar als het zo moet..

zielig volk..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je kunt de nieuwe regisseur worden van American History X 2.


Maar leuk dit soort verhalen, of het nou negers, marokanen, turken weet ik veel wat zijn. Ruzie maakt iedereen wel mee.
Het is algemeen bekend dat ze een kort lontje hebben en de laatste tijd zie ik ook veel Nederlanders, die zich als 'macho mannen' gedragen en de P.I.M.P uithangen. Er zijn genoeg sociale en natuurlijk de asociale, maar niet iedereen is zo.


Die Skinnheads mogen van mij ook doodvallen. Hier een paar km verderop kwamen ze aankakken met kettingzagen en nog meer meuk tegen een andere groepering.
Blote handen, dan ben je een man.

Heaumeau's met handtasjes.. vaak nog erger als de gemiddelde 'ruziezoekende' marrokaan.
 
strong topic, maar wel heftig. Ongeacht hun afkomst, zulke dingen heeft/maakt iedereen soieso wel mee in zijn leven, hun zijn nou eenmaal niet stoer genoeg om alleen te komen. Wat al vaker is gezegd; er is een 'leider'..mocht het geval voorkomen dat je er alleen voorstaat, en je word gepakt. probeer de eerste beste die het dichtstbij komt met al je krachten 1klap op zijn kaak te geven, die gaat gelijk out als je 30kg bench-presst. Dan denk the rest 'oh wait...' .. en je bent good to go.

geen alpha verhaal, gewoon de eerste hitten en de rest wijkt af. Geloof het maar.
 
hehehehe dit topic...................

probleem is groep ja groepvechten met uitgaan is altijd lachen heb eigelijk wel goeie band met mocro's op m'n school, sterker nog meeste zijn me maten. Wel irritant als je niks kan doen tegen een meerderheid maar nooit meegemaakt, wel groepje van 3 ipv 13.
 
Dit soort topics zijn altijd leuk @ DBB, waar zijn spiertje16, arnoldfan en dergelijke
 
Back
Naar boven