XXL Nutrition

Ruzie met buitenlanders

Bezoekers in dit topic

Eiwitboy

Cool Novice
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
40
Waardering
1
Ja, je hoort er altijd veel van op het nieuws en in je vriendenkring. Ruzie met buitenlanders (lees: marokkanen / turken). Nu had een van die jongens iets ''geleend zonder terug te geven'' oftewel gestolen en een naaste van mij nam het op voor de gedupeerde.

Ik had afgesproken met iemand om een filmpje te gaan kijken. Krijg ik tijdens de film opeens een belletje van mijn familie dat de jongen die het had opgenomen voor de gedupeerde werd opgewacht door een hele groep.

Ik race erheen en krijg een grote mond (groepje had zich verzameld) en de jongen zelf word ook nog eens geduwd. Ze gingen uiteindelijk weg omdat het een publieke ruimte was en iedereen keek. Nu wordt hij waarschijnlijk opgewacht op een bepaalde dag.

Niks tegen marokkanen en turken, maar dit soort jongens verpesten het echt voor de rest. Het ergste van alles is nog dat ik er niks aan kan doen. Want de Nederlandse maatschappij straft dit soort kinderen gewoon niet hard genoeg..
 
Motte em gewoon stoempe jonge
 
Wat deed die naaste van jou precies om het op te nemen vor de gedupeerde? Gewoon iets ervan gezegd of geweld gebruikt? Vroeg het me gwn af.
 
Cool story br0.
 
vriend van me heeft ooit iets soortgelijks aan de hand gehad, een groot jagersmes aan zn enkel gebonden en daar enkele weken mee rondgelopen. Toen de groep marokkanen hem ingesloten had trok hij zn mes naar boven en begon dreigend om zich heen te zwaaien, mocro's zijn gaan lopen:roflol:

(true story)
 
Stuur ze het land uit.
 
vriend van me heeft ooit iets soortgelijks aan de hand gehad, een groot jagersmes aan zn enkel gebonden en daar enkele weken mee rondgelopen. Toen de groep marokkanen hem ingesloten had trok hij zn mes naar boven en begon dreigend om zich heen te zwaaien, mocro's zijn gaan lopen:roflol:

(true story)
images?q=tbn:ANd9GcTvXuNJg508mAsHpPf5YnOQhHN_U0-fSJEVcaJ-ojRjYqzv8cD1.jpg
 
Uitpraten is er in dit soort gevallen niet bij, je maat zal een tijdje met vrienden naar buiten moeten gaan.
 
OP gebruikt eiwtten, zal wel goedkomen
 
vriend van me heeft ooit iets soortgelijks aan de hand gehad, een groot jagersmes aan zn enkel gebonden en daar enkele weken mee rondgelopen. Toen de groep marokkanen hem ingesloten had trok hij zn mes naar boven en begon dreigend om zich heen te zwaaien, mocro's zijn gaan lopen:roflol:

(true story)

Laatste was ik zou doen is een mes meenemen, steek je er een neer in een woede aanval kan je waarschijnlijk de gevangenis in.

Neem dan pepperspray mee, kan je er meteen 3,4,5 raken als het een groep is.
 
Laatste was ik zou doen is een mes meenemen, steek je er een neer in een woede aanval kan je waarschijnlijk de gevangenis in.

Neem dan pepperspray mee, kan je er meteen 3,4,5 raken als het een groep is.

niet om te gebruiken, gewoon om te laten zien dat je een lijpe hond bent waar ze niet mee moeten ****en.
(of gewoon braaf je pak slaag afwachten gaat natuurlijk ook)
 
Ies koeltoer!
 
vriend van me heeft ooit iets soortgelijks aan de hand gehad, een groot jagersmes aan zn enkel gebonden en daar enkele weken mee rondgelopen. Toen de groep marokkanen hem ingesloten had trok hij zn mes naar boven en begon dreigend om zich heen te zwaaien, mocro's zijn gaan lopen:roflol:

(true story)

lol heb een gelijkaardig verhaal :p. Vriend van me is oorspronkelijk van Rusland ( praat nog russisch ook etc ) maar heeft ondertussen zijn pasport. Het is wel een rus dus hij drinkt nogal graag en hij heeft ook altijd ''gebokst'' ( zijnde een bokszak gekocht en in zijn garage staan trainen).

Krijgt hij dus op een fuif ruzie, wat eigenlijk nog redelijk vaak voorkomt maar normaal zoeken mensen geen ruzie , hij spoort niet altijd. Maar deze keer kreeg hij dus ruzie met een marokaan. Weet het vervolg niet meer maar uiteindelijk gaat hij dus naar buiten en staan er hem 8 marokanen op te wachten om hem dus in elkaar te beuken. Gasten gaan met 8 rond hem staan hij in het midden. Die maat van trekt zijn riem uit zijn broek, begint ermee te zwaaien en roept naar de marokkanen om te komen vechten.

Ze zijn ook gewoon weggegaan.
 
^die oostblokkers zijn knettergek, ken er ook zo'n een :P
 
niet om te gebruiken, gewoon om te laten zien dat je een lijpe hond bent waar ze niet mee moeten ****en.
(of gewoon braaf je pak slaag afwachten gaat natuurlijk ook)

Dat nooit! Maar ik snap wat je bedoelt. ;)
 
Record and bash them.
 
Back
Naar boven