MuscleMeat

Ruzie met buitenlanders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat deed die naaste van jou precies om het op te nemen vor de gedupeerde? Gewoon iets ervan gezegd of geweld gebruikt? Vroeg het me gwn af.

Gewoon iets gezegd.

Maar we lopen nu zo veel we kunnen met hem mee. Het is alleen jammer dat ze weggaan als we in gelijke aantallen komen..
 
lol heb een gelijkaardig verhaal :p. Vriend van me is oorspronkelijk van Rusland ( praat nog russisch ook etc ) maar heeft ondertussen zijn pasport. Het is wel een rus dus hij drinkt nogal graag en hij heeft ook altijd ''gebokst'' ( zijnde een bokszak gekocht en in zijn garage staan trainen).

Krijgt hij dus op een fuif ruzie, wat eigenlijk nog redelijk vaak voorkomt maar normaal zoeken mensen geen ruzie , hij spoort niet altijd. Maar deze keer kreeg hij dus ruzie met een marokaan. Weet het vervolg niet meer maar uiteindelijk gaat hij dus naar buiten en staan er hem 8 marokanen op te wachten om hem dus in elkaar te beuken. Gasten gaan met 8 rond hem staan hij in het midden. Die maat van trekt zijn riem uit zijn broek, begint ermee te zwaaien en roept naar de marokkanen om te komen vechten.

Ze zijn ook gewoon weggegaan.
Net wilde dieren, zolang je maar genoeg lawaai maakt en jezelf groot doet lijken gaan ze weg. :o
 
Mijn ervaring..

Er loopt er altijd 1tje die de kudde leid.
Die moet je hebben.
 
Zijn geen buitenlanders maar Nederlanders van Marokkaanse achtergrond (mierenneuker :)). Anyway zijn allemaal dezelfde typetjes, wat de kudde doet, doet iedereen. Als een gevecht uitbreekt staat iedereen te kijken wie alseerst erop af gaat. Naderhand wel nog even roepen dat ze je dood maken enzo, want zo zijn ze :roflol:.
 
dit wordt een hero-topic!
 
Heb juist altijd ruzie met die k*t nederlandse jeugd die denken gangster te zijn.
 
lol heb een gelijkaardig verhaal :p. Vriend van me is oorspronkelijk van Rusland ( praat nog russisch ook etc ) maar heeft ondertussen zijn pasport. Het is wel een rus dus hij drinkt nogal graag en hij heeft ook altijd ''gebokst'' ( zijnde een bokszak gekocht en in zijn garage staan trainen).

Krijgt hij dus op een fuif ruzie, wat eigenlijk nog redelijk vaak voorkomt maar normaal zoeken mensen geen ruzie , hij spoort niet altijd. Maar deze keer kreeg hij dus ruzie met een marokaan. Weet het vervolg niet meer maar uiteindelijk gaat hij dus naar buiten en staan er hem 8 marokanen op te wachten om hem dus in elkaar te beuken. Gasten gaan met 8 rond hem staan hij in het midden. Die maat van trekt zijn riem uit zijn broek, begint ermee te zwaaien en roept naar de marokkanen om te komen vechten.

Ze zijn ook gewoon weggegaan.
:roflol:

maar bij marokanen en turken is altijd de regel van 3 van toepassing. Zolang ze maar met 3 man of meer zijn kunnen ze de hele wereld aan.....
Als ze in de meerderheid zijn.
 
Ik zou gewoon lappen varkensvlees naar ze toegooien.
Dat zal ze leren, stelletje schavuiten!
 
Ik zou gewoon lappen varkensvlees naar ze toegooien.
Dat zal ze leren, stelletje schavuiten!

+1

Sinds ik altijd een zakje bacon in me broekzak heb.....
 
Gewoon iets gezegd.

Maar we lopen nu zo veel we kunnen met hem mee. Het is alleen jammer dat ze weggaan als we in gelijke aantallen komen..

ahhahaha jij heet eiwitboy :haha:


rustiiggg

africano.jpg
 
Altijd hetzelfde met die buitenlanders (lees: Marokanen, Antilianen, Surinamers etc.) Hoevaak je zulke verhalen wel niet hoort... Heb het zelf ook wel meegemaakt, maar gelukkig niet zo ernstig. En dan huilen als er mensen racistisch worden..
 
> got bullied at school
> cant beat the faggots up
> go to dbb.com
> post story

PROFIT? =/
 
DBB zit vol rambos man
 
2 vs 8 marrokanen, haal gewoon nog een 3e persoon erbij en you'll be fine..
meeste marrokanen zijn ecto's en als je wat harde fightingskills hebt komt het goed maar dan moet je je wel weer afvragen waar het verhaaltje eindigt.. volgende keer kan ieder van de 8 hun broers meenemen..
 
Zelf ook meegemaakt op middelbare school.
Kreeg ruzie met een joegoslaaf van mijn school in de pauze.
Hij hoorde een stukje van een discussie die we voerden en vond mij rascistisch nadat ik iets had gezegd over extremistische moslims.
Hij kwam gelijk naar me toe en zei jij komt nog wel.
Ik had zoiets van ja dat zal wel kende heel die gozer verder niet.

Ze stonden na school te wachten bij de ingang, in het begin 20 maar werder er elke keer meer.
Heel de school was op de hoogte, ben gewoon naar buiten gegaan.
Na een anderhalf uur discussie zeiden ze je hebt wel lef dat je hier zo in je eentje komt dus je mag gaan.
Het stomme was dat ik dat geloofde, ik stapte op de fiets reed 3 meter en werd er al vanaf getrokken.
Uitgelopen op een knokpartij en aardig wat klappen ontvangen maar er ook een paar
uitgedeeld. Ging zelf met bloedneus en al weer naar binnen de school in.

Omdat ik me verzet had vonden ze het niet genoeg dus later die week stonden ze er weer maar was eerder uit die dag dus ben naar huis gegaan.
De week daarop stonden ze er weer want ze moesten en zouden me nog pakken.
Zelf ook paar maten gebeld maar zij dus ook dus was weer uit de hand gelopen.
Zo is het nog een paar keer doorgegaan en heb de nodige klappen gevangen en uitgedeeld in die tijd.

Uiteindelijk werd ik benaderd door een paar skinheads uit de buurt die ervan hadden gehoord en die waren het dus meer dan zat.
Toen zijn zij zich er ook mee gaan bemoeien en is het helemaal uit de klauwen gelopen.
Die gasten kwamen met knuppels en stalen kettingen met stukken tuinslang aanzetten voor de school.
Politie erbij, uiteindelijk was het 1 grote slachtpartij.
Politie stond er alleen maar naar te kijken er zorgde ervoor dat er niet meer mensen bij betrokken zouden raken.
Daarna heb ik nooit meer last van ze gehad.

Die joegoslaaf ben ik nog een keer tegengekomen bij de metro toen die alleen was, die heeft de nodige klappen ook nog wel gehad:D

Overigens sommige van die gasten die me op stonden te wachten ben ik later nog mee bevriend geraakt. (true story)
 
Zelf ook meegemaakt op middelbare school.
Kreeg ruzie met een joegoslaaf van mijn school in de pauze.
Hij hoorde een stukje van een discussie die we voerden en vond mij rascistisch nadat ik iets had gezegd over extremistische moslims.
Hij kwam gelijk naar me toe en zei jij komt nog wel.
Ik had zoiets van ja dat zal wel kende heel die gozer verder niet.

Ze stonden na school te wachten bij de ingang, in het begin 20 maar werder er elke keer meer.
Heel de school was op de hoogte, ben gewoon naar buiten gegaan.
Na een anderhalf uur discussie zeiden ze je hebt wel lef dat je hier zo in je eentje komt dus je mag gaan.
Het stomme was dat ik dat geloofde, ik stapte op de fiets reed 3 meter en werd er al vanaf getrokken.
Uitgelopen op een knokpartij en aardig wat klappen ontvangen maar er ook een paar
uitgedeeld. Ging zelf met bloedneus en al weer naar binnen de school in.

Omdat ik me verzet had vonden ze het niet genoeg dus later die week stonden ze er weer maar was eerder uit die dag dus ben naar huis gegaan.
De week daarop stonden ze er weer want ze moesten en zouden me nog pakken.
Zelf ook paar maten gebeld maar zij dus ook dus was weer uit de hand gelopen.
Zo is het nog een paar keer doorgegaan en heb de nodige klappen gevangen en uitgedeeld in die tijd.

Uiteindelijk werd ik benaderd door een paar skinheads uit de buurt die ervan hadden gehoord en die waren het dus meer dan zat.
Toen zijn zij zich er ook mee gaan bemoeien en is het helemaal uit de klauwen gelopen.
Die gasten kwamen met knuppels en stalen kettingen met stukken tuinslang aanzetten voor de school.
Politie erbij, uiteindelijk was het 1 grote slachtpartij.
Politie stond er alleen maar naar te kijken er zorgde ervoor dat er niet meer mensen bij betrokken zouden raken.
Daarna heb ik nooit meer last van ze gehad.

Die joegoslaaf ben ik nog een keer tegengekomen bij de metro toen die alleen was, die heeft de nodige klappen ook nog wel gehad:D

Overigens sommige van die gasten die me op stonden te wachten ben ik later nog mee bevriend geraakt. (true story)


wat ben jij stoer! je bent mijn held.. <3 <3 <3

also, tuinslang? BAAS.
 
Back
Naar boven