MuscleMeat

Ruzie met buitenlanders

Bezoekers in dit topic

Niet echt meer geloofwaardig met jordy nee :o
 
Ik ben alleen maar aanwinst, bedenk de voordelen met mij.
 
Waarom altijd in groepen he ?
 
omdat ze alleen nie durven
 
lol heb een gelijkaardig verhaal :p. Vriend van me is oorspronkelijk van Rusland ( praat nog russisch ook etc ) maar heeft ondertussen zijn pasport. Het is wel een rus dus hij drinkt nogal graag en hij heeft ook altijd ''gebokst'' ( zijnde een bokszak gekocht en in zijn garage staan trainen).

Krijgt hij dus op een fuif ruzie, wat eigenlijk nog redelijk vaak voorkomt maar normaal zoeken mensen geen ruzie , hij spoort niet altijd. Maar deze keer kreeg hij dus ruzie met een marokaan. Weet het vervolg niet meer maar uiteindelijk gaat hij dus naar buiten en staan er hem 8 marokanen op te wachten om hem dus in elkaar te beuken. Gasten gaan met 8 rond hem staan hij in het midden. Die maat van trekt zijn riem uit zijn broek, begint ermee te zwaaien en roept naar de marokkanen om te komen vechten.

Ze zijn ook gewoon weggegaan.

:popcorn: geef die rus een Wodka! juist man!
 
En jij bent heel toevallig een buitenlander.

Intredasting...

Maar voorr deel, en uk ben zeeer beleefd tenzij iemand stoer doet en zixh respectloos gedraagt
 
Als ik dit zo lees, nog meer motivatie om me best te doen in de dojang:D

Heb ook wel ervaring met dit soort momenten..
Ze zijn altijd met z'n meerderen, altijd. Het beste lijkt mij is dat je zelf ook maten om je heen moet hebben dan. Helaas dat ik er dan altijd alleen voor sta :fa:..
 
Als ik dit zo lees, nog meer motivatie om me best te doen in de dojang:D

Heb ook wel ervaring met dit soort momenten..
Ze zijn altijd met z'n meerderen, altijd. Het beste lijkt mij is dat je zelf ook maten om je heen moet hebben dan. Helaas dat ik er dan altijd alleen voor sta :fa:..

PM KukiShu voor hulp :P
 
Op zulke momenten kan ik me wel voorstellen dat ik mijn beretta px4 uit me kluis haal.
 
Nooit een probleem gehad, gewoon beleefd blijven en anders een blokje om lopen.
Wie niet bang is moet slim zijn ;)
 
Nooit een probleem gehad, gewoon beleefd blijven en anders een blokje om lopen.
Wie niet bang is moet slim zijn ;)

Het moet zijn: wie niet bang is slaagt hen gewoon de grond in
 
vol vermaak het topic door gelezen :)
 
Back
Naar boven