Fitness Seller

Ruzie met een klant

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Het is leuk, maar komt niet professioneel over + je laat eigenlijk over je lopen.

Als een klant je beledigd is de correcte reactie om het gesprek je beëindigen en vriendelijk te vragen om opnieuw contact op te nemen als men bereid is op een respectvolle manier te communiceren.

Henkbiceps

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 dec 2010
Lengte
1m94
Massa
102kg
Vetpercentage
18%
En heb je hem toen wel gewoon zijn big-mac zonder kaas in de MC-Drive gegeven?

Timmeeh

I feel like a monster
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
29 feb 2008
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
hey toevallig ik belde naar de klantendienst en zei tegen de operator: "wat voor een idioot ben jij" en hing toen brullend van het lachen in

burnside0575

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 jan 2008
Lengte
1m80
Massa
85kg
Deze moet ik onthouden om aan mn maten te vertellen dit weekend.

Woopy

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
11 mrt 2006
Lengte
1m65
Massa
82kg
Dit vind ik dan weer jammer, dat dit soort topics gewoon open blijven, ook al hebben de mods het al gezien... Haalt het niveau van dit forum weer wat verder naar beneden.

Suicide Sid

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 apr 2005
Dit vind ik dan weer jammer, dat dit soort topics gewoon open blijven, ook al hebben de mods het al gezien... Haalt het niveau van dit forum weer wat verder naar beneden.

Boe ****ing hoe

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Dit is het subforum 'Allerlei' , ik zie niet in waarom elk topic steeds op hoog niveau zou moeten zijn. Verder worden er geen regels overtreden. M.a.w. je kan ook overdrijven.

Persoonlijk heb ik trouwens een beetje de pest aan fora die bij het minste topics sluiten, dus probeer ik dat zelf wat te beperken. Als het echt slow chat wordt, komt er heus wel slotje op. :)

Anoniem23518

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2007
Lengte
1m94
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
Haha, wel nice antwoord als je dat echt zei. Ik doe dat soort dingen ook wel eens naar mensen (niet naar klanten want ik heb niet eens klanten) maar ze zien er nooit de humor van in.

Naar boven