Fitness Seller

Ruzie met een klant (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het is leuk, maar komt niet professioneel over + je laat eigenlijk over je lopen.

Als een klant je beledigd is de correcte reactie om het gesprek je beëindigen en vriendelijk te vragen om opnieuw contact op te nemen als men bereid is op een respectvolle manier te communiceren.
 
Ik hang dan gewoon op.
 
En heb je hem toen wel gewoon zijn big-mac zonder kaas in de MC-Drive gegeven?
 
hey toevallig ik belde naar de klantendienst en zei tegen de operator: "wat voor een idioot ben jij" en hing toen brullend van het lachen in
 
Deze moet ik onthouden om aan mn maten te vertellen dit weekend.
 
Dit vind ik dan weer jammer, dat dit soort topics gewoon open blijven, ook al hebben de mods het al gezien... Haalt het niveau van dit forum weer wat verder naar beneden.
 
Dit vind ik dan weer jammer, dat dit soort topics gewoon open blijven, ook al hebben de mods het al gezien... Haalt het niveau van dit forum weer wat verder naar beneden.

Boe ****ing hoe
 
Dit vind ik dan weer jammer, dat dit soort topics gewoon open blijven, ook al hebben de mods het al gezien... Haalt het niveau van dit forum weer wat verder naar beneden.
Dit is het subforum 'Allerlei' , ik zie niet in waarom elk topic steeds op hoog niveau zou moeten zijn. Verder worden er geen regels overtreden. M.a.w. je kan ook overdrijven.

Persoonlijk heb ik trouwens een beetje de pest aan fora die bij het minste topics sluiten, dus probeer ik dat zelf wat te beperken. Als het echt slow chat wordt, komt er heus wel slotje op. :)
 
Haha, wel nice antwoord als je dat echt zei. Ik doe dat soort dingen ook wel eens naar mensen (niet naar klanten want ik heb niet eens klanten) maar ze zien er nooit de humor van in.
 
Back
Naar boven