XXL Nutrition

Ruzie met je buren! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AdHoc

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2007
Berichten
7.467
Waardering
462
Lengte
1m78
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
...
 
Laatst bewerkt:
ik snap je niet helemaal , gooide hij met een breekijzer? is hij niet wijs ofzo.zet em zo hard onder druk dat hij uit angst verhuist.bv keer ruitje doorketsen.vuur door brievenbus....
 
Hebben ze huisdieren?
 
...
 
Laatst bewerkt:
Ik zou er eens mee gaan praten. Neem iets mee als cadeautje ofzo en probeer er samen uit te komen. Doe iets onverwachts dat pakt dikwijls wel uit.

Anyway als hij nog eens uithaalt met een breekijzer of iets dergelijks moet je hem gewoon vol op zn gezicht slaan zo hard je kan en ervoor zorgen dat zijn wapen daar blijft liggen met zijn vingerafdrukken erop. Dan wordt het wettige zelfverdediging en is hij ook nog eens strafbaar.
 
Ik zou er eens mee gaan praten. Neem iets mee als cadeautje ofzo en probeer er samen uit te komen. Doe iets onverwachts dat pakt dikwijls wel uit.

Anyway als hij nog eens uithaalt met een breekijzer of iets dergelijks moet je hem gewoon vol op zn gezicht slaan zo hard je kan en ervoor zorgen dat zijn wapen daar blijft liggen met zijn vingerafdrukken erop. Dan wordt het wettige zelfverdediging en is hij ook nog eens strafbaar.

Praten is een lachertje... zelfs gesprekken gehad waar de wethouder en troep bijzat... kwamen die apen niet opdagen maar wel 2 dagen later schriftelijk een waan verhaal nasturen...

Het zijn echt types-steek-in-de-rug...
 
Nee , behalve hun dochters dan...???

hmm dat is jammer. Ik heb namelijk goede ideeen met voornamelijk hamsters, maar goed dat gaat dan over.


Dan zou ik voor een andere optie gaan en dat is brandstichten. Zet die wagen maar in de fik. Daarmee kan je iemand wel flink intimideren.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumbup:
 
Kan je er niet gewoon aanbellen met zichtbaar iets in je handen dat als cadeau bedoeld is. Al is het maar een bloemetje of een bak pralines ofzo. Als dat niet lukt is het idd wel ver gekomen.

Hoe is dat conflict dan ontstaan?
 
En nu al politie aan de deur :roflol:
 
nou ga er maar snel naar toe dan. suc6 ermee :D
 
Kan je er niet gewoon aanbellen met zichtbaar iets in je handen dat als cadeau bedoeld is. Al is het maar een bloemetje of een bak pralines ofzo. Als dat niet lukt is het idd wel ver gekomen.

Hoe is dat conflict dan ontstaan?


Hoe het ontstaan is... ze hebben een tyfus hekel aan mensen uit den haag... thats all.
 
Incidenten op film zetten eventueel? Burenruzie's vallen normalitair zonder erge incidenten voor de vrederechter. Verder negeren kan het vuur doven. Meestal als je ingaat op aanvalletjes wordt het alleen maar erger. Maar dat is makkelijk gezegd neem ik aan:)
 
Wie niet? Maar ik dacht dat je in Den Haag woonde?
 
...
 
Laatst bewerkt:
Wie niet? Maar ik dacht dat je in Den Haag woonde?

Aan de rand van... we hebben net de pech dat we in een rij westlanders wonen :o Al is de rest aardig alleen dat ene huisje...
 
...
 
Laatst bewerkt:
hoe oud zijn die dochters ?
 
Dat gebeurt in België ook. Alleen mag je 'Den Haag' veranderen in 'Marokko' of 'Turkije'.
Gewoon negeren, die handel.
 
Back
Naar boven