Fitness Seller

ruzie zoekers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ach bro je moet je gewoon bewijzen tegenover die kerels

bij mijn vaste disco sta ik met mijn vriendengroepje op een plek .

en er is geen enkele kerel die binnen 3vierkante meter binnen mijn bereik durft te komen .

bokken uitdelen aighhhht :cool:


j/k ik voel mij heel snel aagesproken als iemand me aankijkt en na een reactie druipen ze meestal af
 
koetje zei:
ach bro je moet je gewoon bewijzen tegenover die kerels

bij mijn vaste disco sta ik met mijn vriendengroepje op een plek .

en er is geen enkele kerel die binnen 3vierkante meter binnen mijn bereik durft te komen .

bokken uitdelen aighhhht :cool:


j/k ik voel mij heel snel aagesproken als iemand me aankijkt en na een reactie druipen ze meestal af
:eyebrow: :eyebrow: :scared: :fart:
 
Toen is 16 17 was had ik er soms problemen mee, maar het kwam nooit op vechten uit meer bedreigingen. Nu van me 18e tot me 22e geen problemen meer gehad.
 
Zolang ze van m’n meisje afblijven krijgen ze met mij geen ruzie.

Als iemand ruzie met je zoekt moet je effe over zijn schouder kijken wie er achter hem staat om ‘m te helpen. :rolleyes: Ruziezoekers zijn per definitie laffe honden.
Het rare is dat ze zichzelf heel stoer vinden. Dat stoere gaat over als je zo’n hufter alleen treft.:D

Vroegah heb ik ooit eens ternauwernood aan een flink portie klappen kunnen ontsnappen van een groepje landgenoten van noord-Afrikaanse afkomst. Later kwam ik één van die knulletjes tegen op het CS in Doetinchem, en hij was helemaal alleen. Pech voor hem. We hebben toen een gesprek van man tot man gehad die ik afsloot met een rechtse directe op zijn neus. :D
 
roxxe zei:
ye old anal punishment dus :p

bust those bitches michael jackson style.

o/t:

laatst met wat vrienden in een kroeg hier in de stad (dezelfde als waar laatst een topic over is gestart dat ze agressieve uitsmijters zouden hebben btw). Komt er in eens zo'n gastje van een jaar of 19 helemaal stoer doen. Zegt ie tegen mn maat: 'he als ik jou moeder zie weet ik wel wat ik met haar ga doen'.

Wij helemaal perplex, zegt mn maat terug 'nou als ik jouw moeder zie laat ik er denk ik maar gewoon met rust :D'. Dat ontaarde in wat duw- en trekwerk, wat ik maar even heb gesust door de beste vent een biertje aan te bieden.

Toen we daarna naar buiten gingen, begon ie weer stoer te doen, zo van 'he jongen schwarzenegger, kom even mee daar-en-daar heen, hier zijn allemaal camera's, daar verderop sla ik je wel even verrot'. Wij die gast dik uitlachen, begint ie in een keer met een mes te zwaaien. Haha wat een loser. Zijn vrienden waren er terecht vandoor gegaan, zo van 'zoek het maar uit kerel'. We hebben nog even smakelijk gelachen om die knaak, en zijn toen maar naar huis gegaan.

Wat een triestigheid zeg, zulke lui. Het beste is altijd om weg te lopen, maar ik moet zeggen dat de vingers dan toch wel flink jeuken!
 
Ik denk dat die ruzieLOSERS, want dat zijn het!!! je testoteron ruiken :D :D
 
Dapper zijn de meesten niet, maar helaas gaan veel van die ruziezoek-lui ook nog eens op een vechtsport om hun tokkie-gedreig wat kracht bij te zetten. Dat vind ik wel k*t. Ze zouden dat soort lui van de vechtschool moeten bannen: de verantwoordelijkheid van de leraren aldaar wordt ook erg onderschat en iedere jan lul kan leren hoe hij mensen die van geen kwaad bewust zijn (mij dus) immekaar kan beuken met low kicks en jabs. Maar goed, volgend jaar ga ik weer onder boksen om mezelf te wapenen voor het geval dat ik bonje echt niet meer kan ontwijken.
 
Ik erger me er ook dood aan, en ik herken het wel dat als je een beetje gespierd bent je meer agressie aantrekt dan als je helemaal niet gespierd bent, erg vervelend. Je kan er ook altijd wel vanuit gaan dat als iemand ruzie met je zoekt hij nog een flink aantal vriendjes achter de hand heeft óf gewapend is.
 
huckfinn zei:
Dapper zijn de meesten niet, maar helaas gaan veel van die ruziezoek-lui ook nog eens op een vechtsport om hun tokkie-gedreig wat kracht bij te zetten. Dat vind ik wel k*t. Ze zouden dat soort lui van de vechtschool moeten bannen: de verantwoordelijkheid van de leraren aldaar wordt ook erg onderschat en iedere jan lul kan leren hoe hij mensen die van geen kwaad bewust zijn (mij dus) immekaar kan beuken met low kicks en jabs. Maar goed, volgend jaar ga ik weer onder boksen om mezelf te wapenen voor het geval dat ik bonje echt niet meer kan ontwijken.
Mwoah, valt wel mee hoor. Ik heb een paar jaar gekickbokst en daar liepen echt geen ruziezoekers rond.
Dat komt omdat kickboksen moeite kost, zo af en toe heb je het zwaar op een training en dan heb je een beetje ruggengraat nodig om door te zetten. En ruggengraat hebben dat soort kneuzen echt niet, anders trekken ze geen mes of hebben ze een paar vrienden nodig om iemand in elkaar te slaan.

Anecdote:
1 keer kwam er een gast de kleedkamer gelopen die nog nooit getraind had. Hij wilde meteen meedoen met de gevorderden (nieuwelingen, ringvechters in spé en iedereen die een beetje kan kickboksen) want over 2 weken moest Vitesse tegen N.E.C en hij moest NEC supporters in elkaar slaan ofzo iets.
Op de opmerking dat hij beter bij de beginners groep kon trainen om de basis onder de knie te krijgen zij hij dat hij heus wel kon knokken, dat had hij immers al vaak genoeg gedaan. Tijdens het sparren heb ik ook nog een rondje met hem mogen draaien :D
Na die training hebben we hem nooit meer terug gezien :D

Er zijn genoeg vechtsporters die wel van een lekkere knokpartij houden, die gaan meestal aan de deur werken dan krijgen ze tenminste betaald voor het knokken :D
 
Ja het zijn inderdaad lafaards. Het is puur in groepsverband als ze zo doen. Gister zag ik er inderdaad 2 van die groep kickbox lessen volgen in me gym.
 
ik weet hoe zwaar je nu bent ...maar ik merkte zelf dat toen ik net trainde inderdaad meer mensen ruzie met me zochten...

maar zo gauw toen ik een beetje opgeblazen begont te worden...wilde in een keer niemand meer ruzie.... :cool:
 
vaak genoeg last van een groepje ectos bij me huis...die elke keer roepen Hey anabole ahnold!:mad: molukkers btw...gaan ze breed lopen als of ze 2 tennisballen onder hun oksels hebben geklemd en schoppen tegen me tas aan vorige week..:mad: sorry, maar ik heb ook me grenzen!!!!!!!!!!!:mad:

De "leider"met een kempo schop neergehaald...de rest droop af! onvoorstelbaar wat 1 uitschakelen wel niet teweeg brengt:D:D:D
 
ik heb er echt nooit last van! ik toon altijd respect, en laat ook weten dat ze niet met me moeten sollen! dan is het meestal oke,heb er eigenlijk al n jaar of 3 niet zo'n last meer van!
 
Geen last van gelukkig. Ik weet zeker dat het ook met je eigen instelling/uitstraling te maken heeft.
 
huckfinn zei:
Dapper zijn de meesten niet, maar helaas gaan veel van die ruziezoek-lui ook nog eens op een vechtsport om hun tokkie-gedreig wat kracht bij te zetten. Dat vind ik wel k*t. Ze zouden dat soort lui van de vechtschool moeten bannen: de verantwoordelijkheid van de leraren aldaar wordt ook erg onderschat en iedere jan lul kan leren hoe hij mensen die van geen kwaad bewust zijn (mij dus) immekaar kan beuken met low kicks en jabs. Maar goed, volgend jaar ga ik weer onder boksen om mezelf te wapenen voor het geval dat ik bonje echt niet meer kan ontwijken.

vind ik dus ook!

elke mongol kan overal maar leren hoe die iemand de golera trapt!
ik heb behoorlijk wat jaartjes judo,taekwando en wing chun gedaan, maar daardoor heb ik juist de discipline gekregen om het te laten, en nergens op in te gaan!

and besides, ik heb het in het verleden meegemaakt dat ik iemand de touwtiefus had geslagen, en vervolgens door 11 man werd opgewacht! :cool:
dus ben je altijd winnaar als je het kan sussen!
ik wil ook echt niet vechten want ben dan echt bang dat ik door ga totdat iemand stuiptrekt...maar dan zijn ze er als de kippen bij om aangifte te doen!
kortom je bent altijd verliezer!
 
G21 zei:
vind ik dus ook!

elke mongol kan overal maar leren hoe die iemand de golera trapt!
ik heb behoorlijk wat jaartjes judo,taekwando en wing chun gedaan, maar daardoor heb ik juist de discipline gekregen om het te laten, en nergens op in te gaan!

and besides, ik heb het in het verleden meegemaakt dat ik iemand de touwtiefus had geslagen, en vervolgens door 11 man werd opgewacht! :cool:
dus ben je altijd winnaar als je het kan sussen!
ik wil ook echt niet vechten want ben dan echt bang dat ik door ga totdat iemand stuiptrekt...maar dan zijn ze er als de kippen bij om aangifte te doen!
kortom je bent altijd verliezer!

Helemaal mee eens, maar af en toe kan ik gewoon zo pissed worden op dat soort gastjes. Ze verdienen het gewoon om een keer een goed te grazen te worden genomen. Maar in de praktijk laat ik het meestal maar lekker gaan, hoewel ik mezelf dan vaak toch een beetje een lafaard vind.
 
G21 zei:
and besides, ik heb het in het verleden meegemaakt dat ik iemand de touwtiefus had geslagen, en vervolgens door 11 man werd opgewacht! :cool:

En hoe heb je dat opgelost (of hoe hebben zij dat met zn 11-en opgelost :cool: )?
 
lionel zei:
En hoe heb je dat opgelost (of hoe hebben zij dat met zn 11-en opgelost :cool: )?

ik hield er een blauw oog aan over, maar heb er nog wel 3 of 4 neer gemaaid!!

weet je wat het is, je deelt er een uit, en je ontvangt er 4!!
das vechten tegen de bierkade!
je kan dan beter klappen ontwijken en af en toe toeslaan!
:cool:
 
Back
Naar boven