AndroidHealthClinic

Ruziezoekende mannetjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Allrox

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 nov 2010
Berichten
352
Waardering
15
Lengte
1m91
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Gisteren was het weer zover. Om 02:00 liep een neger met opzet tegen me aan en verklaarde geen 'beef' te willen, kwam steeds dichterbij en begon te duwen.

Daarna, in een café, loopt een Marokkaan (toeval of niet) langs en verklaart dat ik "best wat mag schuiven" en gooit serieus een glas bier over me heen ??? na 2 seconden werd hij al naar buiten getrapt door de beveiliging maar goed.

wat zouden jullie doen als hij niet buiten was gezet? Ik zelf ben niet iemand die ruzie zoekt, ik zal enkel reageren als iemand iets probeert. Heb ook geen behoefte aan zeik met café en/of politie.
 
onder de zonnebank gaan zodat ze denken dat je een van hen bent:)
 
Ik had heel diep adem gehaald en ergens ander gaan staan. Zo erg is dat toch niet als een Marrokaan een glas bier met opzet over je heen gooit.
 
Laatst bewerkt:
Hmm hier heb ik eerlijk gezegd nooit last van.
 
nvm, werkt niet wat ik wilde doen:(
 
Ligt eraan of ik wat op heb. Nuchter loop ik weg, dronken pis ik over hem heen ofzo.
 
hehehe sinds ik on ben ga ik maar niet meer uit, maar zou er liever van weglopen dan het op een vechtpartij uit laten komen
 
Weer zo'n verkapt kijk-mij-badass-zelfbeheersing-hebben-maar-toch-kan-ik-de-hulk-worden-en-iemand-slopen topic.

Als iemand blij doet, gewoon stompen als je weet dat je hem aankan en er verder geen consequenties zijn. Anders gewoon negeren, maar hee ik heb nooit ruzie want ik ben een lieve jongen dus wat weet ik nou
 
Heb hier eigenlijk ook nooit last van.
Maar als ik het iemand met opzet zie doen, natuurlijk loop ik dan niet weg. Je laat toch wel even blijken dat je er niet van gediend bent.

Gezellige avond ofniet, zou m'n ego niet goed doen als ik gewoon weg zou lopen.
 
Echt ruzie ook nog nooit gehad :p
En een wildvreemde die bier over je giet? Waar ga jij uit man? :p
Waar ik uitga durft niemand zoiets te doen.
 
It's better to die on your feet than to live on your knees. :)

Zou ook zeker niet weglopen. Zoek zelf ook nooit ruzie, maar als anderen het wel uitlokken en expres bier over je heen gooien kunnen ze het krijgen ook. Met wederzijds respect is er niks aan de hand, maar vaak is dat bij "die gastjes" ver te zoeken.
 
It's better to die on your feet than to live on your knees. :)

Zou ook zeker niet weglopen. Zoek zelf ook nooit ruzie, maar als anderen het wel uitlokken en expres bier over je heen gooien kunnen ze het krijgen ook. Met wederzijds respect is er niks aan de hand, maar vaak is dat bij "die gastjes" ver te zoeken.

en wat dan? dan heb je een natte kop + honderden kneuzingen van de hele groep die je buiten opwacht.

beste oplossing: lachen als een maniac, je portefeuille in een snelle beweging uit je achterzak halen (zodat het lijkt alsof het een mes is), er 2 euro uithalen en zeggen: "hey bro, je hebt je pint laten vallen, koop maar een nieuwe van me"

door je niet te laten raken erdoor kloot je hem meer dan hem een gevecht te gunnen waar hij duidelijk op uit is;) (weet zelf ook niet als ik genoeg zelfbeheersing zou hebben om dit in de praktijk toe te passen)
 
ik ben zelf een mma vechter en erg breed dat is denk ik de reden dat ik nooit uitgedaagd wordt maar anders zou ik ze nog niks doen kan wel tegen paar klappen pas als het 2 op 1 wordt zal ik terug aanvallen
 
en wat dan? dan heb je een natte kop + honderden kneuzingen van de hele groep die je buiten opwacht.

beste oplossing: lachen als een maniac, je portefeuille in een snelle beweging uit je achterzak halen (zodat het lijkt alsof het een mes is), er 2 euro uithalen en zeggen: "hey bro, je hebt je pint laten vallen, koop maar een nieuwe van me"

door je niet te laten raken erdoor kloot je hem meer dan hem een gevecht te gunnen waar hij duidelijk op uit is;) (weet zelf ook niet als ik genoeg zelfbeheersing zou hebben om dit in de praktijk toe te passen)
Dat is nou het hele probleem van iedereen tegenwoordig. Niemand komt meer voor zichzelf op. Niet alleen met ruzie tijdens het uitgaan, maar overal. Zelfs in de politiek is het te zien.

En dan? Ben je én zeiknat van het bier én ook nog 2 euro kwijt. :roflol: M'n zelfbeheersing ben ik nog nooit kwijtgeraakt, maar ik ga echt niet over me heen laten lopen.
 
Dat is nou het hele probleem van iedereen tegenwoordig. Niemand komt meer voor zichzelf op. Niet alleen met ruzie tijdens het uitgaan, maar overal. Zelfs in de politiek is het te zien.

En dan? Ben je én zeiknat van het bier én ook nog 2 euro kwijt. :roflol: M'n zelfbeheersing ben ik nog nooit kwijtgeraakt, maar ik ga echt niet over me heen laten lopen.

het is enkel over je heen laten lopen als het je iets kan schelen;) als iemand per ongeluk een pint over je zou morsen, zou je vechten?
Nee natuurlijk niet:) Bij vreemden die ik daarna nooit meer zie maakt enkel het resultaat me iets uit, niet hun intenties:)
Iemand uit mn social circle daarentegen zou ik gek genoeg wel slaag geven:D (of eerder het gewoon terug doen)
 
Weer zo'n verkapt kijk-mij-badass-zelfbeheersing-hebben-maar-toch-kan-ik-de-hulk-worden-en-iemand-slopen topic.

Als iemand blij doet, gewoon stompen als je weet dat je hem aankan en er verder geen consequenties zijn. Anders gewoon negeren, maar hee ik heb nooit ruzie want ik ben een lieve jongen dus wat weet ik nou

Alleen stompen als je denkt 'm aan te kunnen??? :o
Consequenties moet je ook erbij nemen als MAN.
Als iemand expres bier over je heengooit moet die gene op zijn plek gezet worden,hardhandig!
 
Vroeger had ik dit ook met Marokkanen en negers die dan weer je avond verpesten. Altijd minimaal met zn tweeen, nog nooit een eenling van hun soort voor me gehad. En ik heb me er altijd uitgepraat door vriendelijk te praten. Doe ik nu nog steeds op mijn werk als ik uitgescholden wordt. Op die manier kunnen ze geen reden vinden om je in elkaar te slaan, maar ik zat vaak wel op het randje omdat ik ook brutaal begon te doen. En ik wil liever geen mes tussen mn ribben of een kogel door mijn kop dus bleef ik vriendelijk doen.
Ook vragen zoals: waarom doe je zo? Wat is er gebeurd met je dat je zo doet? helpen ook wel, vaak lachten en scholden ze me dan uit en liepen ze weer weg. Zelfs als er in je gezicht wordt gespuugd gewoon laten gaan. Wat wil je in je eentje gaan doen zonder wapens tegen een groep.
Nu heb ik hier geen last meer van omdat ik zeer weinig uitga maar vooral ook doordat ik groter ben geworden en er volwassen uitzie en niet iemand ben die ruzie zoekt.
 
Back
Naar boven