XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

ryan r

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jun 2009
Lengte
1m88
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Hi allemaal.

Ik begin een trainingslog. Waarom? Omdat nu sinds een paar maanden mijn leven enkel en alleen bestaat uit werk, trainen en eten. Want we willen er wat van maken. Ben ook van extreem veel naar 0 alcohol gegaan. En helaas 0 dates meer want dat leidt ook af en maakt moe. Al ga ik soms trainen met een Marokkaanse in haar gym en langzaam maak ik een move naar haar toe. Dit vraagt om beleid, vanwege haar geloof. Maar that's it!

Dus ik sluit me volledig af en zie bijna niemand. Dit scheelt weer energie. Het is een taaie, maar wel effectief gebleken! Ik maak gains op meer vlakken dan 1. Gaat wellicht ook nog allemaal besproken worden, tzt.

Dit log is om wat actiever te gaan worden op dit forum ook, omdat ik dus weinig het huis uit kom. Daarnaast is feedback altijd welkom! Of roep ik hiermee een stortvloed aan bemoeials op me af 😄

Enfin, fotootje van net:
IMG_20220426_095346.jpg

En van 2 dagen terug, met wat been erbij:
IMG_20220421_221045.jpg

Benen flexen vind ik nog wat lastig. Maar er zit wel wat. Je ziet iig een beetje de X-shape. Ik kom uit een cut en ik was belachelijk lean. En erg hongerig. Nu zijn we een paar kgs verder en mijn honger is er vaak nauwelijks, dus ik ga nu steeds meer junkfood eten om m'n cal te halen. Ik weeg nu 80kg en kom van 75. Voornamelijk vocht en vet, maar spiermassa is wel echt toegenomen en ben nog behoorlijk lean.

Mijn buiten training van zojuist, kort maar krachtig want ik was kapot:

Pull ups:
12, 11, 10, 9, 8

Hammer curls tripple dropset met 35kg, 25kg en 15kg weerstandsbanden:
3 sets van 20 reps per band
2 sets van 18 per band

Ik moet denken aan mijn beperkingen (ga ik hier voorlopig nog niet typen) en soms het volume ERG laag houden, anders lig ik er helemaal af en kan ik buiten het trainen weinig.

Mijn ontbijt na de training (1 kaasstengel ontbreekt):
IMG_20220426_093153.jpg

De shake bestond uit 2 scoops whey 💪

Laat maar weten wat jullie vinden van mijn log plannen en mijn eerste post. Puur en alleen trainen en voeding bespreken, of ook wat andere zaken?

Ik hoop jullie te zien ✌️

ak

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Hi allemaal.

Ik begin een trainingslog. Waarom? Omdat nu sinds een paar maanden mijn leven enkel en alleen bestaat uit werk, trainen en eten. Want we willen er wat van maken. Ben ook van extreem veel naar 0 alcohol gegaan. En helaas 0 dates meer want dat leidt ook af en maakt moe. Al ga ik soms trainen met een Marokkaanse in haar gym en langzaam maak ik een move naar haar toe. Dit vraagt om beleid, vanwege haar geloof. Maar that's it!

Dus ik sluit me volledig af en zie bijna niemand. Dit scheelt weer energie. Het is een taaie, maar wel effectief gebleken! Ik maak gains op meer vlakken dan 1. Gaat wellicht ook nog allemaal besproken worden, tzt.

Dit log is om wat actiever te gaan worden op dit forum ook, omdat ik dus weinig het huis uit kom. Daarnaast is feedback altijd welkom! Of roep ik hiermee een stortvloed aan bemoeials op me af 😄

Enfin, fotootje van net:
Bekijk bijlage 553825
En van 2 dagen terug, met wat been erbij:
Bekijk bijlage 553826
Benen flexen vind ik nog wat lastig. Maar er zit wel wat. Je ziet iig een beetje de X-shape. Ik kom uit een cut en ik was belachelijk lean. En erg hongerig. Nu zijn we een paar kgs verder en mijn honger is er vaak nauwelijks, dus ik ga nu steeds meer junkfood eten om m'n cal te halen. Ik weeg nu 80kg en kom van 75. Voornamelijk vocht en vet, maar spiermassa is wel echt toegenomen en ben nog behoorlijk lean.

Mijn buiten training van zojuist, kort maar krachtig want ik was kapot:

Pull ups:
12, 11, 10, 9, 8

Hammer curls tripple dropset met 35kg, 25kg en 15kg weerstandsbanden:
3 sets van 20 reps per band
2 sets van 18 per band

Ik moet denken aan mijn beperkingen (ga ik hier voorlopig nog niet typen) en soms het volume ERG laag houden, anders lig ik er helemaal af en kan ik buiten het trainen weinig.

Mijn ontbijt na de training (1 kaasstengel ontbreekt):
Bekijk bijlage 553829
De shake bestond uit 2 scoops whey 💪

Laat maar weten wat jullie vinden van mijn log plannen en mijn eerste post. Puur en alleen trainen en voeding bespreken, of ook wat andere zaken?

Ik hoop jullie te zien ✌️
In, benieuwd naar je split en doelen.

PartyMarty

Atleet
Elite Member
Lid geworden
25 nov 2021
Lengte
1m74
Massa
79kg
Puur en alleen trainen en voeding bespreken, of ook wat andere zaken?
Alles :D

Dit is zo'n logje waar ik oprecht wel geïnteresseerd in ben. Hard gewerkt laatste tijd man!

Brianvm

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
8 mrt 2022
Lengte
1m86
Massa
81kg
in, benieuwd naar je trainingen en uiteraard de rest

OP
ryan r

ryan r

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jun 2009
Lengte
1m88
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
In, benieuwd naar je split en doelen.
Ja dat gaat rommelig worden. Ik train niet volgens een vast schema. Maar ik houd wel m'n compound lifts nauwkeurig in de gaten en zorg altijd voor progressive overload. Ik doe nu een mix tussen trainen in gym en trainen buiten.

In de gym doe ik voor het eerst weer zwaariften sinds MAANDEN dus ik probeer m'n lifts weer terug op niveau te krijgen en van daaruit verder 💪

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Ik kom uit een cut en ik was belachelijk lean. En erg hongerig. Nu zijn we een paar kgs verder en mijn honger is er vaak nauwelijks, dus ik ga nu steeds meer junkfood eten om m'n cal te halen.
Ik zou toch de junkfood zoveel mogelijk blijven vermijden, ik merk bij mezelf dat dat toch enorm verschil maakt :o

OP
ryan r

ryan r

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jun 2009
Lengte
1m88
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Ik zou toch de junkfood zoveel mogelijk blijven vermijden, ik merk bij mezelf dat dat toch enorm verschil maakt :o
Ik niet, in tegendeel. Met een bak havermout ga ik weinig bereiken, ik word er alleen maar heel sloom van. Al die vezels. Erna ben ik doodmoe. Nu eet ik licht verteerbaar voedsel dat weinig ruimte inneemt in de maag en ik blijf energiek.

En gezond blijf je toch wel als je soort van jong bent. Paar jaar terug, toen ik nog niet trainde en alleen maar troep at, plus heel veel dronk (echt heel veel) en rookte. + andere crap af en toe. Gingen ze mijn bloed prikken. Ik dacht hier MOET iets uitkomen, ik leef ZO ongezond. Werd ik vervolgens kerngezond verklaard.

Nu drink ik 0, 0 drugs ook. En WEL trainen. Dus ik denk dat ik wat junkfood wel kan handelen 👍👍ik neem verder wel smoothies en supplementen voor de micros 👌

Japio

Semi-amateur
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2009
In :thumbup:

Dus ik sluit me volledig af en zie bijna niemand.

Dat klinkt wel erg dedicated. Als je je geld verdient als fotomodel kan ik het mij voorstellen, maar dat is niet het geval toch?
Welk doel streef je hiermee na? En hoe 'jong' ben je precies? Werk, studie, andere dagbesteding?

Ik niet, in tegendeel. Met een bak havermout ga ik weinig bereiken, ik word er alleen maar heel sloom van. Al die vezels. Erna ben ik doodmoe. Nu eet ik licht verteerbaar voedsel dat weinig ruimte inneemt in de maag en ik blijf energiek.

*Ontbijt met kaasstengens en saucijzenbroodje* .. Interessante definitie van licht verteerbaar voedsel..:roflol:

Ik sluit mij wel aan bij @Sanca Saxon vwb clean eten. Prima dat je de kcals kan hebben, maar op de lange termijn gaat zoveel verzadigd vet en zout je progressie niet echt bevorderen denk ik.. Hoe is jouw balans tussen 'clean' en 'dirty' voedsel nu dan?

OP
ryan r

ryan r

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jun 2009
Lengte
1m88
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
In :thumbup:

Dat klinkt wel erg dedicated. Als je je geld verdient als fotomodel kan ik het mij voorstellen, maar dat is niet het geval toch?
Welk doel streef je hiermee na? En hoe 'jong' ben je precies? Werk, studie, andere dagbesteding?

*Ontbijt met kaasstengens en saucijzenbroodje* .. Interessante definitie van licht verteerbaar voedsel..:roflol:

Ik sluit mij wel aan bij @Sanca Saxon vwb clean eten. Prima dat je de kcals kan hebben, maar op de lange termijn gaat zoveel verzadigd vet en zout je progressie niet echt bevorderen denk ik.. Hoe is jouw balans tussen 'clean' en 'dirty' voedsel nu dan?

Eerst bezigde ik mij met juridische zaken op kantoor (heb rechten gedaan hier op de VU). Maar was super boring.

Toen viel ik op eigen kracht 20kg af. Erna bouwde ik steeds meer spier op. Vervolgens vroegen mensen of ik ze wilde trainen. Uit mijn omgeving. Allemaal van die slappe kakkertjes 😋 dat ben ik steeds meer gaan doen en toen weg op kantoor en fitness A en gewichtsconsulent gedaan.

Nu probeer ik het online op te bouwen en ik begeleid mensen nu vooral online met voeding en training (voornamelijk beginners die de kilo's er maar niet afkrijgen).Op insta profileer ik me veel. Dus ik ben er wel degelijk bij gebaat om zoveel mogelijk gains te hebben. Hopelijk word ik ooit een serieuze ondernemer op dit vlak en kan ik echt een eigen merk opbouwen. Maar nu is het allemaal nog hartstikke bescheiden en staat het in de kinderschoenen.

Daarnaast zit ik met een shit load aan gezeik dat ik probeer weg te gainen. En het lijkt nog te lukken ook. Dus vandaar me afzonderen.

Ok met junkfood zal ik wel weer op gaan passen uiteindelijk. Maar als ik 'mattdoesfitness' op YouTube zie, die heeft ong mijn metabolisme en die eet al jaren zoals ik, dus we zullen zien. Ik eet overigens pas sinds kort zo, omdat m'n lichaamsgewicht is gestegen en nu vindt het lijf het wel best zo

Brianvm

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
8 mrt 2022
Lengte
1m86
Massa
81kg
Eerst bezigde ik mij met juridische zaken op kantoor (heb rechten gedaan hier op de VU). Maar was super boring.

Toen viel ik op eigen kracht 20kg af. Erna bouwde ik steeds meer spier op. Vervolgens vroegen mensen of ik ze wilde trainen. Uit mijn omgeving. Allemaal van die slappe kakkertjes 😋 dat ben ik steeds meer gaan doen en toen weg op kantoor en fitness A en gewichtsconsulent gedaan.

Nu probeer ik het online op te bouwen en ik begeleid mensen nu vooral online met voeding en training (voornamelijk beginners die de kilo's er maar niet afkrijgen).Op insta profileer ik me veel. Dus ik ben er wel degelijk bij gebaat om zoveel mogelijk gains te hebben. Hopelijk word ik ooit een serieuze ondernemer op dit vlak en kan ik echt een eigen merk opbouwen. Maar nu is het allemaal nog hartstikke bescheiden en staat het in de kinderschoenen.

Daarnaast zit ik met een shit load aan gezeik dat ik probeer weg te gainen. En het lijkt nog te lukken ook. Dus vandaar me afzonderen.

Ok met junkfood zal ik wel weer op gaan passen uiteindelijk. Maar als ik 'mattdoesfitness' op YouTube zie, die heeft ong mijn metabolisme en die eet al jaren zoals ik, dus we zullen zien. Ik eet overigens pas sinds kort zo, omdat m'n lichaamsgewicht is gestegen en nu vindt het lijf het wel best zo
dus met andere woorden geef je ook online coaching of versta ik dit helemaal verkeerd ?

Schwarzeneggertje

Monstrous Giant
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
109kg
Vetpercentage
18%
In, je ziet er onwaarschijnlijk goed uit voor 1m88/80kg. Kijk eens in het log van @mucci voor het aanspannen van de benen.

ak

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Vergelijk natty niet met enhanced. Iedereen die op insta een fitness blog heeft is 99% on gear. Zelfs een “druppeltje” trt pw is al enhanced.

Japio

Semi-amateur
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2009
Maar als ik 'mattdoesfitness' op YouTube zie, die heeft ong mijn metabolisme en die eet al jaren zoals ik, dus we zullen zien.

Youtubers als voorbeeld stellen klinkt niet als een geweldig plan.. Je kunt jezelf nooit objectief vergelijken via Youtube. En ik bedoel ook meer je gezondheid over decennia, niet enkele jaren. Maar goed, uiteraard jouw eigen keuze hoor! Als diëtist met een Msc in de voeding ben ik misschien ook niet altijd objectief..

Japio

Semi-amateur
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2009
Vergelijk natty niet met enhanced. Iedereen die op insta een fitness blog heeft is 99% on gear. Zelfs een “druppeltje” trt pw is al enhanced.

Ik kan mij wat topics herinneren waaruit blijkt dat Ryan ook niet helemaal 100% altijd natty getraind heeft.. Sorry voor deze reality check.

Daarover gesproken, traint je helemaal clean nu? Wel relevante info voor je log!

OP
ryan r

ryan r

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jun 2009
Lengte
1m88
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
dus met andere woorden geef je ook online coaching of versta ik dit helemaal verkeerd ?
Ja ben dat nu meer gaan doen. Heb eerst een volging op insta opgebouwd en toen dat begonnen te doen. Online kun je meer bereiken dan alleen een beetje training geven aan lui.

Schwarzeneggertje

Monstrous Giant
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
109kg
Vetpercentage
18%
Ik kan mij wat topics herinneren waaruit blijkt dat Ryan ook niet helemaal 100% altijd natty getraind heeft.. Sorry voor deze reality check.

Daarover gesproken, traint je helemaal clean nu? Wel relevante info voor je log!
Dit vroeg ik me ook al af, maar nog steeds respect voor Ryan. Matt gebruikt wel van alles en doet voorkomen dat hij 100% natural is.

OP
ryan r

ryan r

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jun 2009
Lengte
1m88
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Zou hij dan niet JUIST meer moeten oppassen dan ik, omdat met een boel gear z'n cholesterol eerder naar de haaien gaat?

ak

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Zou hij dan niet JUIST meer moeten oppassen dan ik, omdat met een boel gear z'n cholesterol eerder naar de haaien gaat?
iedere insta bodybuilder is healty AF geven ze aan en hebben nooit sides. Allemaal sprookjes, wellicht dat ie blast en cruist en in de cruise zijn waardes laat herstellen. Sociale media is allemaal pracht en praal, maar trap er niet in. Je hebt zelf veel ervaring om precies de fake nattys te spotten, maar die mogen vanwege sponsoring niet vermelden dat ze gebruiken. Iedereen moet denken dat whey van merk xxx jou huge AF maakt.

Ben zelf ook bezig met sociale media een blog/fitness te creeeren, aangezien fitness/voeding alleen maar groter word in de toekomst en sociale media vrijwel geen kosten met zich meeneemt en als je xxx aantal volgers hebt kan je allerlei troep verkopen aangezien dat het “geheim” is waardoor je shredded AF bent.

Naar boven